Giorgos Patsatsos ρώτησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα, αντιμωπιζω προβλήματα με αποσυνδέσεις. Έχω το Router του παρόχου Power Station WiFi 6, με καλώδιο απευθείας από το κουτί (ούτε πρίζες, ούτε τπτ), και έχει συνδεδεμένα πάνω του 2 Ethernet, εκ των οποίων το ένα πηγαίνει σε ένα PC και το άλλο σε ένα Switch, πάνω στο οποίο συνδέονται 2 PC. Και στο WiFi έχω 4 κινητά, 1 τάμπλετ, 2 λάπτοπ, 2 τηέωρασεις και έναν αποκωδικοποιητή συνδρομητικής (όχι δορυφορικής) τηλεόρασης. Έχω επικοινωνήσει με τον πάροχο, μου είπε ότι εφόσον είναι έτσι το καλώδιο, δεν είναι πιθανόν να φταίει κάτι και θα ερχόταν τεχνικός. Ήρθε τεχνικός, μέτρησε, βρήκε ακριβώς ίδιες ταχύτητες (219999

6 Απαντήσεις

Giorgos Patsatsos απάντησε πριν 2 μήνες

/21999 Κbps) και ανέθεσε τη βλάβη στον ΟΤΕ. Εκείνοι κατι έκαναν, από ότι μου είπαν, και το πρόβλημα λύθηκε πρωσορινα. Μια εβδομάδα αργότερα, παρουσίασε ξανά το ίδιο προβλήμα. Επικοινώνησα πάλι με τον πάροχο και μου συζητήσαμε μήπως φταίει ένα πολυπροζο με προστασία στο οποίο είναι συνδεδεμένο το ρούτερ, και θα επικοινωνήσουμε πάλι τη Δευτέρα, και τώρα το έχω απευθείας πάνω στην πρίζα στον τοίχο και δεν έχει αλλάξει τπτ. Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να φταίει; Υπάρχει περίπτωση να ευθύνομαι εγώ για το πρόβλημα;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα Γιώργο, πολύ πιθανόν να φταίει το router. Ζήτα τους εάν είναι εφικτό να στο αντικαταστήσουν. Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο, μου το αντικατέστησαν και το πρόβλημα λύθηκε. 

Giorgos Patsatsos απάντησε πριν 2 μήνες

Δεν νομίζω, έχω δοκιμάσει με 3 διαφορετικά ρούτερ (Power Station WiFi 6, ZTE ZXHN H268Q, H300s) (ο πάροχος μου μου έχει στείλει μισή αποθήκη(4 ρούτερ, 2 αποκωδικοποιητές)... ρουτεροσυλέκτης έχω γινει.. είναι και γενεοδωρος, δεν τα ζητάει πίσω σαν κάποιους άλλους) και πάλι τα ίδια. Υπάρχει περίπτωση να φταίει κάποια άλλη συσκευή, π.χ. το Switch, κάποιος υπολογιστής , κάποιο κινητό...;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Το πρόβλημα παρουσιάζεται τόσο μέσω ethernet όσο και με Wifi? Από τη στιγμή που είναι έτσι διαμορφωμένο το δίκτυο σου μάλλον δεν φταις εσύ και θα πρέπει να κοιτάξουν από την τεχνική υποστήριξη.

Giorgos Patsatsos απάντησε πριν 1 μήνα

Και Ethernet και WiFi. Τα λαμπάκια του ρούτερ κανονικά πρέπει να είναι έτσι:
•Power
•Internet
•Phone
°Mobile
•WiFi

και με τις αποσυνδέσεις είναι έτσι:
•Power
°Internet
°Phone
°Mobile
•WiFi

Να επικοινωνήσω και πάλι με τον πάροχο;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Ε ναι νομίζω ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω εσύ..