Καλησπέρα, παιδιά!
Όταν είμαι συνδεδεμένη στο WiFi (cosmote) και πραγματοποιώ σύνδεση σε μερικές σελίδες (π.χ. skroutz, zoom, ακόμη και στη δική σας) μου εμφανίζει το εξής μήνυμα: "Η ιστοσελίδα στη διεύθυνση https://www.pcsteps.gr/ μπορεί να βρίσκεται προσωρινά εκτός λειτουργίας ή ίσως έχει μεταφερθεί μόνιμα σε νέα διεύθυνση ιστού".
Έχω δοκιμάσει να συνδεθώ από διαφορετικούς περιηγητές, και με ανώνυμη περιήγηση, αλλά τίποτα. Έχω δοκιμάσει και επανεκκίνηση του ρούτερ αρκετές φορές.
Ωστόσο, όταν συνδέομαι με δεδομένα κινητού, μπαίνει κανονικά. Επίσης μπαίνει όταν συνδέομαι μέσω opera και έχω ενεργοποιημένο vpn.
Έχετε να μου προτείνετε κάποια λύση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων :)
Καλησπέρα Ελευθερία, ξαφνικά το παρατήρησες αυτό? Μήπως έχεις ενεργοποιημένο κάποιο vpn? Μήπως έχεις κάποιο antivirus με ενσωματωμένο vpn?
Καλησπέρα. Όχι, δεν έχω antivirus ή μόνιμα ενεργοποιημένο vpn σε καμία συσκευή.
Όταν συνδέομαι με την ίδια συσκευή σε διαφορετικό WiFi, πέραν του δικού μου, μπαίνει κανονικά.
Επίσης όταν ενεργοποιήσω κάποιο vpn, τότε μόνο κάνει σύνδεση σε αυτές τις σελίδες από το δικό μου WiFi.
Συμβαίνει περίπου τον τελευταίο μήνα, χωρίς να έχω κάνει κάποια αλλαγή ή προσθήκη στις συσκευές μου.
Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.
Ελευθερία, το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει? Μήπως έχεις ορίσει κάποιο συγκεκριμένο DNS? Τι λειτουργικό σύστημα έχεις στον υπολογιστή σου?
καλησπέρα, Γιώργο, έχω macOS και android. Συγνώμη, είμαι άσχετη με αυτά, οπότε δεν ξέρω τι ακριβώς είναι το dns. Πάντως, δεν έχω κάνει κάποια χειροκίνητη ρύθμιση σε καμιά συσκευή.
Αυτό είναι το σφάλμα που βγάζει:
ERR_SSL_BAD_RECORD_MAC_ALERT
Ελευθερία, συγνώμη για την καθυστέρηση, ο υπολογιστής σου έχει MacOS λειτουργικό?
Καλησπέρα, ναι MacOS.
Ελευθερία, τόσο το λειτουργικό σου όσο και ο browser που χρησιμοποιείς είναι ενημερωμένος?
Ναι, Γιώργο, έχω κάνει τις ενημερώσεις σε όλα.
(Το ίδιο ισχύει και για το κινητό, που αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα).
Ελευθερία, το πρόβλημα αυτό πότε προέκυψε? Πολύ πιθανό να είναι θέμα του παρόχου σου, καλό θα ήταν να επικοινωνούσες με την εξυπηρέτηση πελατών. Κάνε πρώτα όμως και μία επανεκκίνηση στο router σου.
είναι 2-3 μήνες τώρα.
Έγινε, Γιώργο, σε ευχαριστώ.
Please login or Register to submit your answer