Anti- Illuminati ρώτησε πριν 10 μήνες

SHARP AQUOS V Global Version 5.9 inch FHD+ 13MP+13MP Dual Rear Cameras Android 9.0 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 835 Octa Core 4G Smartphone - Black

Στα 120 ευρώ από Κίνα χωρίς τελωνείο αν θες απλά ικανοποιητικές επιδόσεις κινητού σε web browsing χωρίς να σε ενδιαφέρει τπτ άλλο (μπαταρία, φωτογραφίες κλπ) αξίζει τον κόπο;

 
36 Απαντήσεις
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 10 μήνες
Καλησπέρα Το SHARP AQUOS V  με τον Snapdragon 835  φαίνεται οκ σε αυτά τα χρήματα. Ωστόσο, ξέρεις ότι ρισκάρεις σε περίπτωση που χρειαστείς service ή ανταλλακτικά.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Καλησπέρα και πάλι φίλε μου,  ευελπιστώ ότι θα δεις το μήνυμα από εδώ μιας και είναι πάλι συνέχεια ερώτησης και όχι καινούργια.

Θα μπω κατευθείαν στο ψητό. Το εν λόγω μοντέλο κινητού ήρθε στα χέρια μου μετά από 1 μήνα παραγγελίας σε άψογη κατάσταση εμφανισιακή και λειτουργική και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με την αγορά του.

Όμως, όπως είπες πιο πάνω πήρα το ρίσκο για ανταλλακτικά και service. Η ερώτησή μου συνεπώς είναι για αξεσουάρ του μοντέλου αυτού και συγκεκριμένα προστατευτικής θήκης στο οπίσθιο μέρος όπως και tempered glass. Για το δεύτερο, υπάρχει συμβατό το τζαμάκι αλλά δεν το πήρα σετάκι με το κινητό γιατί δεν είχα τα χρήματα τότε. Τώρα που το ξαναβλέπω στο banggood τα δύο τεμάχια έχουν τελική τιμή με priority line 18 ευρώ, οπότε δεν γνωρίζω αν συμφέρει η αγορά τους κατά την γνώμη σου. Αυτό είναι το εύκολο της υπόθεσης.

Το δύσκολο, είναι η προστατευτική θήκη. Δυστυχώς, μόνο στο aliexpress κατάφερα να βρω συμβατό μοντέλο με το κινητό μου και παρά το γεγονός ότι 3 τεμάχια μου εμφανίζει τελική τιμή 4,9 ευρώ, αυτό που φοβάμαι είναι όπως και άλλοι που έκαναν την ίδια ερώτηση για το εν λόγω site, πως θα έχω έξτρα κόστος εκτελωνισμού και ελληνικού Φ.Π.Α. 24% με βάση και το άρθρο για αγορές από Κίνα όπου ακόμα και κάτω των 22 ευρώ παραγγελία πιθανότατα να έχει +15 ευρώ κόστος το λιγότερο εκτελωνισμού.

Αν υπάρχει κάποια πιο προσιτή λύση που δεν έχω σκεφτεί θα χαρώ να μου την γράψεις, γιατί προσωπικά παρά τα ξένα άρθρα που έχω διαβάσει ότι είναι αξιόπιστο το aliexpress για επιστροφή χρημάτων και ποιότητα προϊόντων, το θεωρώ τζακποτ σαν το ebay και ένα ακόμα ρίσκο πολύ μεγαλύτερο από το πρώτο του κινητού παρά την μικρότερη χρηματικά αξία του.
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Καλησπέρα και πάλι φίλε μου

Αν ο πωλητής δεν προσφέρει κάποια μέθοδο αποστολής τύπου priority line, τότε το δέμα σχεδόν σίγουρα θα περάσει τελωνείο.

Στo eBay βλέπω πως υπάρχουν κάποια αξεσουάρ από Ευρωπαϊκές χώρες, οπότε μπορείς να ρίξεις μια ματιά εκεί. Προσοχή απλά η χώρα αποστολής να είμαι κάποια στην ΕΕ.

Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Όταν λες φίλε μου τύπου priority line τι εννοείς; Τι πρέπει να γράφει για να γνωρίζω ότι θα έρθει εκτελωνισμένο το προϊόν; Στο ebay δεν είναι το ίδιο με το aliexpress; Μπήκα και εκεί πριν από λίγο και βρήκα τα προϊόντα που με ενδιαφέρουν μέσω Γερμανίας αλλά στην αποστολή μου λέει στο ένα Standard Shipping (Deutsche Post Brief International) και στο άλλο Spedizione internazionale standard. Είναι εντάξει αυτές οι αποστολές ή θα χρεωθώ το κόστος εκτελωνισμού; Spedizione internazionale standard    
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Είναι ένα είδος τριγωνικής μεθόδου αποστολής για να μην περάσει το δέμα τελωνείο. Συνήθως αναφέρεται έτσι, priority line.

Όχι δεν είναι το ίδιο, αν και έχουν ομοιότητες στον τρόπο λειτουργίας. Δεν σε νοιάζει ποια είναι η μέθοδος αποστολής όταν κάτι έρχεται από χώρας της ΕΕ, καθώς οι αγορές εντός ΕΕ δεν περνάνε τελωνείο.

Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Καταλαβαίνω ναι. Απλά παρότι τσέκαρα αρκετές φορές τους πωλητές για τις αξιολογήσεις τους παρότι όλοι είναι Γερμανία, λίγο διστάζω να ολοκληρώσω τις παραγγελίες. Θέλω να πληρώσω με prepaid, αν σε περίπτωση δεν αποσταλλούν τα προϊόντα Σου στέλνω ένα screenshot αν θέλεις να τους δεις και εσύ για σιγουριά καθώς πρώτη φορά στη ζωή μου θα αγοράσω από ebay και δεν γνωρίζω αν είναι μεγάλο το ρίσκο.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Ήθελα να γράψω αν σε περίπτωση δεν αποσταλλούν τα προϊόντα τότε τι γίνεται;
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες
Καλό είναι να πληρώσεις με Paypal, ώστε αν κάτι πάει στραβά, να μπορείς να πάρεις εύκολα τα χρήματα σου πίσω.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Έφτιαξα πριν λίγο λογαριασμό αλλά εκτός από την VISA μου ζήτησε και IBAN του λογαριασμού. Είμαι ασφαλής στο paypal με το να κάνω σύνδεση απευθείας του λογαριασμού μου επάνω του; Παρεμπιπτόντως μου έγραψε αυτό: ''Σε 1-2 εργάσιμες ημέρες, θα στείλουμε 2 μικρές καταθέσεις (μικρότερες από 0,00 EUR) και θα τις ανακτήσουμε με 1 μεταφορά. Αφού τις λάβετε, επιστρέψτε και επιβεβαιώστε τον τραπεζικό λογαριασμό σας.''

Οπότε να υποθέσω ότι πρέπει να περιμένω για να πραγματοποιήσω την συναλλαγή.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Άκυρο όρισα την VISA ως βασική πηγή πληρωμών και το πήρε. Συγγνώμη.
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Το IBAN στο ζητάει για να μπορείς να στείλεις χρήματα από τη Paypal στον λογαριασμός σου. Το IBAN μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να σου στείλουν χρήματα, αυτός είναι ο σκοπός του.

Οι αγορές γίνονται μέσω της συνδεδεμένης κάρτας, οπότε η διαδικασία με την λογαριασμό δεν είναι καν απαραίτητη.

Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Αυτό κατάλαβα κι εγώ και το είχα ξεχάσει το paypal γενικά. Μόνο το email φαίνεται από εκεί για τέτοιες συναλλαγές. Ήδη έχω λάβει αρκετά email από τους πωλητές με αποδεικτικό συναλλαγής και tracking number στο ebay και φαίνεται μόνο στην πληρωμή το email μου.  Ευχαριστώ ιδιαίτερα πολύ για ακόμα μια φορά!
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Καλησπέρα και πάλι, αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το ebay. Έκανα τις 4 αγορές για τις οποίες μιλήσαμε στα προηγούμενα μηνύματα στις 11/01/22 και όλες οι συναλλαγές έκλεισαν. Παρόλα αυτά ξανατσέκαρα σήμερα τον λογαριασμό μου και στις συναλλαγές της prepaid υπήρχε μια εξουσιοδοτημένη αγορά από ebay στα 30,17 ευρώ που δεν έκανα εγώ και έγινε μέσω paypal. 

