Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Υπολογιστής / HardwareΔεν αναγνωρίζεται το στικάκι ή ο εξωτερικός σκληρός δίσκος
Παναγιώτης ρώτησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα, Έχω ένα λάπτοπ Lenovo B5400 με windows 10 και ξαφνικά σταμάτησε να αναγνωρίζεται το στικάκι ή ο εξωτερικός σκληρός δίσκος. Όταν κάνω επανεκκίνηση τότε αναγνωρίζονται κανονικά. Αν όμως κάνω εξαγωγή στο στικάκι ή τον σκληρό δίσκο και ξαναβάλω κάποιο από τα δύο έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα μέχρι να ξανακάνω επανεκκίνηση. Δηλαδή αναγνωρίζονται μόνο την πρώτη φορά που θα εκκινήσει το λάπτοπ. Δοκίμασα άλλα στικάκια, άλλη θύρα usb στο λάπτοπ χωρίς αποτέλεσμα. Δοκίμασα να κάνω system restore αλλά όταν τελειώνει βγάζει μήνυμα restore point did not complete successfully. Απενεργοποίησα το Bitdefender antivirus που έχω αλλά βγάζει πάλι το ίδιο μήνυμα όταν τελειώσει. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος?

17 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα Παναγιώτη

Οι δίσκοι δεν εμφανίζονται ούτε στη διαχείριση δίσκων των Windows; Το laptop τρέχει σε κανονική λειτουργία ή σε εξοικονόμηση ενέργειας; Μπορείς να δοκιμάσεις να εγκαταστήσεις ξανά τους USB drivers του laptop από το site του κατασκευαστή.

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα Γιώργο
Μπορείς να μου δώσεις το λινκ για 64 bit γιατί δεν το βρίσκω?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Επειδή ούτε εγώ τους βρίσκω, δοκίμασε να τρέξεις το auto scan από εδώ.

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Ευχαριστώ, θα το κοιτάξω το απόγευμα. Στην διαχείριση εργασιών εμφανίζεται το στικάκι με κίτρινο θαυμαστικό τρίγωνο.

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Γιώργο να σε ρωτήσω θα κάνω απεγκατάσταση όλα τα usb που υπάρχουν στην διαχείριση εργασιών? Ποια βήματα θα ακολουθήσω?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Αν εμφανίζεται κίτρινο θαυμαστικό, είναι θέμα του driver. Έχεις εγκαταστήσει όλες τις διαθέσιμες ενημερώσεις; Ρωτάω γιατί πολλές φορές κατεβάζουν και τους drivers. Τους drivers είτε τους κατεβάζεις αυτόματα μέσω των ενημερώσεων είτε χειροκίνητο από το site του κατασκευαστή. 

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Ναι, έχω εγκαταστήσει όλες τις διαθέσιμες ενημερώσεις.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Θα μπορούσες να δοκιμάσεις να κάνεις μια επαναφορά των Windows, αν έχεις χρόνο.

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Μπορείς να με βοηθήσεις λίγο με τα βήματα?

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Στο site του κατασκευαστή που μου έδωσες το link δεν υπάρχουν usb drivers.

Deleted User απάντησε πριν 2 έτη

Παναγιώτη ,από το μενού των windows δίνεται επιλογή για επαναφορά. Δε ξέρω αν σε βοηθάει ο οδηγός αυτός ,είναι παλιός όσο να 'ναι.
https://www.pcsteps.gr/195-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%82-windows-system-restore/

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη. Θα το δοκιμάσω.

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα, έκανα reset με επιλογή να κρατήσω τους φακέλους και τα αρχεία μου και διαγράφηκαν μόνο οι εφαρμογές που είχα. Το πρόβλημα διορθώθηκε αλλά στην διαχείριση εργασιών πάλι βλέπω στα usb κίτρινο τρίγωνο με θαυμαστικό. 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Το συγκεκριμένο στικάκι σε άλλους υπολογιστές εμφανίζει το ίδιο πρόβλημα; Με άλλες USΒ συσκευές εμφανίζεται το θαυμαστικό; 

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Περίεργο, τώρα που έβαλα πάλι το συγκεκριμένο στικάκι αλλά και άλλο δεν βγάζει το θαυμαστικό.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Είναι πιθανό να έγινε αυτόματα update κάποιου driver και γι αυτό να λύθηκε το πρόβλημα.

Παναγιώτης απάντησε πριν 2 έτη

Οκ, σε ευχαριστώ Γιώργο.