Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: WindowsΗ συνδεσή σας δεν είναι ιδιωτικη
Alexandros Inds ρώτησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα σας!!όπως έγραψα και στον τίτλο με στοιχειώνει εδώ και καιρό αυτό το μήνυμα...το θέμα είναι πως έχω κάνει τα εξής βήματα!έχω αφαιρέσει το kaspersky...έχω σωστή ημερομηνία και ώρα... Έχω απενεργοποίησει τις επεκτάσεις του chrome...Έχω καθαρίσει cookies ιστορικό κλπ...Έχω κάνει επαναφορά ssl...τα πάντα, αλλά ακόμα λαμβάνω αυτό το μήνυμα...Να σημειώσω πως όταν κάνω hotspot το κινητό και συνδεομαι μέσω αυτού απ' το λάπτοπ τοτε μπαίνω κανονικά...Επίσης η αδερφή μου που έχει iphone μπαίνει κανονικά....τι άλλο μου προτείνετε να δοκιμάσω?

5 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 3 έτη

1)Επειδή το έχω συναντήσει κι εγώ αυτό σε κάποιες ιστοσελίδες ,αν δοκιμάσεις με άλλο browser γίνεται το ίδιο ;

2) Συμβαίνει παντού ή σε ορισμένες ιστοσελίδες ;
3)Ο browser είναι ενημερωμένος στην τελευταία έκδοση ;

Alexandros Inds απάντησε πριν 3 έτη

Συμβαίνει κυρίως (να μην πω αποκλειστικά) σε υπηρεσίες Microsoft (hotmail, office κλπ)

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 έτη

Δοκίμασες και με άλλο browser? H ημερομηνία και η ώρα του συστήματος σου είναι σωστή?

Alexandros Inds απάντησε πριν 3 έτη

Ώρα ημερομηνία σωστή ναι..και με mozilla το κάνει

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 έτη

Μάλλον υπάρχουν κατάλοιπα από κάτι, ίσως το antivirus και δημιουργεί το πρόβλημα...ίσως η καλύτερη λύση είναι να κάνεις ένα καθαρό format..