Μόλις κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά, προσπάθησα να μπω στον λογαριασμό της paypal ο οποίος και είχε αλλαγμένο κωδικό πρόσβασης και μέσω του αριθμού τηλεφώνου κατάφερα να τον αλλάξω και να αποκτήσω πάλι πρόσβαση. Αφαίρεσα την κάρτα μου ως προεπιλεγμένη μορφή αγορών και πληρωμών της paypal, μπήκα στο nbg i-banking μου και πάγωσα την κάρτα και απευθείας επικοινώνησα με το αρμόδιο τμήμα της εθνικής που μου είπαν ότι τους φαίνεται περίεργο που παρότι οι συναλλαγές έγιναν την ίδια ημέρα, αυτή ακόμη εκκρεμεί η πληρωμή της και λόγω αυτού δεν μπόρεσαν να με βοηθήσουν παρά να μου πουν ότι μόλις ολοκληρωθεί να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής και το αρμόδιο τμήμα τους θα εξετάσει τι ακριβώς συνέβη. Εδώ να αναφέρω ότι ουδέποτε άνοιξα email που ζητούσε στοιχεία πρόσβασής μου στην paypal με μη έγκυρη διεύθυνση url (το γνωστό https) και ουδέποτε μου ήρθε ειδοποίηση από την paypal για εξουσιοδότηση της πληρωμής των 30,17 ευρώ στο email μου.
  1. Δεν μπορώ να καταλάβω τι πήγε στραβά και με έβαλε σε σκέψεις για ποιον λόγο συνέβη αυτό. Έχεις καμία ιδέα;

  2. Πρέπει να επικοινωνήσω για το συμβάν και με την paypal ή με καλύπτει προσωρινά η απάντηση της εθνικής τράπεζας;
  3. Εφόσον συνέβη αυτό, είναι ασφαλές στο μέλλον να συνεχίσω αγορές (εντός Ελλάδος ασφαλώς μόνο πλέον) ή είναι καλύτερα να ακυρώσω την εν λόγω κάρτα και να εκδώσω καινούργια; 
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Καλησπέρα και πάλι φίλε μου

Καλό είναι να μιλήσεις με την υποστήριξη του Paypal για να δεις τι ακριβώς έγινε. Σε τέτοιες υπηρεσίες πάντα να έχεις ενεργή την ταυτοποίηση δύο παραγόντων.

Όταν υπάρχει διαρροή των στοιχείων σου, πάντα είναι καλό να βγάζεις νέα κάρτα. Πάντως, μου φαίνεται περίεργο να έπεσες θύμα τόσο γρήγορα, καθώς το account σου είναι νέο. Κάνε έναν έλεγχο στο pc σου.

