ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΜΠΑΤΖΗΣ ρώτησε πριν 6 έτη

Εμπιστεύθηκα την διαφήμησή σας , οτι δέν θα πληρώσω δασμούς αν πληρώσω την αποστολή με "Priority line" και παρήγγειλα στην Gear Best το κινητό HONOR 8 Lite.
Σήμερα έλαβα ειδοποίηση για δέμα απο ΕΛΤΑ και με έκπληξη μου ,  ζήτησαν και κατέ-
βαλα 26,85 Ευρώ για δασμούς και λοιπά. Παρακαλώ λοιπόν να μεσολαβήσετε εις την Gear Best ώστε να μου επιστρέψει τα 26,85 Ευρώ και εσείς να αλλάξετε την καταχώρηση σας απο "ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΩΝΕΙΟ"  σε "ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΕΛΩΝΕΙΟΥ κ.λ.π "
Ευχαριστω για την καταχώρησηή σας.

1 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Από τη στιγμή που σου ήρθε με τα ΕΛΤΑ, σημαίνει πως δεν το έστειλαν με Priority Line, με το Priority Line έρχεται με ACS στο σπίτι, δεν περνάει καθόλου από τα ΕΛΤΑ.
Αν παρήγγειλες το Σεπτέμβριο, υπήρχε προσωρινά ένα πρόβλημα με τη μεταφορική, μεγάλος όγκος παραγγελιών γύρισε πίσω, και από το GearBest τα ξαναέστειλαν με άλλες μεθόδους, διάφορες του Priority Line. Αυτό το πρόβλημα έχει λυθεί από τα μέσα Οκτωβρίου περίπου.
Επικοινώνησε μαζί τους στο https://support.gearbest.com/en και θα σου επιστρέψουν το κόστος των δασμών, το έχουν κάνει και άλλοι αναγνώστες.