Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΔιάφοραΗ Banggood δεν αποζημιώνει χαμένο προϊόν
Yannis Papadomichelakis ρώτησε πριν 5 έτη

Γεια σας 
Θέλω να σας ρωτήσω εάν υπάρχει κάποιος οργανισμός ή υπηρεσία ο οποίος μπορεί να βοηθήσει σε μια διαμάχη με την Banggood. Συγκεκριμένα αγόρασα ένα προϊόν από BG τέλη Δεκέμβρη και μέχρι σήμερα δεν το έχω παραλάβει. Η BG επίσης αναφέρει στους όρους μεταφοράς στο σάϊτ της ότι εγγυάται με επιστροφή χρημάτων την ασφάλεια της μεταφοράς και παραλαβής. Σε επικοινωνία μου όμως με BG μου ανέφεραν ότι για να με αποζημιώσουν θα έπρεπε να έχω αγοράσει την επιπλέον ασφαλιστική κάλυψη μεταφοράς.
Βέβαια τελευταία η ΒG έχει προσθέσει στις επιλογές αγοράς και την επιλογή ασφαλιστική κάλυψης μεταφοράς με ανάλογο κόστος, χωρίς αυτό όμως να  αναφέρεται ως υποχρεωτικός όρος για να ισχύει και η εγγύηση αποζημίωσης για την μη ασφαλή παραλαβή στην οποία ανταποκρινόταν παλαιότερα, τακτική την οποία θεωρώ παράνομη και καταχρηστική. Και να σκεφτείτε ότι έχω αγοράσει αρκετά προϊόντα από BG και μάλιστα με έχει ονομάσει και Vip 2 member.
Επίσης θέλω να σας ρωτήσω εάν εσείς μπορείτε να επεμβαίνετε όπως και με την GearBest για ανάλογη περίπτωση.
Ευχαριστώ

4 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 5 έτη

Aν είχες κάνει την παραγγελία με paypal ,θα μπορούσες να κάνεις ένα dispute ,κι από την paypal θα αναλαμβάνανε την υπόθεση.
Αυτό για τη Gearbest , ισχύει μόνο αν έφτιαχνες την αγορά από σύνδεσμο (afilliate link) του pcsteps . Άρα εφ όσον έκανες την αγορά χωρίς το affiliate link του pcsteps , δε θα μπορούσαν να μεσολαβήσουν σε καμία περίπτωση.
Αν χρησιμοποίησες affiliate link ,πές το . Αν υπάρχει κάτι άλλο να κάνεις θα περίμενεις να σου πουν ,αν κι εγώ δε νομίζω.

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 5 έτη

Όπως είπε ο Δημήτρης, το dispute του PayPal είναι μια καλή λύση, αν το είχες χρησιμοποιήσει. Αν χρησιμοποίησες κάρτα, δοκίμασε να επικοινωνήσεις με την τράπεζά σου, να δεις τι προβλέπει η πολιτική τους σε τέτοιες περιπτώσεις.
Δυστυχώς ούτε στο Banggood έχουμε κάποια επαφή για τέτοιου είδους υποστήριξη, αλλά πλέον ούτε και στο GearBest, έφυγε ο υπεύθυνος με τον οποίο μιλούσαμε, και ο νέος υπεύθυνος κάνει τον κινέζο.

Yannis Papadomichelakis απάντησε πριν 5 έτη

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας και θα δοκιμάσω το dispute μέσω paypal

Deleted User απάντησε πριν 5 έτη

Δες εδώ πώς γίνεται αρκεί να είχες πληρώσει με Paypal από την αρχή.
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/article/how-do-i-open-a-dispute-with-a-seller-when-a-purchase-goes-wrong-faq957