Dimitris 008 απάντησε πριν 9 μήνες
Γειά κι από εμένα !  Εννοεί έλεγχο για malware .Πολύ πιθανόν να προυπήρχε κάποιο keylogger ιός (υποκλέπτει ό,τι πληκτρολογείς) .Δεν ανιχνεύονται πάντα αυτά ,οπότε για σιγουριά καλό είναι να πας σε φορμάτ .   Ίσως απλώς να έχει καταγραφεί η αγορά εκείνη στο ιστορικό αλλά ο δράστης όπως είναι φυσικό δεν είχε πρόσβαση στο web banking σου ,και για αυτό δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή. Έτσι πιστεύω.   Κι εγώ θα έλεγα να βγάλεις άλλη κάρτα. Θα έπρεπε όμως να δεις στο web banking σου σχετική ειδοποίηση για την επιβεβαίωση πληρωμής της παραγγελίας εφόσον δεν έχεις την NBG Authenticator εφαρμογή της Εθνικής. Μπορείς να βάλεις 2fa στον Paypal λογαριασμό. Το μείον είναι πως δεν προσφέρονται εφεδρικοί κωδικοί ανάκτησης όπως πχ στον Google λογαριασμό (αν δεν έχεις πρόσβαση ή έχει βλάβη η συσκευή.) https://www.paypal-community.com/t5/Managing-Account/Lost-2FA-Authenticator/td-p/2128895 Διάβασε κι εδώ για ασφαλείς αγορές από τη δική μας πλευρά. https://www.pcsteps.gr/86575-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AD%CF%82-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-internet/
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Έκανα με malwarebytes σκανάρισμα δεν βρήκε τίποτα όλα καθαρά. Όσο για το paypal δεν φαίνεται πουθενά να υπάρχει τρόπος επικοινωνίας live chat ή email βάζουν αυτόματο μήνυμα και δεν υπάρχει κανένας. Θα βγάλω καινούργια κάρτα εννοείται αυτό είναι το μόνο εύκολο , αλλά ρε παιδιά το paypal γιατί δεν απαντάει; Αυτό εννοείται με έβαλε σε σκέψεις και για τα προϊόντα αν φτάσουν κανονικά καθώς το tracking number υπάρχει μόνο σε ένα από τα προϊόντα και αυτό, μπαίνοντας στο site της deutsche post δεν εμφανίζει τίποτα. Εκτός και αν αργεί να ενημερώσει το σύστημα αλλά ψιλομούφα μου φαίνεται κι αυτό και μου φαίνεται γενικά ότι θα τα κλαίω τα λεφτά μου. Τυχερός στην ατυχία μου που δε σύνδεσα λογαριασμό τραπέζης να μου ξηλώσουν όλες τις οικονομίες μου! Μία φορά είπα να κάνω αγορά από paypal και την πάτησα έλεος.
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες
Τα tracking μερικές φορές παίρνουν μερικές ημέρες να εμφανιστούν. Και να είχες συνδέσει λογαριασμό, δεν μπορεί να πάει κάτι λάθος. Το IBAN ειναι μόνο για να δέχεσαι λεφτά όχι για να τραβάς. Για να μιλήσεις με την υποστήριξη δες εδώ.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Μα εκεί μπήκα και στην εντολή message us λέει ότι δεν είναι διαθέσιμη πλέον και απλά μου έχει ένα κατεβατο ερωτήσεις και απαντήσεις χωρίς την δυνατότητα να επικοινωνήσω μέσω email
Dimitris 008 απάντησε πριν 9 μήνες
Το σίγουρο είναι πως ο άλλος δεν θα μπορέσει ποτέ να επαληθεύσει την πληρωμή των €30.17 αν δεν πάρει τους ebanking κωδικούς σου ή το pin της κάρτας. Πόσο μάλλον τώρα που την μπλόκαρες. Κι οι πωλητές που υποστηρίζουν την paypal γενικώς δε νομίζω να είναι απατεώνες ,χωρίς αυτό να σημαίνει το αντίθετο.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Καλημέρα Δημήτρη, δεν γνωρίζω αν είναι απατεώνες ή όχι, αλλά σίγουρα η paypal διαπιστώνω μετα λόγου γνώσεως ότι έχει τεράστιο κενό στην τεχνική υποστήριξη της. Δεν είναι δυνατόν να έχεις πελάτες που σου εμπιστεύονται τα χρήματά τους και να μην έχεις ούτε μισό υπάλληλο διαθέσιμο για ζωντανή υποστήριξη αν και εφόσον αντιμετωπίσουν κάποιο πρόβλημα, να μην υπάρχει κάποιο email επικοινωνίας και απλά να έχουν ερωτο-απαντήσεις αυτοματοποιημένες. Εδώ η Banggood που είναι μια εταιρεία στην Κίνα έχει, και παρότι οι υπάλληλοι του live chat καταλαβαίνουν τα μισά αγγλικά απόσα τους γράφεις και πάλι σε εξυπηρετούν και μάλιστα βαθμολογείς και την συνομιλία που είχες μαζί τους. 

