Filipp Hamberis ρώτησε πριν 7 έτη

Καλημέρα σας !!!
Ζητώ τη βοήθειά σας, δεν βρίσκω άκρη !!
Παρήγγειλα πριν 20 περίπου ημέρες από το GearBest μερικά πράγματα έναντι σεβαστού ποσού..  Στην αρχή, όλα εντάξει.. Επειδή αργεί η παραγγελία μου, προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους να δω τι γίνεται,σε ποιό σημείο βρίσκεται,  αλλά απάντηση δεν παίρνω. Πείτε μου, γνωρίζετε τι πρέπει να κάνω ?? Ανησυχώ !!! Ευχαριστώ !!!!

3 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

Καλημέρα Φίλιππε,
Υπάρχει μια καθυστέρηση στην Αγγλία, από όπου εισάγονται τα προϊόντα Priority Line για να αποφύγουμε το τελωνείο.
Και εμείς περιμένουμε αρκετά πράγματα για δοκιμές, που έχουν καθυστερήσει. Δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς. Αναγνώστες που είχαν παραγγείλει νωρίτερα και είχαν αντίστοιχη καθυστέρηση, έλαβαν κανονικά τα προϊόντα τους.

Filipp Hamberis απάντησε πριν 7 έτη

Ευχαριστώ πολύ Άγγελε, επιτέλους, τώρα έλαβα μια  απάντηση. Πρόθυμος και σαφής οπως πάντα, να σαι καλά !!!
Το εν λόγω κατάστημα, δεν πρέπει να απαντάει ???
Γνωρίζεις κάποιο e-mail, θέλω να τους κάνω μία παρατήρηση,εισέπραξαν 1.200 ευρώ.. 3 mails τους έστειλα και δεν απάντησαν ... καλημέρα και πάλι ευχαριστώ !!

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

Συνήθως το live chat που έχουν στη σελίδα απαντάει άμεσα, όπως μας έχουν αναφέρει άλλοι αναγνώστες.