klairaki den ρώτησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα παιδιά! Έχει αρκετό καιρό τώρα πρόβλημα μία φίλη μου με το λαπτοπ και δε μπορώ να βγάλω άκρη. Είναι ένα dell inspiron, με r5 m430, i5 7200u, 4gb ram, με win10 και hard disk. 13 μήνες αγορασμένο. Κολάει σαν παλαβό. Έχω εντοπίσει το πρόβλημα στο ότι τρώει φλασιές ο σκληρός και τρέχει στο 100%. Έχω κάνει τα πάντα, δεν συζητάμε για  image, chckdisk, προγνωστικά, επαναφορές, φορματ...κλπ. Ακόμα και μετά το καθαρό φορματ, και πριν βάλω καν updates, αλλά και μετά, το ίδιο ακριβώς μοτίβο. Δηλαδή εκεί που είναι ανοιχτό και δεν κάνεις απολύτως τίποτα, είτε έχεις κάτι ανοιχτό είτε δεν τρεχεις τίποτα, από το 0% ο δίσκος πάει στα καλά καθούμενα στο 100%. (έχω απενεργοποιημένα κάποια services που μπορεί να δημιουργούν πρόβλημα). Έχω μπερδευτεί τελείως γτ ακόμα και στο resource monitor, εκεί που τρέχουν 3-4 πραγματάκια,τη στιγμή που πάει ο δίσκος στο 100%, πενταπλασιάζονται και τρέχουν ταυτόχρονα τουλάχιστον 4-5 πράγματα που τρώνε τρελούς πόρους! κάποια από αυτά μπορεί να είναι: κάποια πράγματα στο system, ή supportAssistAgent, ή backgroundTaskHost, TiWorker.exe, SrTasks.exe... αλλά κάθε φορά μπορεί να είναι διαφορετικά..!!!  τα έχω χάσει!! βοήθειαααα!!  <3

10 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 5 έτη

Προς το pcsteps team .Έχω ήδη δώσει αυτό το άρθρο στην Κλαίρη  που προφανώς δε βοήθησε.(ήταν σε ερώτηση άλλου)
https://www.google.gr/amp/s/www.drivereasy.com/knowledge/100-disk-usage-windows-10-fixed/amp/

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα Κλαίρη,
Για αρχή δοκίμασε να κάνεις έναν έλεγχο στον δίσκο για να βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχει κάποια βλάβη.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Επίσης, αν έχεις τη δυνατότητα εγκατέστησε, κάποια έκδοση Linux και δες αν εκεί παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα.
Αν όχι, τότε είναι καθαρά θέμα των Windows. Αν υπάρχει κι εκεί το ίδιο πρόβλημα, μπορεί να έχει πρόβλημα ο δίσκος.

klairaki den απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα και πάλι! Ακόμα το ίδιο πρόβλημα... Τα είχα κάνει αυτά που μου πρότεινες και αυτά που έλεγε το άρθρο, εκτός από την εγκατάσταση λινουξ, επειδή δεν το γνωρίζω καθόλου σαν λειτουργικό,(αν δεν γίνει κάτι θα το δοκιμάσω και αυτό φυσικά). Έτρεξα κάτι τεστ που δίνει στη σελίδα της η dell και βγήκαν όλα ότι δουλεύουν οκ, και ο σκληρός οκ, εκτός από τη μνήμη. Από τα 13 τσεκαρίσματα που κάνει στη μνήμη, βγαίνουν δύο με πρόβλημα. "pattern test" και "advanced pattern test". θα μιλήσω και με την dell, αλλά μήπως αυτό σας λέει τίποτα???????????    Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας!!!   <3   <3   <3