Τώρα σχετικά με τα 30,17 εξακολουθώ να βλέπω την συναλλαγή εκκρεμής για 5η συνεχόμενη ημέρα. Τι θα απογίνουν αυτά τα χρήματα μήπως γνωρίζεις;

Επίσης, στην εν λόγω κάρτα που πάγωσα υπάρχει ένα υπόλοιπο 9,31 ευρώ. Αυτά τα χρήματα θα επιστραφούν στον λογαριασμό μου ποτέ;
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες
Δοκίμασε να ανοίξεις μια σχετική αναφορά στο Resolution center. Λογικά κάποιος θα σου απαντήσει. Γι τις δύο τελευταίες απορίες  σου πρέπει να μιλήσεις με την τράπεζά σου.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Αν εννοείς το κέντρο επίλυσης προβλημάτων έχω ήδη κάνει την αναφορά μου για την απαράδεκτη πλατφόρμα τους που δε μπορείς να επικοινωνήσεις με τίποτα με κάποιον υπάλληλο! Από εκεί και πέρα, οι εναλλακτικές επιλογές που σου δίνει για τάχα μου μηνύματα είναι μούφα! οτιδήποτε και αν γράψεις στο live chat σου λέει ότι δεν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος εκπρόσωπος να εξυπηρετήσει. Όσο για τις ερωτήσεις μου, προχθές πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της εθνικής και μου είπαν ότι η εν λόγω συναλλαγή εφόσον δεν έχει κλείσει δεν μπορώ να κάνω αμφισβήτηση για να την δουν...και είμαστε στην 5η ημέρα και ακόμα είναι εκκρεμής. Τρέχα γύρευε φίλε μου, μπλέξιμο!
Dimitris 008 απάντησε πριν 9 μήνες
Καλημέρα ,μάλιστα.. Πάρ τ αυγό και κούρευτο. Δηλ αυτά τα €30 δεσμεύτηκαν ως μή διαθέσιμα. Αν τα εναπομείναντα €9  δεν τα μεταφέρουν στη νέα κάρτα που θα βγάλεις ,ξεπάγωσε την κάρτα κάποια στιγμή αργότερα και πήγαινε κάνε αποφόρτισή της προν την ακυρώσεις οριστικά. Τώρα έγινε έτσι κι αλλιώς η μ...κία .   Τουλάχιστον βάλε ασφάλεια 2 παραγόντων στο ebanking σου με viber .Απέφυγε οπωσδήποτε αποστολή κωδικών με SMS ,διότι ο τρόπος αυτός έσκασε σαν φούσκα. (SIM Swap απάτες) https://www.nbg.gr/el/i-bank/sms_i-code   Αν σου πουν πως δεν γίνεται με viber ,λέω να ρωτήσεις στην Πειραίως αν δίνουν extraPIN Generator στικάκι. Και πας εκεί τα λεφτά σου. Μπορείς να στείλεις email στα Κεντρικά της Εθνικής ,αν δε ξέρουν να σου πουν από το κατάστημα ,για τις μή επιβεβαιωμένες ηλεκτρονικές πληρωμές.
Anti- Illuminati απάντησε πριν 9 μήνες
Τι να σου πω, για κάποιον περίεργο λόγο μετά από τόσες μέρες και ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί σαν συναλλαγή. Το μικροποσό που έμεινε εντάξει ευτυχώς το μετέφερα, νόμιζα ότι παγώνοντας την δεν μπορείς πλέον να κάνεις κάτι αλλά μπήκα και είδα ότι μπορείς να την ξεπαγώσεις πάλι για όσες φορές θέλεις. Μα με viber έτσι κι αλλιώς είναι ορισμένο να πραγματοποιούνται στο ebanking οι συναλλαγές μου. Αυτό δε μπορώ να καταλάβω δηλαδή, από την μία χωρίς να μου έρθει ειδοποίηση στο βάιμπερ ολοκληρώθηκε η εξουσιοδότηση και από την άλλη ανακτώντας την πρόσβαση στον λογαριασμό paypal δεν φαίνεται πουθενά ότι έγινε συναλλαγή 30,17 ευρώ από αγορά στο ebay. Είναι να τρελαίνεσαι πραγματικά....