Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: WindowsΔιαχωρισμός επιφάνειας εργασίας
Giannis Kapaktsis ρώτησε πριν 4 μήνες

Γεια σας. Έχω εγκαταστήσει τα windows 11 pro X-lite εδώ και ένα μήνα. 
Εδώ και μερικές μέρες όταν πατάω πάνω δεξιά για διαχωρισμό οθόνης, μου βγάζει μόνο "επαναφορά κάτω" και απλά κάνει την οθόνη μικρότερη χωρίς να βγάζει τις άλλες επιλογές που είχε για διαχωρισμό οθόνης.
Ξέρει κάποιος να μου πει τι μπορεί να φταίει;

10 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 μήνες

Καλησπέρα Γιάννη, δοκίμασες να κάνεις επανεκκίνηση του συστήματος σου? Παρατηρείς ακόμα το ίδιο πρόβλημα?

Giannis Kapaktsis απάντησε πριν 3 μήνες

Όχι δεν επιχείρησα κάτι. Πως κάνω επανεκκίνηση του συστήματος; Είμαι λίγο ψιλοάσχετος.
 
 

Giannis Kapaktsis απάντησε πριν 3 μήνες

Κάτι άλλο πρέπει να φταίει και όχι τα windows. Έκανα αλλαγή χρήστη στον λογαριασμό της γυναίκας μου και δουλεύει μια χαρά.

Giannis Kapaktsis απάντησε πριν 3 μήνες

Τελικά εξακολουθεί να μη δουλεύει ο διαχωρισμός οθόνης στον δικό μου λογαριασμό (χρήστης admin).

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 μήνες

Κάτι έχει πάει στραβά με το λογαριασμό σου. Θα σου πρότεινα να δημιουργήσεις ένα νέο και να μεταφέρεις εκεί τα δεδομένα σου.

Giannis Kapaktsis απάντησε πριν 3 μήνες

Καλησπέρα Γιώργο. Αυτό είναι το κακό. Δεν με αφήνει να κάνω άλλον λογαριασμό, αλλά ούτε και αλλαγή τύπου λογαριασμού. Επίσης δεν με αφήνει τώρα ούτε να μπω στον λογαριασμό της γυναίκας μου, που είναι επίσης διαχειριστής.
Όπως έχω πει και πιο πάνω έχω διαγράψει από λάθος τον φάκελο default και δεν μπορώ να τον επαναφέρω. Από τότε μου κάνει αυτά τα σφάλματα, και με άφησε μόνο με τον λογαριασμό που είναι "τυπικός". Όποιος μπορεί να με βοηθήσει ακόμη και με σύνδεση Any Desk ευπρόσδεκτος.

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 μήνες

E τότε Γιάννη αφού δεν λειτουργούν σωστά θα σου πρότεινα να περάσεις τα Windows από την αρχή.

Giannis Kapaktsis απάντησε πριν 3 μήνες

Πέρασα ξανά τα windows ultimate 11 neon αλλά μου βγάζει προβλήματα.
Ενώ έχω περάσει τα Ελληνικά, στις ρυθμίσεις και σε άλλα σημεία μου βγάζει Αγγλικά. Τι μπορεί να φταίει;

Giannis Kapaktsis απάντησε πριν 3 μήνες

Επισυνάπτω και εικόνα.

Giannis Kapaktsis απάντησε πριν 3 μήνες

Εντάξει το πρόβλημα της γλώσσας το διόρθωσα. Ευχαριστώ για τις συμβουλές. Έχω άλλο πρόβλημα όμως σε σχέση με την εμφάνιση, αλλά το έχω ανεβάσει ως νέα ερώτηση.