Panos Whitaker ρώτησε πριν 3 έτη

Καλησπερα,παρακολουθησα το βιντεο σας σχετικα με τις απατες μιας και ετυχε να αγορασω μια μπλουζα απο ενα σαιτ απο την κινα που ηταν τοσο καλα φτιαγμενο ωστε να καταλαβω την επομενο μερα οτι ηταν μουφα και δεν ηταν η μαρκα που εδειχνει,το αγορασα μεσω πειπαλ,εστειλα μηνυμα στην πειπαλ εκανα και ριπορτ την συναλλαξη αλλα τζιφος..το ριπορα το αρνηθηκαν και δεν απαντησαν ποτε σε ενα ιμειλ που τους εστειλα οπως και δεν σηκωναν το τηλεφωνο εξαιτιας της πανδημιας και του μειωμενοι προσωπικου,υπαρχει κατι που θα μου προτεινατε να κανω?σας ευχαριστω πολυ εκ των υστερων.

4 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα Πάνο

Στο Paypal τι σου είπαν ακριβώς; Περιέγραψες το πρόβλημα σου σωστά και έστειλες κάποα φωτογραφία που να φαίνεται ότι το προιόν δεν είναι αυθεντικό; Η περιγραφή του καταστήματος το παρουσιάζε ως αυθεντικό;

Panos Whitaker απάντησε πριν 3 έτη

Στην πειπαλ ειπαν οτι απλα η υποθεση εκλεισε και δεν ειναι αποδεκτη η επιστροφη χρηματων,δεν εχει ερθει ακομα η παραγγελια ωστε να μπορεσω να στειλω φωτογραφιες,το καταστημα παρουσιαζεται ως αφεντικο σαν να ειναι η ιδια η μαρκα,αυτο που ειπα στην πειπαλ ειναι οτι αντιληφτηκα αφου αγορασα το προιον οτι ειναι απατη και οτι δεν ειναι η μαρκα που λενε οτι ειναι.Δεν εχω καταφερει να επικοινωνησω περαιτερω μαζι τους αφου δεν απαντησαν στο μειλ και δεν απαντανε στο τηλεφωνο.

Panos Whitaker απάντησε πριν 3 έτη

Η μονη ''επικοινωνια'' ηταν να κανω ριπορτ το προβλημα και να αρνηθουν την επιστροφη χρηματων και να κλεισουν την υποθεση.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Από τη στιγμή που δεν έχει έρθει το προϊόν, είναι λογικό να αρνηθούν την επιστροφή. Δεν έχεις κάποια ουσιαστική απόδειξη ότι το προϊόν που περιμένεις δεν είναι αυθεντικό. Αν περιμένεις να έρθει και στείλεις μια φωτογραφία που φαίνεται ότι δεν είναι αυτό που παρουσιάζουν, θα σου κάνουν επιστροφή.