Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Android Κινητά/TabletΕξαπατηση σε ηλεκτρονική αγορά
Theodoros Lamprou ρώτησε πριν 2 έτη
Γεια σας, το πρόβλημα μου είναι ότι αγόρασα από μια σελίδα στο Instagram ένα ζευγάρι παπούτσια και μου έφεραν άλλο μοντέλο. Μου είπαν να καλέσω την επόμενη μέρα από την στιγμή που επικοινώνησα με τον “υπεύθυνο” τον οποίον κάλεσα στις 9/9 και μέχρι και σήμερα δεν μου σηκώνει το τηλέφωνο ή μου λέει ότι δεν είναι στο γραφείο του ή από εβδομάδα θα μου στείλει άλλο ζευγάρι παπούτσια κτλ. Στην σελίδα του γράφει: εγγυημένες επιστροφές χρημάτων και δέκτες αλλαγές. Βοηθήστε με σας παρακαλώ, τι μπορω να κανω;

4 Απαντήσεις

Dimitris 008 απάντησε πριν 2 έτη

Αρχικά θα πρότεινα να μιλήσεις με την τράπεζά σου ,να μπλοκάρεις τη συναλλαγή αν γίνεται. (εφόσον πλήρωσες με κάρτα)
Και μετά να απευθυνθείς στο Συνήγορο καταναλωτή και τη Δίωξη Ηλεκτρ. Εγκλήματος ,μπας και τους εντοπίσει.
http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=8194
Πρέπει να ψάχνεις για reviews στο διαδίκτυο εφόσον υπάρχουν , πριν κάνεις την αγορά.

Dimitris 008 απάντησε πριν 2 έτη

Να ακυρώσει τη συναλλαγή δηλ η τράπεζα. Πάρε και στα Κεντρικά ,και τώρα καλύτερα.

Theodoros Lamprou απάντησε πριν 2 έτη

Πλήρωσα με αντικαταβολή απλα δεν τα άνοιξα μπροστά στον τύπο που μου τα έφερε δημητρη. Πήγα πριν λίγο στην αστυνομία και με το ζόρι μου είπαν ότι αν θες Εκτύπωσε ότι στοιχείο έχεις και φέρει και θα δούμε αλλιώς απλά κλάψε τα λεφτά σου. Μπορω να τον βρω με κάποιον τροπο;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα φίλε μου,δυστυχώς θέλει μεγάλη προσοχή στις αγορές μέσω internet…από τη στιγμή που η αγορά έγινε με αντικαταβολή δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις και κάτι άλλο πέρα από αυτά που ήδη έκανες…