Γαρυφαλλιά Μπάρκα ρώτησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα σας! Έχω δημιουργήσει λογαριασμό PayPal χωρίς δυσκολίες, μάλιστα έχω πραγματοποιήσει μερικές ανανεώσεις καρτοκινητού και όλα λειτουργούν μια χαρά, θα ήθελα όμως να κάνω μια ερώτηση. Όταν εγώ αγοράζω ένα προϊόν και συνδέομαι μέσω PayPal τα χρήματα φεύγουν από τον τραπεζικό μου λογαριασμό και μέσω του PayPal πάνε στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό του πωλητή. Πώς εγώ μπορώ να είμαι σίγουρος ότι το προϊόν που αγόρασα θα φτάσει στα χέρια μου και ο πωλητής δεν θα με εξαπατήσει παίρνοντας τα χρήματα χωρίς να μου δώσει το προϊόν; Έχω ακουστά για μια υπηρεσία του PayPal που χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις που είτε το προϊόν δεν φτάνει στον αγοραστή είτε φτάνει λανθασμένο προϊόν, αλλά τι ακριβώς είναι και πώς ακριβώς λειτουργεί; Και γενικότερα πώς μπορώ να εξασφαλίσω ότι θα έχω το προϊόν στα χέρια μου και δεν θα εξαπατηθώ από τον πωλητή, ο οποίος πιθανώς να βρίσκεται χιλιόμετρα μακριά και μπορεί πανεύκολα να εξαφανιστεί με τα χρήματα χωρίς να δώσει το προϊόν;

24 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Γειά σου Γαρυφαλλιά !! Κάνεις ένα dispute στο Paypal και αυτοί θα ερευνήσουν σχετικά.Θα στείλεις στο Paypal κάποιες φωτό κι όποια άλλα στοιχεία σου ζητηθούν για να αποδείξεις πως δεν προσπαθείς να τους εξαπατήσεις. Βεβαίως όμως αν δεις πως το προιόν αργεί να έρθει,πρέπει πρώτα να επικοινωνήσεις με το κατάστημα/πωλητή και μετά να πράξεις αναλόγως.
Δές το άρθρο από την ενότητα "υπάρχει περίπτωση να χαθεί το δέμα μου ; " και κάτω.Σε καλύπτουν αυτά που γράφει ?
https://www.pcsteps.gr/85848-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AC-tablet-gadget-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1/

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Διάβασα, επίσης, ολόκληρο το άρθρο και ήταν πράγματι εξαιρετικό, περιγράφει πλήρως την διαδικασία αγοράς προϊόντων από το εξωτερικό. Μερικές επιπλέον διευκρινιστικές ερωτήσεις:

