Αγορασα απο σκρουτζομαγαζο ενα σετ RAM corsair 2x4 GB στα πλαισια αναβαθμισης desktop. Η μια προκαλουσε συνεχως blue sreen ή κολλαγε στο BIOS και μου ειχατε προτεινει την εντολη mdsched.exe, η οποια εβγαλε ΄΄εντοπιστηκαν προβληματα υλικου΄΄. Την επεστρεψα στο καταστημα, ο υπευθυνος μου ειπε οτι σταλθηκε στο ΄΄εξωτερικο΄΄ για ελεγχο και μετα απο τρεις εβδομαδες μου την ξαναστειλε λεγοντας οτι δεν βρεθηκε προβλημα. Την δοκιμασα, παλι κολλαει το συστημα και παλι βγαινει προβλημα υλικου. Τι θα μπορουσα να κανω?
Καλησπερα, Μάλλον η μνήμες που αγόρασες ειναι ασύμβατες με το σύστημά σου. Γράψε τον τύπο της μητρικής που έχεις καθώς και τον τύπο από της μνήμες που αγόρασες.
Εχω μητρικη asus P7H55-M SI και αγορασα RAM CORSAIR 2x4 GB 1333MHz 9-9-9-24 1.50V, σε συστημα Win 10 64bit. Τις αγορασα μετα απο συμβουλη του κ.Κυριτση για την αναβαθμιση. Η μια δουλευει κανονικα και η αλλη οχι, ουτε μονη ουτε σε συνδυασμο.
Για την πρωτη, η εντολη mdsched.exe δινει ok, για την δευτερη βγαζει προβλημα υλικου.
Ως τωρα ειχα Transcend 2x1 GB 1333MHz 9-9-9-24 1.50V. Γιατι να ειναι ασύμβατες με το σύστημά μου?
Βάσει αυτά που είπες ότι δηλαδή οι μνήμες εκλέχτηκαν και ειναι οκ, έκανα μια υπόθεση οτι ίσως να μην ειναι συμβατές. Δεν είπα και καλά ότι δεν ειναι. Στο manual στην συγκεκριμένη μάρκα αναφέρει σαν συμβατές της ποιο κάτω. Είναι κάποια από αυτές? Αν είναι στην λίστα τότε εχει πρόβλημα η συγκεκριμένη μνήμη.
Η δικη μου ειναι CMX8GX3M2A1333C9. Τις πηρα σετ 2x4 GB, η μια δουλευει και η αλλη οχι.
Ζήτησε αντικατάσταση τότε, ειναι προβληματική μάλλον.
Είναι 100% προβληματική. Εφόσον η μία δουλεύει σωστά, δεν τίθεται θέμα. Όπως επίσης δεν υπάρχει και θέμα ασυμβατότητας για τον ίδιο λόγο. Πήγαινέ την πάλι στο κατάστημα και ζήτησε ξεκάθαρα αντικατάσταση.
Ευχαριστώ Δημητρη και Ελενα, την επιστρεφω για δευτερη φορα. Αν αυτοι την βρισκουν ok, τι επιλογες θα εχω πλεον?
Αν τη βρίσκουν οκ, κάτι δεν κάνουν καλά. Επικοινώνησε μετά απευθείας με την corsair και περιέγραψε το πρόβλημά σου. Κάνε ξεκάθαρο ότι η μία δουλεύει και η άλλη όχι, και σίγουρα θα σε βοηθήσουν. Έχει αρκετά καλό support η εταιρεία.
Please login or Register to submit your answer