Deleted User απάντησε πριν 5 έτη

Αν μπορείς ,τράβα με το κινητό σου (αν δε μπορείς με τον υπολογιστή) κι ανέβασε φωτογραφίες με τα αποτελέσματα ,για καλύτερη διάγνωση. Κάτι παίζει με τη RAM .
Με το Memtest εκανες έλεγχο ?
Δες κι εδώ αν βοηθάει .
https://www.pcsteps.gr/40472-%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B3%CF%87%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%BD%CE%AE%CE%BC%CE%B7%CF%82-ram-%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%B5%CE%AC%CE%BD-%CE%BC%CE%AD%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CE%B9/#_RAM__Memtest86_Memtest86

Deleted User απάντησε πριν 5 έτη

Γειά σας !! Σκέφτηκα κάτι. Θα μπορούσε να φταίει το ότι μπορεί να μάζεψε σκόνη και να θέλει το λάπτοπ καθαρισμό ?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Γενικά η σκόνη μπορεί να επηρεάσει στην απόδοση, να προκαλέσει υψηλές θερμοκρασίες και κολλήματα, αλλά δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τη λειτουργία του δίσκου στο 100%. 

klairaki den απάντησε πριν 5 έτη

καλησπέρα! όχι δεν φταίει η σκόνη, το είχα τσεκάρει από την αρχή και το καθάρισα φυσικά. Έβαλα δοκιμαστικά win8.1 και δούλευε κανονικά χωρίς πρόβλημα και η ραμ και ο σκληρός, αλλά δεν υποστήριζε ο επεξεργαστής τα 8,1 οπότε ούτε έτσι βρήκα λύση!!! Τελικά απελπίστηκα, οπότε έβαλα στην κοπέλα (είναι μιας φίλης το λαπτοπ) ένα δικό μου δίσκο και ξαναπέρασα τα 10 και δουλεύει κανονικά. Ο σκληρός που της έβαλα είναι κι αυτός παλιάς τεχνολογίας στα 5400 rpm όπως και αυτός που είχε. Το λέω αυτό γιατί μου έλεγαν από την dell πως ίσως φταίει αυτό! Αν και δεν καταλαβαίνω γιατί λόγω παλιάς τεχνολογίας κάποιου hardware, σε συνδιασμό με νέα τεχνολογία άλλου hardware του ίδιου συστήματος, αν γνωρίζουν πως μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα το πουλάνε πάραυτα... Τέσπα το έλυσα έτσι προς το παρόν... Υποθέτω πως ήταν θέμα του λειτουργικού, ίσως κάποιας ενημέρωσης... σε σχέση με το πως επικοινωνούσε με κάποια συσκευή, λογικά με τον σκληρό. Αν θες πες μου κι εσύ τη γνώμη σου.   <3

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Από τη στιγμή που σου το είπε το service της εταιρίας, δεν υπάρχει λόγος να διαφωνήσουμε. Ακούγεται λογικό αυτό που είπαν. 

klairaki den απάντησε πριν 5 έτη

καλά... το τι μου είπε το service της εταιρίας...επειδή δεν μου αρέσει η μίρλα καλύτερα μην αρχίσω να λέω..! Έζησα σουρεάλ καταστάσεις! Σε αυτό το διάστημα, μίλησα με 5-6 τεχνικούς της dell κι εκτός απο ένα παλικάρι που ήταν σαϊνάκι και ήξερε τη δουλειά του,αλλά ούτε αυτός κατάφερε να με βοηθήσει,λόγω χρόνου όμως, οι υπόλοιποι... ένα πράγμα θα πω, η βοήθειά τους ήταν να μου πουν να σταματήσω από τα services το prefech... μίλησα με τεχνικό, που οι γνώσεις του έφταναν μέχρι το disk cleanup και τον task manager!! Άμα είναι έτσι οι τεχνικοί υπολογιστών, θα πάω να μπω στην dell σαν προγραμματίστρια!!! (βαθιά νυχτωμένη από προγραμματισμό)
PCSTEPS και πάλι PCSTEPS!!!!!!!!
pcsteps-ίτσα....βαμμένη!!!
<3