  1. Ας υποθέσουμε ότι εγώ παραγγέλνω ένα προϊόν και αυτό ως συνήθως αργεί να έρθει, κι έρχεται κατεστραμμένο, λανθασμένο ή και ανύπαρκτο και ο ιδιοκτήτης δεν είναι πρόθυμος να συνεργαστεί, διότι προσπαθούσε να πάρει τα χρήματά μου χωρίς να μου δώσει το προϊόν. Κάνω λοιπόν dispute στο PayPal, αποδεικνύεται με τα απαραίτητα στοιχεία πως έχω δίκιο (στίγμα δέματος, απόδειξη μη παραλαβής του δέματος, βίντεο unboxing κλπ-εάν υπάρχουν άλλα αποδεικτικά στοιχεία παρακαλώ πολύ να μου τα παραθέσετε ) και μου λένε ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Εάν μέσα στις μέρες που μεσολάβησαν από την ημέρα αγοράς ο πωλητής έχει προλάβει να αποσύρει τα χρήματά που του έδωσα από τον τραπεζικό του λογαριασμό πώς μπορεί το PayPal να πάρει τα χρήματα από τον πωλητή και να τα επιστρέψει σε εμένα; 
  2. Εάν αντί για PayPal χρησιμοποιήσουμε απλή πιστωτική κάρτα, υπάρχουν αντίστοιχοι μηχανισμοί από την κάθε τράπεζα ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα σε περίπτωση που το προϊόν μου είναι κατεστραμμένο, λανθασμένο ή και ανύπαρκτο και ο ιδιοκτήτης δεν είναι πρόθυμος να συνεργαστεί;
  3.  Για να αγοράσω ένα προϊόν εκτός ΕΕ (π.χ. Κίνα) χρησιμοποιώντας απλό ταχυδρομείο (ΕΛ.ΤΑ.), εκτός από την αξία του προϊόντος θα χρεωθώ τον Φ.Π.Α. 24% επί της ''στατιστικής αξίας'' συν τον τέλος εκτελωνισμού ανάλογα με την ''στατιστική αξία'' αντίστοιχα; Χρησιμοποιώντας courier θα χρεωθώ όλα τα παραπάνω συν το κόστος που θα μου χρεώσει η ίδια η courier; Και τι γίνεται στην περίπτωση του GearBest με το Priority Line; Σίγουρα γλιτώνω το τέλος εκτελωνισμού, οπότε χρεώνομαι τα έξοδα αποστολής του courier (περίπου 20-25€ ανάλογα με το προϊόν όπως λέει το άρθρο). Χρεώνομαι επίσης τον Φ.Π.Α. 24% επί της ''στατιστικής αξίας'' του προϊόντος ή το μόνο που θα χρεωθώ με το Priority Line είναι αυτά τα 20-25€; Παρακαλώ πολύ επιβεβαιώστε με στις περιπτώσεις που κατάλαβα καλά και διορθώστε με σε αυτές που δεν ισχύουν τα παραπάνω.
  4. Εκτός από τον Φ.Π.Α. και το τέλος εκτελωνισμού το απλό ταχυδρομείο (ΕΛ.ΤΑ.) είναι δωρεάν; Και όσων αφορά ένα δέμα registered (συστημένο) σε ποιες περιπτώσεις υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση σε σχέση με ένα unregistered (μη συστημένο) σε ΕΛ.ΤΑ., courier και GearBest-Priority Line αντίστοιχα; 
  5. Σε πόσες μέρες συνήθως έρχεται το δέμα μου (με ΕΛ.ΤΑ), και ποιες είναι οι επιπλέον χρεώσεις σε περίπτωση που επιθυμώ να έρθει νωρίτερα; (μιλώντας για δέμα registered πάντα)
  6. Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση που ο πωλητής είναι εντάξει στις υποχρεώσεις του αλλά το ταχυδρομείο/courier δεν είναι συνεπές;

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που διαθέσατε και ελπίζω να μην σας κούρασαν οι πολλές ερωτήσεις μου!

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

1) Το άρθρο είναι αρκετά επίκαιρο.Από τη στιγμή που η Paypal εγγυάται πως θα σου επιστρέψει τα χρήματα,το πώς θα τα βρεί με το κατάστημα/πωλητή,είναι δικό τους θέμα αυτό.Εσύ είσαι καλυμμένη όπως και να χει.Λες αυτό η Paypal να μη το σκέφτηκε ? Και κανένα νόμιμο κατάστημα δεν κάνει τέτοιες μαμουνιές.Τώρα πχ για Aliexpress,ebay ΕΣΥ θα δεις και θα κρίνεις από ποιόν θα αγοράσεις το προιόν.Το Gearbest δεν έχει άλλους πωλητές,είναι αυτόνομο.
2)Δεν νομίζω.(Αυτά μόνο από την τράπεζα μπορούν να σου τα πούνε.)Γι αυτό κάνουμε τέτοιες συναλλαγές με Paypal,για να έχουμε προστασία.Η τράπεζα δε σε καλύπτει.Αυτός ο τρόπος που λες απορρίπτεται,τέλος !!
3)Για τα ΕΛΤΑ ότι λέει το άρθρο.Το χρεώνεσαι το ΦΠΑ.

