Καλησπέρα guys, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ενα κινητό απο το GeekBuying (Xiaomi Redmi Note 4 Global Version στα 124 €), αλλά δεν γνωρίζω πως θα γλυτώσω το τελωνείο..μπορείτε να με βοηθήσετε ;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!
Καλησπέρα Γιάννη,
Αν αναφέρεσαι σε αυτό, θα πρέπει στο checkout να επιλέξεις HKEU Priority Line για να αποφύγεις το τελωνείο.
Καλησπέρα Άγγελε,
Αναφέρομαι σε αυτό ( https://www.geekbuying.com/item/International-Version-Xiaomi-Redmi-Note-4-3GB-32GB-Smartphone---Gold-376546.html )
Αλλάζει κάτι ;
Και αυτό έχει την ίδια επιλογή HKEU σαν Shipping Method, οπότε δεν αλλάζει κάτι.
Καλησπέρα Άγγελε, έκανα την παραγγελία, έβαλα σαν τρόπο αποστολής το HKEU Priority Line όπως ακριβώς μου είπες, ήρθε το κινητό και μου ζητάνε 72€ για να περάσει απο τελωνείο. Επίσης, επικοινώνησα με το site σήμερα και μου είπαν οτι στην ουσία αυτά τα 20€ έξτρα που έδωσα ήταν για να έρθει το κινητό πιο γρήγορα.
Βλέπω πως έχουν βγάλει τώρα το Priority Line για το συγκεκριμένο κινητό. Έχουμε ακούσει για αναφορές πως ορισμένα κινέζικα e-shop άλλαξαν από μόνα τους την Priority αποστολή σε Expedited ή απλού ταχυδρομείου για κάποιους χρήστες, χωρίς καμία ειδοποίηση.
Να απαιτήσεις είτε να σου πληρώσουν το φόρο, ή αλλιώς να σου επιστρέψουν τα χρήματά σου πίσω. Αυτό που σου λένε είναι απαράδεκτο, το Priority Line δεν είναι Expedited shipping.
Εγώ προσωπικά έκανα την παραγγελία στις 27/11/2017 και διάλεξα σαν τρόπο αποστολής το Priority Line. Αυτοί μου έστειλαν e-mail στις 8/12/2017 οτι η παραγγελία μου έχει φύγει απο αυτούς με DHL Economy (!!!). Δεν έδωσα σημασία καθώς νόμιζα οτι όλα κυλούσαν ομαλά. Η κούριερ παρέλαβε το δέμα μου απο την Κίνα στις 24/12/2017 (!!!), το δέμα έφτασε στη Γερμανία και απο εκεί στην Αθήνα και τώρα μου ζητάνε απο την DHL 40,50€ έξοδα δικά τους + 24% Φ.Π.Α. έξοδα τελωνείου.Eπόσης η κούριερ θα μου χρεώνει 7,00€ ημερισίως έως ότου λάβουν μια απάντηση για το τι θα κάνουν με το δέμα (Αν θα το στείλουν πίσω ή εαν θα προσωρήσει στη διαδικασία εκτελωνισμού .
To DHL Economy με κανένα τρόπο δεν είναι Priority Line. Να απαιτήσεις εδώ και τώρα να σου καλύψουν τα έξοδα ή να σου επιστρέψουν τα χρήματα, γιατί δεν σε ρώτησαν πριν αλλάξουν τρόπο αποστολής.
Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα με τον Γιάννης Μαν.
Αγόρασα κινητό με HSKEU PRIORITY LINE και μου ηρθε να πληρώσω κανονικά τελωνείο. Οπότε θα σας παρακαλούσα να σταματήσουμε την παραπληροφόρηση.
ΥΓ. Επικοινώνησα μαζί τους και μου λένε ότι είναι υποχρέωση μου να πληρώνω φόρους στην Χώρα μου. Οπότε κουκουρουκου......
Please login or Register to submit your answer