Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΕρωτήσειςΙσχύει η αγορά χωρίς τελωνείο από gearbest?
Alexis Sachinidis ρώτησε πριν 6 έτη

εκανα κι εγω παραγγελια απο gearbest ακολουθωντας τις οδηγιες σας ,μου το εστειλαν με dhl ,πληρωσα επιπλεον 10 ευρω,και τωρα μου ζητανε εκτελωνισμο 40 ευρω συν 24% την αξια του προιοντος ,και το κορυφαιο ειναι οταν επικοινωνησα με την μεταφορικη μου ειπαν οτι το κοστος ειναι σχεδον διπλασιο οταν γινεται η μεταφορα απο μεταφορικη απο αυτα που θα πληρωνα αν το εφερνα με απλο ταχυδρομειο.Οπως καταλαβαινετε μην παροτρυνετε τον κοσμο γιατι υπαρχουν παντα χρεωσεις απο το 2018,τελος αν μπορειτε να με βοηθησετε πως να κινηθω τωρα επειση δεν θελω να πληρωσω στο διπλασιο την τιμη του κινητου που ηταν 58 ευρω,το κινητο εχει ερθει ελλαδα βρισκεται στην dhl  ,δεν το εχω παραλαβει ακομα.Ευχαριστω

5 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Αλέξη, το αναφέρουμε ξεκάθαρα πως με το Expedited shipping και τη DHL είναι 100% βέβαιο πως θα πληρώσεις παραπάνω.

Τώρα, αν επέλεξες αποστολή Priority κατά την αγορά, αλλά το GearBest την άλλαξε σε DHL, αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Μπορείς να μας πεις υπεύθυνα τι ακριβώς έκανες με την παραγγελία? Γιατί αν διάλεξες αυθαίρετα DHL από την αρχή, φέρεις το σύνολο της ευθύνης, και δεν βλέπουμε πώς μπορεί να γίνει κάτι.
Αν διάλεξες Priority και σου την άλλαξαν από το GearBest, κι εφόσον η αγορά έγινε μέσα από κάποιον δικό μας σύνδεσμο, μπορείς να υποβάλλεις τα στοιχεία σου σε αυτή τη φόρμα, και θα επικοινωνήσουμε με τον υπεύθυνο για να δούμε πώς μπορεί να διευθετηθεί το ζήτημα.

Alexis Sachinidis απάντησε πριν 6 έτη

ναι εχεις δικιο,την πατησα και μου ζηταν να πληρωσω 40 ευρω τελωνειο συν 24% την αξια του προιοντος.Μα πειτε μου για μια μελλοντικη αγορα ειναι σιγουρο οτι με priority line δεν πληρωνω τελωνειο?και με ποιον τροπο το στελνουνε?επειδη οταν ρωτησα την  DHL μου ειπαν οτι τωρα πια παντα υπαρχει τελωνειο και δεν εισαγετε τιοτα χωρις χρεωση.Κατι ακομα ,υπαρχει κατι τωρα που μπορω να κανω με την παραγγελια που εχω ηδη κανει?το κινητο εχει φτασει ,επικοινωνησα με την εταιρια ,δεν μου δωσαν καποια λυση και τωρα περιμενω τον εκτελωνισμο.Ευχαριστω

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Στο Priority line, το προϊόν εκτελωνίζεται πολύ φθηνότερα στην Αγγλία, και μετά έρχεται σαν εισαγωγή από την Ευρωπαϊκή ένωση, που δεν έχει δασμούς. Το κόστος εκτελωνισμού συμπεριλαμβάνεται στα μεταφορικά της Priority line. Η DHL δεν συμμετέχει με κανένα τρόπο, η αποστολή γίνεται με Europe Exrpess, DPD(UK) και ACS.
Μπορείς να δηλώσεις στην εταιρεία πως δεν θα παραλάβεις το προϊόν, και να διεκδικήσεις να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου, ενημερώνοντας παράλληλα τη DHL να το στείλει πίσω. Αν επιμείνεις, μπορούν να σου επιστρέψουν το σύνολο του ποσού.

Alexis Sachinidis απάντησε πριν 6 έτη

λοιπον παιδια εν συνεχεια του θεματοσ μου ,τελικα πληρωσα το τελωνειο παρελαβα το τηλεφωνο και αυτο ουτε καν ανοιγει,το εχω φορτισει 4 μερες τωρα προσπαθω να το ανοιξω αλλα τιποτα.Νιωθω οτι πιαστηκα διπλο κοροιδο μιας και το κινητο αυτο το διαφημιζατε στο σαιτ σας HOM TOM S16 σαν παροτρυνση αγορας και δευτερον το πληρωσα διπλα στο τελωνειο.Τωρα εχετε καποια συμβουλη πως θα αντιμετωπισω το θεμα?γιατι νιωθω εντελως απογοητευμενος και βεβαια δεν θελω να το στειλω πισω και να επιβαρυνθω παλι εξοδα και δεν θελω να μου στειλουν αλλο και να πληρωσω παλι τελωνειο,ελεος.Ο αριθμος παραγγελιας ειναι  W1801270354146430 στο ονομα Ζαγοριανου Ελενη της γυναικας μου η μπορει και στο ονομα Σαχινιδης Αλεξιος,εγω εκανα την παραγγελια αλλα το εστειλα στο ονομα της γυναικας μου.Ευχαριστω αν μπορειτε να βοηθησετε αν και ξερω πως δεν ειστε υποχρεωμενοι να το κανετε

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 6 έτη

Δυστυχώς αυτή η παραγγελία δεν έγινε από κάποιο δικό μας σύνδεσμο, και δεν μπορούμε να μεσολαβήσουμε με την επαφή μας στο GearBest για να βρεθεί μια λύση.
Η συμβουλή που έχουμε είναι να τραβήξεις ένα βίντεο που να δείχνεις πως το κινητό δεν ανοίγει ακόμα και στο φορτιστή, να το ανεβάσεις στο YouTube σαν "μη καταχωρισμένο", και να επικοινωνήσεις με την υποστήριξη του GearBest στο https://support.gearbest.com/ στέλνοντάς τους σε φωτογραφία την απόδειξη του τελωνείου που πλήρωσες και το βίντεο που δείχνει πως δεν λειτουργεί.
Με το βίντεο θα βρεθεί όσο γίνεται πιο γρήγορα μια λύση στο πρόβλημά σου.