Για κούριερ δεν μπορώ να σου πώ συγκεκριμένα,μα οπωσδήποτε θα χρεωθείς παραπάνω χρήματα.Με το Priority Line μόνο τα 20-25 ευρώ πληρώνεις απ όσο νομίζω.Αφού δεν έχει χρέωση ΕΛΤΑ ούτε τελωνείου.Για την DHL είναι αυτές :: 

  • κόστος 39,00 ευρώ (για αποστολές με αξία μέχρι 150,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών) + έξοδα τελωνείου.
  • κόστος 54,00 ευρώ (για αποστολές με αξία 151,00-800,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών) + έξοδα τελωνείου

4)Εξαρτάται.Δεν είναι στάνταρ αυτό.Μα και δωρεάν να είναι το ταχυδρομείο,θα υπάρχει χρέωση τελωνείου η οποία θα είναι υψηλότερη απ ότι αν το παραγγείλεις με Priority Line. Άσε που θα κάνει περισσότερες μέρες να σταλεί.
5)Περίπου 45 μέρες.Μπορεί και λίγο παραπάνω καμία εβδομάδα αν "κολλήσει" στο τελωνείο.Μόνο με Priority line λοιπόν !! (εκτός αν δε διατίθεται σε κάποιες περιπτώσεις)
6)Θα επικοινωνήσεις με το κατάστημα.Θα σου προτείνουν κάποιες επιλογές. Ή να πληρώσεις κάτι ελάχιστο για να σου ξαναστείλουν το προιόν. Ή θα σου πουν να σου επιστρέψουν ένα μέρος των χρημάτων και το υπόλοιπο να σου βάλουν πόντους για επόμενη αγορά σου.Για ολική επιστροφή χρημάτων,μόνο να επιμείνεις μπορείς. Ό,τι σου πουν από το κατάστημα.Θα κάνεις βεβαίως κι ένα dispute στο Paypal.Το pcsteps δεν μπορεί να βοηθήσει σε κάτι εδώ.
Πάντως να ξέρεις το να αγοράζεις από το Εξωτερικό,έχει και τα υπέρ και τα κατά του.Αν το προιόν έρθει ελατωμματικό,ή κάποιο μέρος του λείπει,αφού πρώτα μιλήσεις με το κατάστημα,(έχεις 3 μέρες να ενημερώσεις το κατάστημα)πρέπει να το στείλεις πίσω με δικά σου έξοδα.Αν θα έχεις δίκιο,μετά θα σου τα επιστρέψουν.Μπορείς επίσης να δεις τους όρους της Εγγύησης κάθε καταστήματος. Θα βάλω για το Gearbest τώρα.
https://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

george turbos απάντησε πριν 7 έτη

ο πωλητης εχει καταβαλει εγγυηση στο paypal για να μπορει να πουλαει μεσω αυτου του τροπου οποτε τα λεφτα που σου "εφαγε" μπορουν να τα τραβηξουν απο εκει και να τον υποχρεωσουν να συμπληρωσει ξανα την εγγυηση.
κατα δευτερο κανεις δεν ειπε οτι στανταρ τα λεφτα σου εχουν παει ηδη στον πωλητη! μπορει να στα εχει δεσμευμενα το paypal μεχρι να ολοκληρωθει η αγορα και τοτε να τα δωσει στον πωλητη.
κατα τριτον το πεηπαλ εχει το ατου οτι ο πωλητης δε μαθαινει ΠΟΤΕ τον αριθμο της καρτας σου και δεν υπαρχει τροπος να σου αποσπασει παραπανω χρηματα απο οσα του εγκρινεις φανερα εσυ, γιατι τα ζηταει μεσω του πεηπαλ και χρειαζεται εγκριση απο σενα για να φυγουν χρηματα προς καπου. το πεηπαλ ειναι ενα ειδος αντικαταβολης και σαφως πιο ασφαλες απο το να δινεις τους αριθμους της καρτας σου σε καθε κακοσχεδιασμενη και υποπτη σελιδα/πωλητη. δινεις τα χρηματα σε μεσαζοντα και ο μεσαζοντας τα δινει στον τριτο ως "μαρτυρας" της συναλλαγης. στην αλλη περιπτωση (καρτα) η τραπεζα δε ξερει τι και που και πως ξερει μονο ποιος σε ποιον.
για μεταφορικα και τελωνεια αν αγοραζεις ακριβα κλαψε απο τωρα αν αγοραζεις εκτος ευρωπης.

