Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΔιάφοραΝέα ευρυζωνική σύνεδση internet
pgk mode ρώτησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα σας.
Χρειάζομαι μία μικρή βοήθεια για νέα σύνδεση internet.
Μία γειτόνισσα μου μετέτρεψε την συνεδεση της σε ευρυζωνικη. Πήγε στον οτε παρελαβε ολοκληρο τον εξοπλισμο και τωρα θελει να κανει την σύνδεση. Λοιπον έχουμε και λέμε.

  1. Τοποθετησα τον διακλαδωτη τηλεφωνου στην κεντρικη τηλεφωνικη πριζα.
  2. σε μία απο τις δύο θυρες του διακλαδωτη συνδεσα τη μια ακρη του τηλεφωνικου καλωδιου και η άλλη ακρη συνδεθηκε με τον διαχωριστη VDSL στην θυρα LINE.
  3. μετα πηρα ενα αλλο τηλεφωνικο καλωδιο το οποιο συνδεσα την μια ακρη στο router εκει που γραφει DSL και απο εκει αυτο ενωθηκε με την αλλη ακρη του τηλ. καλωδιου στον διαχωριστη στην θυρα MODEM.

Αυτό. Νομιζω δεν πρεπει να υπαρχει καποιο αλλο καλωδιο ή εξαρτημα.
Η συνδεση γινεται ασυρματα χωρις καποιο καλωδιο ethernet αλλα ούτε καποια τηλεφωνικη συσκευη.
Η απορια μου ειναι η εξης: φαινεται να εχω κανει σωστες συνδεσεις, εχω διαβασει και το manual αλλα αργει παρα πολυ να συνδεθει. Την δικη μου συνδεση την εκανα αμεσως χωρις προβληματα και καθυστερησεις (αν και απο οτι μου ειπαν ειχε αργησει αλλα δεν το θυμαμαι καθολου).
Μηπως γινεται με διαφορετικη συνδεσμολογια επειδη δεν υπαρχει τηλεφωνικη συσκευη; Και τωρα που το σκεφτομαι, παιζει ο διακλαδωτης να εμποδιζει την συνδεση;

3 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα,
Το έλεγξα σε κάποια βιντεάκια της comsote και φαίνεται ότι η συνδεσμολογία που έχεις κάνει είναι σωστή.
https://www.youtube.com/watch?v=XPtgc0GU2Vo
Μπορείς όντως απλά να αργεί και να μην έχεις κάνει κάτι λάθος. Με την εταιρεία έχετε επικοινωνήσει; 

pgk mode απάντησε πριν 7 έτη

Γεια σου και σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση.
Όχι δεν εχω επικοινωνησει με την εταιρια (ακομα τουλαχιστον) διοτι τωρα το βραδυ προσπαθησα να την βοηθησω. Και απλα τωρα σκεφτομαι συνεχεια τι μπορει να εχει παει στραβα.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 7 έτη

Συγνώμη για την καθυστέρηση , αλλά δεν είχαν πρόσβαση στο ίντερνετ. 
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις μαζί τους μήπως υπάρχει κάποιο τεχνικό πρόβλημα. 90% εσύ έχεις ακολουθήσει τη σωστή διαδικασία.