Αγόρασα σύμφωνα με δικό σας άρθρο απο DHgate ένα μετρητή. Μετά από ένα μήνα στο 17 Track χωρίς να πάρω ειδοποίηση είδα το ακόλουθο μήνυμα
2019-12-05 15:47
Greece, 【Greece】 Delivery failed.【 Reason: Self pick up shipment, waiting for customer to pick up】
2019-11-23 12:19
Greece, 【Greece】 Arrived at the destination country
2019-11-18 17:57
Greece, 【Oversea Distribution Center】 Shipment transiting to destination country
2019-11-17 11:56
Greece, 【Oversea Distribution Center】 Arrived at Oversea Distribution Center
2019-11-14 17:03
Greece, 【Oversea Distribution Center】 Arrived at Oversea Distribution Center
2019-11-08 16:47
HONGKONG CHINA, 【HONGKONG CHINA】 Depart from country of origin
2019-11-08 16:42
HONGKONG CHINA, 【HONGKONG CHINA】 Shipment ready for leaving the warehouse.
2019-11-07 23:38
HONGKONG CHINA, 【HONGKONG CHINA】 Shipment arrive at the warehouse.
2019-11-07 15:54
Hong Kong, 【Hong Kong】 Shipment arrive at Hong Kong distribution center
2019-11-07 15:14
Hong Kong, 【Hong Kong】 Shipment transiting to next station
2019-11-07 11:48
Hong Kong, 【Hong Kong】 S.F. Express has picked up the shipment
2019-11-06 09:06
Order information saved.
Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε??
Καλησπέρα
Πρέπει να επικοινωνήσεις με το ταχυδρομείο/courier το οποίο ανέλαβε το δέμα στην Ελλάδα και να ρωτήσεις γιατί δεν σε ειδοποίησαν ότι το δέμα έχει έρθει.
Δεν έχει να κάνει με το κατάστημα, αλλά λογικά με την απερισκεψία κάποιου υπάλληλου στο ταχυδρομείο. Σίγουρα δεν σε πήραν τηλέφωνο και το αγνόησες κατά λάθος;
ευχαριστώ για την απάντηση.
Το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό !!! Δεν γνωρίζω πού να απευθυνθώ !!! Η DHGate το έστειλε με SF Express /SF eParcel και δεν ξέρω ποιός την εκπροσωπεί στην Ελλάδα. Απλώς όπως εγραψε Delivery failed.【 Reason: Self pick up shipment, waiting for customer to pick up】
Από πού να το παραλαβω δεν γράφει, ούτε φυσικά είχα ειδοποίηση ή τηλέφωνο
Γιαυτό σας έγραψα, μήπως ξέρετε κανέναν σχετικό
Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζουμε ούτε εμείς ποια εταιρεία αναλαμβάνει τα δέματα στην Ελλάδα.
Έχουμε κάνει δοκιμαστικές παραγγελίες, αλλά θα περάσει ένας μήνας μέχρι να έρθουν και δεν είναι σίγουρο ότι χρησιμοποιείται πάντα η ίδια εταιρεία.
Καλό είναι να επικοινωνήσεις με το κατάστημα. Επίσης, θα μπορούσες να στείλεις ένα email στην SF Express.
Σε κάποια forum λένε πως κατά πάσα πιθανότητα τα αναλαμβάνει η ACS.
Τελικά μου ήρθε με ΕΛΤΑ συστημένο αφού πέρασε τελωνείο. Γιαυτό αργησε πολύ. Εστειλα μαιλ στην sf express και μου απάντησε το εξής
Please note that the parcel SF6042046914149's local number is RU299189248NL
Εγώ είχα το τρακινγκ SF που μου είχε στείλει η DHGate το οποίο στο 17 Track δεν έδινε πληροφορίες μόλις έφυγε απο Κίνα
Όταν έβαλα το RU βγήκαν όλα με λεπτομέρεια.
Κάποιος έπρεπε να μου στείλει το δεύτερο Track
Πιστεύω να βοήθησα
Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!
Please login or Register to submit your answer