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Λίγες ακόμα ερωτήσεις...

  1. Όσων αφορά το Priority Line το δέμα μου είναι πάντα registered; 
  2. Όσων αφορά γενικότερα τις υπηρεσίες ταχυδρομείου (συμπεριλαμβανομένου και του Priority Line) εάν παραγγείλω π.χ. 10 προϊόντα μαζί θα χρεωθώ λιγότερα μεταφορικά από ότι εάν παραγγείλω το καθένα από τα προϊόντα αυτά ξεχωριστά;
  3. Γενικότερα, σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος πρέπει πρώτα να συνεννοούμαι με τον πωλητή (με τον οποίο μπορεί να υπάρξει πλήρης αποζημίωση, μερική αποζημίωση και προσθήκη πόντων κλπ) και μετά α επικοινωνώ με την PayPal κάνοντας dispute;
  4. Εάν προσπαθώ να αποδείξω στην PayPal ότι δεν έλαβα το δέμα μου (registered) εκτός από το στίγμα του που θα βρω μέσω του tracking number του δέματος, πώς μπορώ να αποδείξω ότι το δέμα δεν έφτασε ποτέ στα χέρια μου;
  5. Τι θα συμβεί εάν κάνω συνεχώς dispute στο PayPal και ο λογαριασμός μου μπει στο Black List της εταιρίας;
  6. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή λανθασμένο, προτού γίνει η αντικατάσταση, στέλνω πίσω το ελαττωματικό/λανθασμένο με δικά μου έξοδα, τα οποία και μου επιστρέφονται όταν αποδειχτεί πως έχω δίκιο. Στην περίπτωση όμως που το προϊόν χαλάσει και με καλύπτει η εγγύηση, στέλνεται για επισκευή και επιστρέφει πίσω με δικά μου έξοδα; Και αν ναι μετά την επισκευή μου επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής ή όχι;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα Γαρυφαλλιά, όταν πάρεις κάτι με  Priority Line θα σου στείλουν οπωσδήποτε tracking number. Η λογική λέει ότι θα πληρώσεις λιγότερα εάν κάνεις μία μαζική παραγγελία, πάντα επικοινωνούμε με τον πωλητή και εάν δεν μας ικανοποιήσει η απάντηση του τότε απευθυνόμαστε σε τρίτους. Εάν δεν φτάσει στα χέρια σου ένα δέμα θα φανεί από το tracking number. Γιατί να κάνεις συνέχεια dispute?? Στην περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό δες εδώ.
Δεν νομίζω ότι αξίζει να το ψάχνεις άλλο, υπάρχει ένα μικρό ρίσκο αλλά εάν ακολουθήσεις σωστά τα βήματα δεν θα έχεις θέμα.
https://www.pcsteps.gr/85848-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AC-tablet-gadget-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1/

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Πάντως Γαρυφαλλιά , αυτό που λες είναι ακραίο.Γενικά ,μία στις τόσες, υπάρχει η πιθανότητα να χαθεί το δέμα ή να ρθει ελλατωματικό το προιόν.Μα μή κάνεις λες και σε στοχοποίησαν.
Με το να γίνεις Black listed απλά δεν θα σε καλύπτει πλέον η Paypal σε τέτοια θέματα.Δεν θα σου δεσμέυσει το ποσό των χρημάτων στο λογαριασμό σου,αν σκέφτηκες κάτι τέτοιο.
Θα το στείλεις με δικά σου έξοδα ,κι αυτοί μετά θα σου τα επιστρέψουν όπως λέει το άρθρο.

