Alekos GR ρώτησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα σας,
Πρώτη φορά που ανεβάζω κάποια ερώτηση και ελπίζω να μπορέσει κάποιος να με βοηθήσει να λύσω το πρόβλημα μου . Λοιπόν, πριν από περίπου 2 μήνες (~αρχές Δεκεμβρίου 2021) άρχισα να έχω σοβαρά προβλήματα με την σύνδεση μου. Άρχισε να εμφανίζεται έντονο packet loss. Δοκίμασα μήπως είναι μόνο το wifi αλλά και με ενσύρματη σύνδεση Ethernet το ίδιο γίνεται. Προσπάθησα να δω μήπως φταίει η συσκευή μου αλλά έκανα δοκιμή σε έναν υπολογιστή, ένα λάπτοπ και έναν Xbox και τα αποτελέσματα είναι παντού ίδια. Κάθε μέρα για τους περασμένους μήνες έχω 3-9% packet loss με αποτέλεσμα να διαπερνά τα 600 ping . Μου αρέσει να παίζω αρκετά βιντεοπαιχνίδια οπότε ξέρετε πόσο σημαντικό είναι να έχεις μια καλή σταθερή σύνδεση . Πριν από αυτό το περιστατικό είχα σταθερό 60-80 περίπου ping. Τώρα η μόνη ώρα που μπορώ να παιξω είναι μεταξύ 3μ.μ. έως και 3:30μ.μ που για κάποιο λόγο όλα δουλεύουν φυσιολογικά.Τι προτείνετε να κάνω ?

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα Αλέκο

Η πιο πιθανή εξήγηση είναι πως το πρόβλημα προέρχεται από τον πάροχο και όχι από τη δική σου μεριά.

Καλό είναι να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση τους για να βεβαιωθείς ότι δεν έχει θέμα η γραμμή. Το ότι σε ώρες μη αιχμής δεν έχεις θέμα δείχνει ότι μάλλον το δίκτυο στην περιοχή σου φτάνει στα όρια του από τους χρήστες.