τώρα για Πειραιώς έχω λογαριασμό εκεί, είχα φτιάξει τον καιρό που ήμουν φοιτητής αλλά δεν μου χρειάστηκε κάπου ως τώρα οπότε δεν μετέφερα κάποιο ποσό εκεί. Στα κεντρικά της Εθνικής είχα πάρει τηλέφωνο, στο 2104848484 την περασμένη Παρασκευή και μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω να ολοκληρωθεί απλά σαν συναλλαγή, δηλαδή να μη δείχνει ότι είναι σε εξουσιοδότηση το ποσό. Από την στιγμή λέει που δεν έχει ολοκληρωθεί δεν μπορεί να εξετάσει το αρμόδιο τμήμα λεπτομέρειες. Τώρα για email που είπες έστειλα από την γραμμή παραπόνων τους για το εν λόγω θέμα. Εάν έχεις εντοπίσει και κάποιο σχετική διεύθυνση email τους γιατί εγώ προσωπικά δεν έχω, ευπρόσδεκτη προφανώς. 
Dimitris 008 απάντησε πριν 9 μήνες
Αν μέσα από το i-banking στις εκρεμμείς συναλλαγές δεν υπάρχει επιλογή για ακύρωση ,δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Τι να πω...Αν ήταν online  πληρωμή προς εφορία (πχ ΕΝΦΙΑ) αν έχεις πληκτρολογήσει κάποιο ψηφίο λάθος ,πας στην εφορία και το τακτοποιείς. Τώρα όποτε κι αν ακυρωθεί εκείνη η συναλλαγή από την τράπεζα.   Παλιά υπήρχε στην ιστοσελίδα το email  τους αν πατούσες στο "Επικοινωνία" . https://ibankretail.nbg.gr/sts/Account/DetailedInfo Κι εδώ κάτω (Με ποιούς τρόπους...) υπάρχει άλλο. https://www.nbg.gr/el/contact/comments-complaints
Anti- Illuminati απάντησε πριν 8 μήνες
Καλημέρα και πάλι παιδιά μετά από 11 ημέρες ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή και την βλέπω ως εκκρεμή. Επικοινώνησα με την τράπεζα της περιοχής μου και μου είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα που μου είπαν και στα κεντρικά όπως και εσείς αλλά μου είπαν ότι σε περίπτωση που πέρασε πολύς καιρός και δεν έχει διαλευκανθεί το ζήτημα να περάσω από εκεί να μπω με τους κωδικούς i-banking μου για να δούμε τη συγκεκριμένη συναλλαγή μπας και πιστωθεί το ποσό.    Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω για το συγκεκριμένο κινητό επειδή βρήκα ανταλλακτικά και σένα κατάστημα στην Ινδία, που ονομάζεται Maxbhi, αν έτυχε να παραγγείλει κανείς από εκεί και τι εντυπώσεις έχει γενικά.  
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 8 μήνες
Καλημέρα και πάλι φίλε μου! Δυστυχώς, δεν γνωρίζουμε το συγκεκριμένο κατάστημα. 
Anti- Illuminati απάντησε πριν 8 μήνες
Καλησπέρα και πάλι φίλε μου, τα παραπάνω προϊόντα ήρθαν ευτυχώς με ασφάλεια. Παρόλα αυτά για την μη ταυτοποιημένη αγορά, μου ήρθε στην κάρτα ένα ποσό 33 ευρώ ως ''φόρτιση'' δηλαδή περίπου 3 ευρώ παραπάνω από την υποτιθέμενη αγορά και δεν αναγράφεται η αιτιολογία αυτής. Θα επικοινωνήσω με την τράπεζα ξανά για το θέμα αλλά αν γνωρίζεις πες μο κι εσύ τη γνώμη σου γιατί δεν την βλέπω πάλι εκκρεμή την συναλλαγή πλέον.   Από εκεί και πέρα, στο εν λόγω κινητό δεν βρίσκω τίποτα μπαταρία ανταλλακτική. Είναι λόγω μοντέλου του κινητού ή λόγω του ότι η πολιτική των μεταφορών πλέον απαγορεύει την αγορά μπαταριών από εξωτερικό;   Ευχαριστώ άπειρα παιδιά!!!
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 8 μήνες
Καλησπέρα! Δυστυχώς, δεν το γνωρίζω τι είναι η συγκεκριμένη διαφορά στο ποσό, αλλά λογικά είναι επιστροφή χρημάτων. Όσο αφορά τη μπαταρία, το πιο πιθανό είναι να μη βρίσκεις λόγο μοντέλου. 