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ για τις απαντήσεις σας, ήταν πολύ χρήσιμες και χάρις σε αυτές κατάλαβα πλήρως πως λειτουργούν οι αγορές μέσω internet, νομίζω πως πλέον είμαι σε θέση να πραγματοποιώ αγορές χωρίς δυσκολίες. Γενικώς όσων αφορά τις αγορές μέσω internet είχα μόνο τις στοιχειώδεις γνώσεις χωρίς πολλές λεπτομέρειες, και είχα αμφιβολίες για το κατά πόσο είναι πράγματι τόσο εύκολες και συμφέρουσες όσο ακούγεται, αλλά πλέον συνειδητοποίησα πως όλα είναι εντάξει πάνω στο θέμα. Και πάλι ευχαριστώ!

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Τι γίνεται όμως με άλλους πωλητές όπου δεν έχουν την δημοτικότητα και την αξιοπιστία που έχει το GearBest και άλλα αντίστοιχα; Μπορούμε να τα εμπιστευτούμε χωρίς πρόβλημα (εννοείται προσέχοντας τα σημεία που αναφέρει το παρακάτω άρθρο)
 https://www.pcsteps.gr/85848-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AD%CE%B6%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AC-tablet-gadget-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B1/
ή δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι και πρέπει να δώσουμε βάση και σε άλλες λεπτομέρειες;

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Αν κάποιος πωλητής δεν έχει καλές κριτικές/αξιολογήσεις ,γνώμη μου είναι καλύτερα μη το ρισκάρεις. Κατά τ'άλλα ,θα σου στείλουν και κάποια email σχετικά με την εξέλιξη της παραγγελίας.(αποστολή/παράδοση)
Για τα λεφτά σου ,απλά να προσέχεις αν σου έρθει κάνα περίεργο μήνυμα που να σου ζητά username και password. ΜΗΝ πέσεις στη παγίδα των απατεώνων.ΠΟΤΕ η Paypal δεν πρόκειται να σου ζητήσει το passwοrd του λογαριασμού σου ,όπως η τράπεζα δεν θα σου ζητήσει ΠΟΤΕ το PIN της κάρτας σου για οποιοδήποτε λόγο.Συνέβη σε κάποιον που ρώτησε εδώ(ευτυχώς δε την πάτησε)
Και να προσέχεις οι σελίδες να έχουν το πρωτόκολλο https (όπως το σάιτ του PCsteps)   .Δες κι εδώ.
https://www.pcsteps.gr/86575-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-internet/

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Εάν ο πωλητής δεν έχει και τις καλύτερες προθέσεις, πιθανώς θα ξοδέψουμε τσάμπα χρόνο και κόπο χωρίς να λάβουμε και αυτό που ζητήσαμε. Εάν όμως πληρώνουμε με PayPal, όπου δεν μοιραζόμαστε μαζί του αριθμούς κάρτας κλπ και σε περίπτωση προβλήματος υπάρχει το dispute, και το ζητήσουμε και με registered δέμα, όπου έχουμε το tracking number και μπορούμε να αποδείξουμε πως δεν λάβαμε το προϊόν σε περίπτωση ανάγκης (για το ενδεχόμενο dispute), αν ο πωλητής επιχειρεί να μας εξαπατήσει, υπάρχει κίνδυνος να χάσουμε τα χρήματά μας; Αν ναι πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό εφόσον εφαρμόζονται όλα τα παραπάνω;

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Όχι δεν γίνεται αυτό. Και από το κατάστημα θα κάνουν έλεγχο ούτως ή άλλως. Τα χρήματα δεν χάνονται.  Αν ένα δέμα δεν έρθει ,   μετά  ό,τι σου προτείνουν από το κατάστημα,τα είπαμε αυτά.

