Καλημέρα σας,ονομάζομαι Βαγγελης Ηλιάδης και αγόρασα το πακέτο Microsoft Office 2019 Professional Plus - 1 pc με 29,50€ . Έχει χρεωθεί στο paypal αλλά δεν μου έχει έρθει ακόμα κάποιο εμαιλ για να το εγκαταστήσω ! Το email είναι info@viproject.gr . Ειναι αρκετά επειγον να το καν εγκατασταση γιατι πρεπει να το χρησιμοποιήσω αμεσα!
Καλησπέρα Βαγγέλη, κοίταξες στο φάκελο με τα ανεπιθύμητα email; Εάν δεν υπάρχει και εκεί κάτι για οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα, μπορείς να επικοινωνήσεις με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών που λειτουργεί 24/7 στο service@keysworlds.com.
Δεν ειναι στα ανεπιθύμητα email. Εχω στειλει και μηνυμα στο εμαιλ που μου ειπατε !
Κοίταξες όλες τις κατηγορίες πχ "προσφορές" ,όλα τα εισερχόμενα" κλπ αν υπάρχουν ?
μήπως βολεύεσαι με κάτι εναλλακτικό προσωρινά ,να κάνεις τη δουλειά σου?
https://www.pcsteps.gr/20488-δωρεάν-office-εναλλακτικές-microsoft
Εναλλακτικο εχω ! Γιατι να εχω εναλλακτικο ενω ειναι ηδη πληρωμενο? Ειναι τοσο δυσκολο να μου ξανα στειλετε το εμαιλ?
Πιθανόν το πρόβλημα να είναι από τη μεριά του Παρόχου του email ,έτσι λένε από το κατάστημα ,εδώ στο FAQS .
https://www.keysworlds.com/
Έχει επίσης αλλάξει το email τους ,είναι πλέον
support@keysworlds.com
Πώς θα μπορούσε να έχει σχέση το PCsteps ,αφού από αλλού αγοράζεις το κλειδί.
Εκτός αν έχει να κάνει με κάποια ρύθμιση /φίλτρο στο email που μπορείς να αλλάξεις εσύ ο ίδιος.
Μιλησα με το ΙΤ μου ειπαν απλα να μου ξανα στειλουν το εμαιλ και δεν βρισκουν λογο που απλα δεν εχουν ξανα προσπαθησει να το στειλουν !
Aν γίνεται ,φτιάξε άλλο πχ gmail ,hotmail και να το ξαναστείλουν εκεί καλύτερα το κλειδί.
Τους ξαναδώσατε τον αριθμό παραγγελίας (αν υπήρχε) ;;
Μόνο να επιμένετε μπορείτε ,προς το παρόν. Μέχρι τώρα δεν έφαγαν τα χρήματα κανενός ,απ όσο ξέρω επειδή κανείς άλλος δεν παραπονέθηκε.
Please login or Register to submit your answer