Σονια Μεταξα ρώτησε πριν 4 μήνες

Καλησπέρα σας και καλές γιορτές! Τελευταία αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με το κινητό μου Xiaomi Redmi Note 12S. Συγκεκριμένα, όταν πατάω το κουμπί λειτουργίας ή χρησιμοποιώ τον αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων για να ξεκλειδώσω το κινητό, η οθόνη κάνει πολλή ώρα για να ''ξυπνήσει'', περίπου 5-7 δευτερόλεπτα. Αυτό δε συμβαίνει πάντοτε αλλά έχω παρατηρήσει ότι συμβαίνει περισσότερο όταν το κινητό βρισκόταν πολλή ώρα σε αδράνεια. Το κινητό το έχω 6 μήνες και το πρόβλημα εμφανίζεται τον τελευταίο καιρό. Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας!

8 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 μήνες

Καλησπέρα Σόνια, έχεις εγκαταστήσει τώρα τελευταία κάποια εφαρμογή η οποία μπορεί να σου δημιουργεί κάποιο πρόβλημα? Μήπως έχεις εγκαταστήσει κάποιο θέμα ή έχεις βάλει κάποιον άλλο launcher ?

Σονια Μεταξα απάντησε πριν 4 μήνες

Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια! Όχι, δεν πειραματίζομαι με διαφορετικά θέματα και launchers. Όσο για τις εφαρμογές δεν έχω εγκαταστήσει κάποια που να μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα, παρά μόνο τις συμβατικές δηλαδή Instagram, Skype, Office κλπ. Θα μπορούσε να είναι θέμα του υλικού;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 μήνες

Είναι ενημερωμένες όλες οι εφαρμογές? Μήπως υπάρχει κάποια ενημέρωση συστήματος διαθέσιμη? Έχεις κάνει πρόσφατα επανεκκίνηση στο κινητό? 

Σονια Μεταξα απάντησε πριν 4 μήνες

Τα έχω δοκιμάσει όλα αυτά. Μάλιστα πριν λίγες μέρες το κινητό έλαβε ενημέρωση συστήματος αλλά πάλι δε διορθώθηκε το πρόβλημα. Ίσως είναι θέμα του υλικού. Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 μήνες

Μήπως έχεις ενεργοποιήσει λειτουργίες για παράδειγμα η "Αναγνώριση Προσώπου" ? Δοκίμασε να τα απενεργοποιήσεις. Ίσως να επιχειρήσεις και μία επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

 

Σονια Μεταξα απάντησε πριν 4 μήνες

Ναι, έχω ενεργοποιημένη την αναγνώριση προσώπου. Σας ευχαριστώ πολύ!

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 μήνες

Δοκίμασε να την απενεργοιησεις.. 

Σονια Μεταξα απάντησε πριν 4 μήνες

Απενεργοποίησα την αναγνώριση προσώπου και το πρόβλημα λύθηκε. Σας ευχαριστώ πολύ!