Δημήτρης Ζ ρώτησε πριν 1 έτος

Επεξεργαστής: Windows 10 home 22H2, AMD Phenom IIx4 965 Processor 3.40 GHz, RAM:10GB, Κάρτα γραφικών: gtx 1050 ti
Συνήθως ενώ παίζω gta v, μου βγάζει Μπλε Οθόνη "Kernel mode heap corruption".
Μετά την τελευταία μπλε οθόνη, στην προβολή συμβάντων, !!!Αρχεία καταγραφής των Windows>Σύστημα> μου βγάζει δύο σφάλματα (πηγή: Service Control Manager, Αναγν.συμβάντος: 7000 "Δεν ήταν δυνατή η εκκίνηση της υπηρεσίας SecDrv εξαιτίας του ακόλουθου σφάλματος:
Έχει αποκλειστεί η φόρτωση αυτού του προγράμματος οδήγησης") και (πηγή: Service Control Manager, Αναγν.Συμβάντος:7023 "Η υπηρεσία NcbService τερματίστηκε με το ακόλουθο σφάλμα:
Μια συσκευή που είναι συνδεδεμένη με το σύστημα δεν λειτουργεί.")
!!!Αρχεία καταγραφής των Windows>Εφαρμογή> μου βγάζει (πηγή: .NET Runtime Αναγν.συμβάντος: 1026 "Εφαρμογή: mmc.exe
Έκδοση Framework: v4.0.30319
Περιγραφή: Η διεργασία τερματίστηκε λόγω μιας εξαίρεσης που δεν αντιμετωπίστηκε..") !!!(πηγή:Application Error Αναγν.Συμβάντος 1000 "Όνομα ελαττωματικής εφαρμογής: mmc.exe, έκδοση 10.0.19041.3636, χρονική σήμανση: 0x6cb4b249
Όνομα ελαττωματικής λειτουργικής μονάδας: KERNELBASE.dll, έκδοση: 10.0.19041.3636, χρονική σήμανση: 0x326edcef
Κωδικός εξαίρεσης: 0xe0434352
Μετατόπιση σφάλματος: 0x000000000002cf19
Αναγνωριστικό ελαττωματικής διεργασίας: 0x1b44)
Καθώς σας έγραφα την ερώτηση, που έβγαλε Μπλε Οθόνη "System service exteption" στην προβολή συμβάντων, !!!Αρχεία καταγραφής των Windows>Σύστημα> μου βγάζει ένα σφάλμα (πηγή:BugCheck Αναγν.Συμβάντος:1001 "Έγινε επανεκκίνηση του υπολογιστή μετά από έλεγχο σφαλμάτων.
Ο έλεγχος σφαλμάτων ήταν: 0x0000003b (0x00000000c0000005, 0xfffff8012b639ab0, 0xfffff8012e2ac920, 0x0000000000000000). Αποθηκεύτηκε αρχείο αποτύπωσης στο: C:\WINDOWS\MEMORY.DMP. Αναγνωριστικό αναφοράς: b7111d71-7e5c-4cdc-8d59-b7f6db3f4409.")
Στην προβολή συμβάντων, !!!Αρχεία καταγραφής των Windows>Εφαρμογή> μου βγάζει 1 σφάλμα (πηγή:Application Hang Αναγν.Συμβάντος 1002 "Το πρόγραμμα mmc.exe έκδοση 10.0.19041.3636 σταμάτησε να αλληλεπιδρά με τα Windows και έκλεισε.
Για να δείτε αν υπάρχουν διαθέσιμες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα,
ελέγξτε το ιστορικό του προβλήματος στον πίνακα ελέγχου "Ασφάλεια και Συντήρηση".
Αναγνωριστικό διεργασίας: 1f94
Ώρα έναρξης: 01da1f9ebfa505f4
Ώρα τερματισμού: 27
Διαδρομή εφαρμογής: C:\Windows\System32\mmc.exe
Αναγνωριστικό αναφοράς: c9e38b79-cf36-441d-9e79-c89c96e2d2ea
Πλήρες όνομα ελαττωματικού πακέτου:
Αναγνωριστικό εφαρμογής που σχετίζεται με το ελαττωματικό πακέτο:
Τύπος διακοπής απόκρισης: Cross-thread")
(Έχω αλλάξει οθόνη, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο)
Με συγχωρείτε για το μέγεθος του κειμένου.

3 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 1 έτος

Καλησπέρα Δημήτρη, η κάρτα γραφικών σου έχει ενημερωμένο driver? Επίσης, ρίξε μία ματιά και στον οδηγό μας εδώ.

 

Δημήτρης Ζ απάντησε πριν 1 έτος

Είχα ενημερώσει τον οδηγό της κάρτας γραφικών αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε και έκανα επανεγκατάσταση, όπου πάλι δεν λύθηκε το πρόβλημα.
Μετά την επανεγκατάσταση, έχει την επιλογή για επαναφορά σε παλαιότερη έκδοση οδηγού. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει;
Ευχαριστώ

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 1 έτος

Δημήτρη, ξαφνικά εμφανίστηκε αυτό το πρόβλημα? Βλέπω έχεις 10GB ram και λογικά δεν είναι ίδιες μεταξύ τους. Θα σου πρότεινα να αφαιρέσεις δοκιμαστικά αυτές που δεν είναι ίδιες και να το παρακολουθήσεις.