Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΕρωτήσειςΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ GEARBEST
harry thanopoulos ρώτησε πριν 6 έτη

ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΟ GEARBEST ΚΙΝΗΤΟ. ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ACS ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΡΘΕ ΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ. ΖΗΤΗΣΑ ΑΠΟ GEARBEST SUPPORT ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ Η GEARBEST SUPPORT ΕΚΑΝΕ TRACKING TICKET ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

3 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Ρώτα την ACS, για το tracking της επιστροφής υπάρχει άλλος αριθμός, ή είναι ο ίδιος για το αρχικό tracking? Ώστε να δεις που βρίσκεται το κινητό, και αν έχει επιστραφεί.
Έχοντας αυτή την πληροφορία, μπορείς να διεκδικήσεις καλύτερα την επιστροφή χρημάτων.

Theo Sfiris απάντησε πριν 3 έτη

Πλήρωσα 430 ευρω στην GearBest για μια ρομποτική σκούπα. Εδώ και τρείς μήνες δεν μου έχει επιστρέψει τα χρήματα. Από 6 Νοεμβρίου 2020 έχω ζητήσει ακύρωση της παραγγελίας (διότι οι ίδιοι με ενημέρωσαν ότι έχει έλλειψη και θα καθυστερήσει) και ακόμα δεν έχω δει τα λεφτά στον λογαριασμό μου (σήμερα 22 Ιανουαρίου 2021). Έχουν φτιάξει ένα "ticket" και όλο λένε "ευχαριστούμε για την αναμονή" και "συγνώμη για την αναστάτωση". Έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά ούτε από εκεί αποκρίνονται εδώ και 10 μέρες...
Αν μπορεί παρακαλώ πολύ κάποιος να μου πει τι άλλο θα μπορούσα να κάνω;

Ευχαριστώ,
Θοδωρής
theosfiris@gmail.com

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα, εάν έκανες την αγορά μέσω paypal, απευθύνσου σε αυτούς και λογικά θα βρεθεί άμεση λύση...