Anti- Illuminati απάντησε πριν 8 μήνες
Στο λειτουργικό του ενώ γράφει στα χαρακτηριστικά στο ίντερνετ ότι αναβαθμίζεται μέχρι android 10 , δε μπορώ να το κάνω. Υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνω αυτό χειροκίνητα με κάποιο τρόπο;
Dimitris 008 απάντησε πριν 8 μήνες
Καλημέρα ,λέω να περιμένεις. Λογικά κάποια στιγμή θα εμφανιστεί και σε σένα διαθέσιμο το update .   Αν επέμβεις στο λογισμικό του κινητού ,θα ακυρωθεί η Εγγύηση.  Ακυρώνεται αν κάνεις root ή κι αλλαγή ROM .
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 8 μήνες
Αν έχει κυκλοφορήσει πρόσφατα η ενημέρωση, το πιο πιθανό είναι πως απλά κυκλοφορεί σταδιακά ανά περιοχές του πλανήτη. 
Anti- Illuminati απάντησε πριν 8 μήνες
Τι εννοείς να κυκλοφόρησε πρόσφατα; Υποτίθεται ότι το android 10 έχει κυκλοφορήσει εδώ και αρκετό καιρό και αν δεν κάνω λάθος ενημερώνονται όλες οι συσκευές smartphone που έχουν αναβαθμίσιμο λογισμικό από 9 σε 10. Οπότε, θα έπρεπε εφόσον αναγράφεται στα χαρακτηριστικά του προϊόντος ότι μπορεί να αναβαθμιστεί μέχρι android 10 ήδη να μου έχει έρθει ειδοποίηση.    Δημήτρη, το εν λόγω τηλέφωνο το αγόρασα από Banggood, δηλαδή η εγγύησή του για να ισχύσει αν χτύπα ξύλο πάθει κάτι σημαίνει αυτόματα επαναποστολή στην Κίνα ή κάποια ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία που να αναλαμβάνει (εάν υπάρχει) μαζί με την ταλαιπωρία, τον χρόνο που θα φας αλλά και πιθανώς το κόστος. Επιπλέον, μιλάμε για κινητό μη δημοφιλούς εμπορικής μάρκας που επίσης σημαίνει ότι ούτως η άλλως τα ανταλλακτικά που θα μπορούσα να βρω αν χαλούσα κάποιο εξάρτημα του κινητού είναι σα να ψάχνεις χρυσό στην έρημο. Συνεπώς, προσωπικά μου είναι αδιάφορη η εγγύηση αν θα χαθεί έτσι κι αλλιώς πήρα το ρίσκο λαμβάνοντας τα παραπάνω υπόψη και το αγόρασα. Αν κρατήσει κράτησε....οπότε εάν δεν μου έρθει ειδοποίηση ποτέ για αναβάθμιση από το ίδιο το κινητό, θα ήθελα να ξέρω εκ των προτέρων αν μπορώ σε κάποιο τοπικό τεχνικό κατάστημα να το αναβαθμίσω μέσω root όπως είπες που φυσικά για τέτοιο κινητό λίγο χλωμό το κόβω απλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία. Οπότε ό,τι γνωρίζετε παιδιά ρίχτε το για να μη μείνω με απαρχαίωμένο android 9 για πάντα 😂😒
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 8 μήνες
Το πότε κυκλοφορεί η Google ένα λειτουργικό δεν έχει σχέση με το πότε θα δώσει κάθε κατασκευαστές τις δικές του ενημερώσεις. Καλό είναι να ρωτήσεις σε κάποιο forum της εταιρείας αν άλλη χρήστες έχουν λάβει το update. 
Anti- Illuminati απάντησε πριν 8 μήνες
Κατάλαβα ναι. Αν το πάω σε κάποιο τεχνικό δε μπορεί να μου το κάνει αυτός; Είδα ότι υπάρχει συμβατή έκδοση android 10 για το κινητό πάντως.
Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 8 μήνες
Αν το κινητό σου δεν βγάζει την ένδειξη ότι υπάρχει ενημέρωση, το μόνο που μπορεί να κάνει ο τεχνικός είναι να εγκαταστήσει μόνος του τη ROM, αν υπάρχει διαθέσιμη για λήψη.