Καλησπέρα αξιότιμο PCSTEPS.
Ουσιαστικά όπως είδατε και από τον τίτλο , ρωτάω γιατί έχω παραγγείλει ένα κινητό (Mi A3) από ένα eshop στην Αθήνα και σκέφτομαι την περίπτωση που το προϊόν είναι ελλατωματικό. Το κατάστημα λέει ότι άμα είναι εργοστασιακά χαλασμένο (δηλαδή έτσι όπως ήρθε είναι χαλασμένο π.χ. δεν ανοίγει) με δικά τους έξοδα τους το στέλνω για επισκευή ή αντικατάσταση μέσα στο διάστημα των 7 ημερών. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 7 ΜΕΡΕΣ? ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ,ΤΟΝ ΦΟΡΤΙΣΤΗ ΚΤΛ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ INFOQUEST ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ Η ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ? Η ΘΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΤΑΔΕ ESHOP ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ???
Καλημέρα φίλε μου, εάν το κινητό είναι παραεισαγωγή - το οποίο είναι πολύ πιθανό από μικρά καταστήματα - δεν θα μπορείς να απευθυνθείς στον επίσημο αντιπρόσωπο... Θα πρέπει να ρωτήσεις στο κατάστημα αγορά εάν η συσκευή που σου πουλάνε έχει επίσημη εγγύηση αντιπροσωπίας ή όχι, και εάν όχι σε περίπτωση προβλήματος που απευθύνεσαι..
Please login or Register to submit your answer