Καλησπέρα σας,
Δεν ξέρω τι έχει συμβεί...πριν λίγες ώρες αντιμετώπισα ένα θέμα με το λάπτοπ μου....Το μεσημέρι λειτουργούσε και δούλευα κανονικα...αποφάσισα να ξεκουραστώ οπότε το έκλεισα και το έβαλα σε αναστολή λειτουργίας. Μετά από 3-4 ώρες, όταν προσπάθησα να το ανοίξω ενώ άνοιγε κανονικά και οι λυχνίες άναψαν, η οθόνη ήταν εντελώς μαύρη χωρίς ίχνος εικόνας. Τι μπορώ να κάνω για αυτό; Τον χρειάζομαι για τη δουλειά μου.
Σας ευχαριστώ πολύ
Καλημέρα Κατερίνα
Δοκίμασε να τον απενεργοποιήσεις, να αφαιρέσεις τη μπαταρία και την τροφοδοσία, και να πατήσεις για 20 - 30 δευτερόλεπτα για κουμπί power. Μετά τοποθέτησε τη μπαταρία και κάνε πάλι εκκίνηση.
Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση,
Η μπαταρία δυστυχώς είναι ενσωματωμένη στο εσωτερικό του υπολογιστή...δεν είναι δηλαδή εξωτερική για να μπορέσω να τη βγάλω. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Πρέπει να ανοίξω τον υπολογιστή;
Αν έχεις εύκολη πρόσβαση στη μπαταρία της μητρικές (CMOS), θα μπορούσες να την αφαιρέσεις για να γίνει reset το BIOS.
Αν το κάνεις επανεκκίνηση, η μαύρο οθόνη υπάρχει από την αρχή ή εμφανίζεται κατά τη φόρτωση των Windows;
Καλησπέρα και πάλι,
Η μαύρη οθόνη εμφανίζεται από την αρχή. Η οθόνη στην ουσία είναι νεκρή. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα στον υπολογιστή. Μάλλον πάει για service. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω...πριν κάποιους μήνες το έδωσα πάλι για σέρβις και μου άλλαξαν όλη τη μητρική. Τι μπορεί να έγινε πάλι; Lenovo ideapad 330-151KB είναι. Έχουν αναφερθεί και άλλες βλάβες σε εσάς από το συγκεκριμένο μοντέλο;
Αν η οθόνη είναι μαύρη από την εκκίνηση, σχεδόν σίγουρα είναι θέμα υλικού και πρέπει να το δει το service.
Αν σου πουν ότι για δεύτερη φορά ευθύνεται η μητρική, μάλλον πρόκειται για κάποιο γνωστή αστοχία στο συγκεκριμένο μοντέλο. Με μια αναζήτηση δεν βρήκα κάποια σχετική αναφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Καλησπέρα σας και πάλι,
Συνεννοηθήκαμε για επισκευή με τη Lenovo απλά δεν αναλαμβάνουν τη μεταφορά αρχείων από το δίσκο σε ένα άλλο μέσο για να καταφέρω να σώσω τα αρχεία μου. Το πήγα και σε τεχνικούς της Plaisio αλλά ούτε αυτοί αναλαμβάνουν να το κάνουν επειδή είναι σε εγγύηση της Lenovo. Είναι δυνατόν; Ρώτησα κιόλας στο επισκευαστικό κέντρο της Lenovo αν μπορούν μαζί με τον επισκευασμένο υπολογιστή να μου φέρουν πίσω τον δίσκο για να κάνω τη μεταφορά εγώ σε κάποιον τεχνικό αλλά δεν δέχονται. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση; Έχω σημαντικά αρχεία μέσα που θέλω να τα κρατήσω
Η μεταφορά αρχείων δεν έχει να κάνει με την εγγύηση, οπότε μάλλον δεν ήθελαν απλά να ασχοληθούν.
Θα μπορούσες να συνδέσεις τον δίσκο ως δεύτερο σε κάποιον άλλον υπολογιστή και να προσπαθήσεις από εκεί να ανακτήσεις τα αρχεία που θέλεις να σώσεις.
Please login or Register to submit your answer