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Συνεπώς αν λάβουμε τα απαραίτητα μέτρα (και εννοείται πως δεν θα δώσουμε password κλπ), στην ακραία περίπτωση όπου το ηλεκτρονικό κατάστημα είναι ''μούφα'' και είναι απλά ένας τύπος που περιμένει να του στείλουμε τα χρήματα για να γίνει καπνός, όσο και να προσπαθεί να κλέψει τα χρήματα δεν θα τα καταφέρει; 

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Εδώ νομίζω σου απάντησε ο george turbos πιό πάνω.(Μιλάμε για συναλλαγή με Paypal πάντα) Και η Paypal ζητά χαρτιά κλπ στοιχεία για να κάνει συνεργασία με κάποιον.Βασικά αν οι μισοί πωλητές που έχουν συνεργασία με κάποιο marketplace πχ Aliexpess κάνουν αυτά που φαντάζεσαι,τότε βρε Γαρυφαλλιά θα έχανε το κατάστημα την αξιοπιστία του και θα δυσφημούνταν. Κανείς νόμιμος δεν το θέλει αυτό.Αυτό θα ήταν επιζήμιο επίσης και για την Paypal. Άλλωστε με τη Paypal είσαι καλυμμένη.
Θα πρέπει αυτός που λες ,να μην έχει καμιά συνεργασία με Paypal.
Και στην τελική ,όταν αποφασίσεις να κάνεις κάποια αγορά ,για όποια αμφιβολία έχεις ,το PCsteps εδώ είναι.Ρώτα και θα σου πούνε.Διαφορετικά αν σε προβληματίζει τόσο πολύ η αγορά από το Εξωτερικό, τότε μη μπλέκεις με αυτά τα πράγματα.
Και φυσικά δεν θα πας να κάνεις αγορά από μία τυχαία ιστοσελίδα που δεν την ξέρει κανένας ( μέκαψες.com) Ρώτα κι εδώ στο PCsteps αν χρειάζεται.

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Νομίζω πως πλέον με έχετε καλύψει πλήρως, ωστόσο εάν έχω κάποια αμφιβολία για οτιδήποτε ύποπτο (όπως πχ την περίπτωση αυτού που του ζητούσαν password κλπ) θα έρθω αμέσως σε επικοινωνία μαζί σας για βοήθεια. Και πάλι ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας, ήταν άμεση και 100% ικανοποιητική!

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Α...να σου πω κάτι ακόμα. Ένα ακόμα μέτρο σχετικά με την ασφάλεια στις αγορές με το internet είναι αναλόγως ποιόν browser έχεις ,να πας στις Ρυθμίσεις του("Εμφάνιση σύνθετων ρυθμίσεων" στον Chrome) και να απενεργοποιήσεις την επιλογή "ενεργοποίηση αυτόματης συμπλήρωσης για τη συμπλήρωση φορμών ιστού." Αν είναι ενεργή η επιλογή αυτή ,σημαίνει πως ότι πληκτρολογείς ,τα δεδομένα μεταβιβάζονται στην κακόβουλη ιστοσελίδα(αν είναι έτσι ρυθμισμένη) και χωρίς να πατήσεις το "Υποβολή".Υποκλέπτονται δηλαδή.Έχω διαβάσει τέτοιες περιπτώσεις.

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Ξέχασα .Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και προπληρωμένη κάρτα στο Paypal αντί για χρεωστική/πιστωτική αν κι υποθέτω αυτό το γνωρίζεις διαβάζοντας το σχετικό άρθρο του pcsteps για το πώς κάνεις λογαριασμό paypal.

