Apostolos Voulgaris ρώτησε πριν 7 έτη

Αγόρασα από το Geekbuying ένα Ulefone s8 pro, και χωρίς να γνωρίζω με DHL. Η χρέωση ήτανε 65ευρω επιπλέον, και ζήτησα να επιστραφεί. Η Geekbuying με προέτρεψε να το παραλάβω και θα μου έκανε 20% 'εκπτωση στους δασμούς. Ομως η DHL δεν ακυρώνει την επιστροφή αν και το δέμα βρίσκεται ακόμη επί μέρες στην Αθήνα, και η Geekbuying δεν επικοινωνεί μαζί της [όπως τους ζήτησα] για να το ελευθερώσει, και με απειλεί με έξοδα επιστροφής 120ευρώ.  Δεν ξέρω τί να κάνω και θα ήθελα την βοήθειά σας. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας...

1 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

Χρειαζόμαστε περισσότερες πληροφορίες, Απόστολε.
Τα 120 ευρώ έξοδα επιστροφής τα ανέφερε η Geekbuying ή η DHL?
H DHL εξήγησε για ποιο λόγο δεν επιστρέφει το προϊόν? Κανονικά θα έπρεπε η πολιτική της εταιρείας να έχει συγκεκριμένη πρόβλεψη για την περίπτωση που ο παραλήπτης αρνείται την παραλαβή για οποιοδήποτε λόγο.
Το να επικοινωνήσει το Geekbuying με τη DHL δεν βλέπω πώς θα βοηθούσε. Σου είπαν από τη DHL πως έτσι πρέπει να γίνει?
Έκανες την αγορά με PayPal? Αν ναι, μπορείς να ζητήσεις από το PayPal να σου επιστραφεί όλο το ποσόν, εφόσον δεν παρέλαβες το προϊόν, στέλνοντάς τους όλη την επικοινωνία σε screenshots. Θα πρέπει να ανοίξεις ένα dispute.
Αν αγόρασες με κάρτα, ρώτα την τράπεζά σου αν υπάρχει κάποια προστασία αγορών. Σε κάποιες πιστωτικές κάρτες υπάρχει, όχι όμως σε χρεωστικές που τραβούν χρήματα απευθείας από το λογαριασμό.
Πάντως, αν τρίξεις τα δόντια στο Geekbuying και τους πεις πως θα κάνεις καταγγελία στο PayPal ή την κάρτα σου, σίγουρα είναι κάτι που δεν επιθυμούν, και το πιθανότερο είναι να αφήσουν τις ανοησίες για έξοδα επιστροφής.