Οπως μου συστήθηκε από τους διαχειριστές, απενεργοποίησα και ενεργοποίησα εκ νέου την εφαρμογή hubspot, όμως και πάλι δεν λαμβάνω αναφορά παράδοσης-ανάγνωσης του mail από τον παραλήπτη, στο gmail. Τι πρέπει να κάνω?
Σας ευχαριστώ.
Κωσταντίνα να απαντάς κάτω από την Κωνσταντίνα να απαντάς κάτω από την ερώτηση που έχεις ήδη κάνει.
Το δοκίμασα κι εγώ το hubspot και μου λειτούργησε κανονικά. Είσαι σίγουρη ότι εσύ δεν κάνεις κάποιο λάθος;
Χρησιμοποιώ εδώ και 1,5 χρόνο την εφαρμογή και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Αυτό παρουσιάστηκε τις τελευταίες ημέρες και χωρίς να έχω παρέμβει σε κάποια ρύθμιση κλπ. Χτες λειτούργησε αρκετά καλά, μα όχι στο σύνολο των mail που έστειλα, ενώ πάντα χρησιμοποιώ τον ίδιο απλό τρόπο αποστολής. Σήμερα δεν λειτούργησε καθόλου η εφαρμογή.
Φτιάξε ένα δοκιμαστικό email και δες αν εκεί λειτουργήσει σωστά. Αν και εκεί υπάρχει θέμα, λογικά θα έχει κάποιο bug η εφαρμογή από κάποια ενημέρωση .
Καλησπέρα σας. Οπως μου προτείνατε, δημιούργησα ένα νέο mail από το gmail και ούτε και σε αυτό λειτουργεί η εφαρμογή. Τι θα μου συστήνατε από δω και πέρα?
Λογικά υπάρχει κάποιο bug. Μπορείτε είτε να περιμένετε κάποια ενημέρωση ή να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη εφαρμογή του είδους.
Καλησπέρα σας. Σήμερα από τα 5 mail που έστειλα, μου δόθηκε αναφορά, μόνο για τα 2. Ωστόσο θα είχατε να μου συστήσετε κάποια άλλη εφαρμογή έστω και προσωρινά? Σας ευχαριστώ.
Καλησπέρα!!!
Ρίξε μια ματιά εδώ για εναλλακτικές εφαρμογές:
Σας ευχαριστώ πολύ για την εναλλακτική πρόταση, όμως θέλω να πω ότι η εφαρμογή hubspot είναι σαφώς καλύτερη, σύμφωνα πάντα με την άποψή μου και γι' αυτό θα ήθελα και με ενδιαφέρει να έχω άμεση και γρήγορη αποκατάσταση του προβλήματος που αντιμετωπίζω στη λειτουργία της εφαρμογής. Αν μπορώ να κάνω κάτι για να αποκατασταθεί το πρόβλημα, θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε. Σας ευχαριστώ.
Please login or Register to submit your answer