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Είδα τη λεπτομέρεια για την αυτόματη συμπλήρωση (για chrome) και αν είναι αυτό που βρήκα, ήταν ενεργοποιημένη από προεπιλογή. Παραθέτω screenshots να μου πείτε αν ήταν αυτό που εννοούσατε
Σχετικά με την προπληρωμένη κάρτα για το PayPal όντως είχα διαβάσει το άρθρο του pcsteps, αν και χρησιμοποιώ την πιστωτική που είχα εξαρχής: δεν θεωρώ πως θα υπάρξει ποτέ κάποιο πρόβλημα με την PayPal. Σε ένα άλλο άρθρο του pcsteps αναφέρονταν οι browsers των πακέτων internet security, οι οποίοι λειτουργούν εντελώς ανεξάρτητα από τα υπόλοιπα προγράμματα, για αυτό και είναι ασφαλή για ebanking κλπ. Από όσο ξέρω δεν υπάρχουν διαθέσιμα δωρεάν πακέτα internet security, οπότε μήπως υπάρχει κάποια δωρεάν επιλογή για browser τέτοιου είδους, έστω και χωρίς το πλήρες πακέτο του internet security;

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

Ακριβώς αυτό στην εικόνα εννοώ. Τέτοια πακέτα Security μπορείς μόνο να τα κατεβάσεις δοκιμαστικά συνήθως για 30 μέρες. Το συγκεκριμένο άρθρο για τις ασφαλείς αγορές αναφέρεται στο bitdefender.
Δεν υπάρχει κάτι.Μόνο η λύση του linux οπως λέει το άρθρο.Μπορείς να κατεβάσεις το Bitdefender Safepay από άλλη πηγή, μα δεν θα σου το συνιστούσα.

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Αυτό που λέτε για το Linux είναι το Linux Mint Live USB; Και για ποιο λόγο τα Linux θεωρείται μακράν ασφαλέστερο λειτουργικό από τα Windows, λόγω της ευρύτερης διάδοσης των Windows στους περισσότερους χρήστες (άρα και του μεγαλύτερου αριθμού υποψήφιων θυμάτων για επιθέσεις) ή έχει να κάνει με τον τρόπο λειτουργίας του συγκεκριμένου λειτουργικού συστήματος;

Deleted User απάντησε πριν 7 έτη

((Σε σκεφτόμουν μόλις τώρα. 😀)
Ακριβώς αυτό που κατάλαβες.Κατεβάζεις μία διανομή linux όποια θες.Το περνάς σε ένα στικάκι και κάνεις boot από εκεί.Μπαίνεις απλώς σε "live" περιβάλλον χωρίς να  κάνεις τα linux εγκατάσταση.
Θεωρείται ασφαλέστερο λειτουργικό, επειδή τα linux έχουν τους λιγότερους ιούς απ όλα τα λειτουργικά συστήματα. Γιατί δεν αγοράζεις καλύτερα το Bitdefender Internet (ή Total)Security ? Θυσίασε ένα ποσόν 25-30 € κι είσαι εντάξει.Έχει ενσωματωμένο το Safepay που λέγαμε. Και οι ιοί/malware που είναι φτιαγμένοι για windows ,δεν μπορούν να τρέξουν σε linux ,ούτε και το αντίστροφο.(Να τελειώνουμε βρε Γαρυφαλλιά με τις ερωτήσεις...τί λές ? )
https://www.pcsteps.gr/93259-bitdefender-internet-security-trial/

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 7 έτη

Και πάλι ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που θυσιάσατε και συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις!

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα Γαρυφαλλιά, ανησυχείς πάρα πολύ χωρίς λόγο.. Τα πράγματα είναι απλά και με λίγη προσοχή δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Εάν θες περισσότερη ασφάλεια στον browser δες το sandboxie.
https://www.pcsteps.gr/52449-sandboxie-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD/

Γαρυφαλλιά Μπάρκα απάντησε πριν 6 έτη

Δεν γνώριζα το συγκεκριμένο πρόγραμμα και μου φαίνεται ιδιαίτερα χρήσιμο για πολλά πράγματα εκτός του browser. Ευχαριστώ!