Μιχάλης Ορφανάκης ρώτησε πριν 1 έτος
Καλησπερα αγορασα πριν μια εβδομαδα ενα κλειδι για windows 10 pro απο το godeal24.Παρελαβα το κλειδι αμεσως το εβαλα για ενεργοποιηση και μου παρουσιασε σφλμα.Το εκανα μετα απο λιγ οκαι συνεχεια το ιδιο σφαλμα.Τους στελνω αμεσως ιμειλ να τους αναφερω το προβλημα και τιποτα καμια απαντηση.Μετα απο κατι μερες αποφασιζω να κανω και μια δευτερη αγορα απο εκει καθως μερες που ηταν μπορει να μην υπηρχε καποιος εκπροσωπος να απαντησει και το κλειδι μπορει να ηταν εκ παραδρομης λαθος. Αγοραζω ξανα ενα κλειδι το βαζω για ενεργοποιηση και τιποτα το ιδιο σφαλμα.Τους εχω στειλει πανω απο 5 ιμειλ με αποδεικτικα στοιχεια για την αγορα που εχω κανει και το προβλημα που αντιμετωπιζω αλλα δεν εχω λαβει καμια απαντηση.

3 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Καλησπέρα Μιχάλη

Μερικές φορές τα κλειδιά δεν λειτουργούν σε υπάρχουσα εγκατάσταση των Windows, αλλά μόνο σε νέα εγκατάσταση. Οπότε, μπορείς να δοκιμάσεις κι αυτό.

Πέρα από αυτό, δεν μπορείς να κάνεις κάτι από τη στιγμή που δεν απαντάνε. Παρότι έχει τύχει στο παρελθόν να μη λειτουργούν κλειδιά, ποτέ δεν μας είχαν αναφέρει πως δεν τους έστειλαν νέα.

Αν πλήρωσες με Paypal, μπορείς να κάνεις αναφορά εκεί για να σου επιστραφούν τα χρήματα σου.

Μιχάλης Ορφανάκης απάντησε πριν 1 έτος

Στελνω ιμειλ στην paypal?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Πρέπει να ακολουθήσεις τις οδηγίες που θα βρεις εδώ.