TheCyberHippy . ρώτησε πριν 6 έτη

Καλημέρα σας

Θα ήθελα να εκφράσω μια απορία. Είναι δυνατόν ένας καινούργιος SDD να "καεί" μετά το πέρας ενός μήνα, κι ενώ μέχρι πριν απο λίγες ημέρες λειτουργούσε κανονικά? Επειδή πήγα το σύστημα σε τεχνικό (μετά απο πολλές προσπάθειες να λύσω μόνος μου το πρόβλημα), δεν διαπίστωσε δυσλειτουργίες πχ στην μητρική ή στο τροφοδοτικό.

Υπάρχει κάποια ιδέα για το τι θα μπορούσε να πήγε στραβά;

Επειδή σκοπεύω να αγοράσω καινούργιο, υπαρχει κάτι που θα έπρεπε να προσέξω κατά την διαδικασία εγκατάστασής του έτσι ώστε να μην αντιμετωπίσω το ίδιο πρόβλημα?

Ευχαριστώ

3 Απαντήσεις

Κωνσταντίνος Σπάρταλης απάντησε πριν 6 έτη

Θα μπορουσε να υπαρχει καποια αστοχια στην κατασκευη ή καποια περιεργη αυξομειωση της τασης ή οτιδηποτε αλλο

Δεν υπαρχει κατι που μπορεις να προσεξεις αν θες πες τι χωριτικοτητα θες για να σου βρουν τα παδια του site εναν καινουργιο

TheCyberHippy . απάντησε πριν 6 έτη

Αυτό με την αυξομείωση της τάσης μου πέρασε απο το μυαλό.

Σκοπέυω να στείλω για αντικατάσταση τον συγκεκριμενο δισκο μέσω της εγγύησης, αλλα μου είπαν απο το μαγαζί που τον πήρα οτι θα τον στείλουν για service στο εξωτερικό (για να είμαι ειλικρινής αυτό δεν το κατάλαβα – τι service θα γίνει σε έναν "καμμένο" SSD?). Τους ρώτησα πόσο θα διαρκέσει αυτη η διαδικασία και μου είπαν ένα μήνα. Οπότε θα αναγκαστω να αγοράσω καινούργιο.

Μάλλον αυτη θα είναι η επιλογή μου:

SAMSUNG MZ-750250BW 750 EVO 250GB 2.5” SATA3

Κωνσταντίνος Σπάρταλης απάντησε πριν 6 έτη

Καλύτερα να τους πεις μα μην τον στειλουν στους 3 μηνες θα τους παρεις τηλ και θα σου πουνε οτι ακόμα ειναι στο service και η αληθεια θα ειναι οτι ειναι κάπου σε καποια αποθηκη τους ή τα σκουπίδια