Καλησπέρα,
αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Εδώ και μερικές μέρες, το τάμπλετ έχει γίνει αφόρητο, κολλάει στα πάντα. Κάποιες φορές, κολλάει τόσο πολύ που ούτε τα κουμπιά (on/off) δεν λειτουργούν. Αναγκάστηκα κάνω βίαια επανεκκίνηση. Η μόνη λύση είναι επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων;
Το τάμπλετ είναι το Lenovo Tab M10 FHD Plus 2nd Gen και έχει Android 10 (δεν παίρνει πιο καινούριο).
Γίνεται καπως να αποφύγω την επαναφορά, γιατί έχω το Viber συγχρονισμένο με το κινητό και θα χάσω όλο το ιστορικό στο τάμπλετ αν κάνω επαναφορά, ενώ στο κινητό θα το έχω κανονικά (γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα στον συγχρονισμό). Στο κινητό, αν κάνω οτιδήποτε, κάνω επαναφορά από Google Drive και έχω όλο το ιστορικό στη θέση του. Στο τάμπλετ όμως, δεν μου δίνει δυνατότητα επαναφοράς μέσω Cloud. Ούτε μου βγάζει μήνυμα για συγχρονισμό του ιστορικού όπως κάνει στον υπολογιστή κατα τη ρύθμιση. Εναλλακτικά, υπάρχει τρόπος να πάρω BackUp όλη την εφαρμογή, με τις ρυθμίσεις και τα αρχεία της; Επίσης, το ιστορικό αποθηκεύεται τοπικά στις συσκευές, έτσι δεν είναι; Τότε, μήπως υπάρχει τρόπος απλά να αντιγράψω το ιστορικό μέσω υπολογιστή και μετά το φορμάτ να το βάλω στις ίδιες θέσεις;
Τέλος, αν αφεραισω την κάρτα SD που έχω μέσα με τα αρχεία μου, θα επηρεαστούν σε κάτι κατά την επανατοποθέτηση της κάρτας μετά το φορμάτ;
Καλησπέρα Γιώργο! Δυστυχώς, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο πέρα από επαναφορά. Όσο αφορά το backup του Viber, στο tablet δεν υπάρχει καθόλου η σχετική ενότητα στις ρυθμίσει; Αν υπάρχει, απλά υπάρχει επιλογή μόνο για restore, μπορείς να κάνεις κανονικά restore από το backup που έχεις κάνει από την άλλη Android συσκευή σου.
Καλησπέρα Γιώργο και καλωσήρθες και πάλι στο PCsteps!
Στο τάμπλετ, οι ρυθμίσεις είναι έτσι:
Στον αποθηκευτικό χώρο, απλά δείχνει τον χώρο που καταλαμβάνει η κάθε συνομιλία μου και δένει δυνατότητα εκκαθάρισης Cache. Δεν σας τη στέλνω, για ευνόητους λόγους.
Στο κινητό, εμφανίζονται έτσι.
Στον αποθηκευτικό χώρο ακριβώς τα ίδια με το τάμπλετ
Οπότε τι μπορώ να κάνω; Υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει άμα διαγράψω το Viber από το κινητό, κάνω το τάμπλετ κύρια συσκευή, κάνω επαναφορά το ιστορικό, κάνω απενεργοποίηση Viber, το ξαναενεργοπιήσω στο κινητό και βάλω μετά το τάμπλετ ως δευτερεύουσα θα έχει αποτέλεσμα; Η καλύτερα να καταργήσω εντελώς το Viber από το τάμπλετ;
Ευχαριστώ πολύ Γιώργο! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν υπάρχει η επιλογή για backup στο tablet. Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις backup μέσω καποιου τρίτου εργαλείου σαν αυτό.
Με βλέπω να το καταργώ τελείως να ησυχάσω.
Αλλα συνέβησαν δύο παράξενα πράγματα.
1. Μου ήρθε SMS (ή για να είμαι πιο ακριβής, RCS) από έναν άγνωστο αριθμό κινητού (69xxxxxxxx), και έγραφε: «GRxxxxxxxxxxx (Αριθμός τραπεζικού λογαριασμού), τράπεζα xxxxxxxxx, Δικαιούχος xxxxxxxxxxx x. xxxxxxxxxxxx. Κατέθεσε 3 χιλιάρικα σε μια βραδιά». Μου φάνηκε αρκετά ανησυχητικό. Έψαξα τον αριθμό στο Google και βρήκα ένα όνομα που ανήκει. Στη συνέχεια, χωρίς ενόειται να απαντήσω, έβαλα φραγή στον αριθμό και διέγραψα το μήνυμα. Κινδυνεύω πλέον;
2. Στον υπολογιστή της μητέρας μου, ανοίγοντας τον Chrome, εμφανησε ένα παράθυρο «Επιλογή μηχανής αναζήτησης». Και ο μόνος τρόπος να φύγει ήταν κλείσιμο του Chrome από τη διαχείριση εργασιών. Ήταν σίγουρα του Chrome ή μπορεί να ήταν κάποιος ιός; Επέλεξε μηχανή (Google) και φαίνεται να λειτουργεί κανονικά. Επίσης, στο παράθυρο έλεγε (οι μηχανές εμφανίζονται με τυχαία σειρά) και πρώτη έδειχνε το Bing. Διστυχως δεν πρόλαβα να βγάλω Screenshot για να σας το στείλω.
Το πρώτο δεν πρέπει να σε ανησυχεί ιδιαίτερα, καθώς τέτοια σπαμ μηνύματα στέλνονται τυχαία σε μεγάλο αριθμί χρηστώ. Δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι έχεις στοχευτεί προσωπικά, πχ δεν αναφέρεται καποια προσωπική πληροφορία. Το δεύτερο είναι πολύ πιθανό να έγινε από τον Chrome λόγω κάποιες πολιτικής να μην σου επιβάλουν τη δική σους μηχάνη αναζήτησης. Σε κάθε περίπτωση, αν έχεις ενδιασμούς, μπορείς να δεις χειροκίνητα τη σχετική ρύθμιση στις ρυθμίσεις του Chrome.
Δεν φαίνεται κάτι πειραγμεο στον Chrome, σαν μηχανή αναζήτησης φαίνεται αυτή που επιλέχτηκε και δεν τρέχει κτ περίεργο στο παρασκήνιο.
Όσο για το 1ο, εφόσον έβαλα φραγή δεν μπορεί να ξαναεπικοινωνίσει μαζι μου ο αποστολέας και αν μου ξαναστείλει από άλλο νούμερο, Block και εκεί.
Το συγκεκριμενο μήνυμα εμφανίστηκε και σε δικό μου PC, οπότε είναι σίγουρα κάποια νέα πολιτική του Chrome.
Τέλεια, σας ευχαριστώ.
Please login or Register to submit your answer