Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΕρωτήσειςΠαρέλαβα χαλασμένο Laptop από το Gearbest
Fanis mat2 ρώτησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα σας, η υπόθεση αυτή πάει ένα μήνα τώρα, όπου παρέλαβα μετά απο παραγγελία από το Gearbest ένα Laptop  της Jumper. Το λαπτοπ λειτουργεί μεν κανονικά, αλλά το προβλημα έγκειται στο ότι δεν φορτίζει. Δηλαδή με λίγα λογια παιδιά όταν το συνέδεσα στην μπρίζα πρώτη φορά για να φορτιστεί, απολύτως τίποτα δεν γίνεται, σαν να μην υπάρχει φορτιστής, απλά είναι νεκρό και δεν βγάζει καμία ένδειξη φόρτισης. Κατά πάσα πιθανότητα το πρόβλημα είναι ο φορτιστής και όχι το λαπτοπ, γιατί  έβαλα έναν άλλο φορτιστή ενός παλιού μοντέλου jumper και δούλεψε! Παρόλα αυτά δεν έχω καταφέρει να βρω ίδιο φορτιστή στην αγορά, και το πρόβλημα της ιστορίας καθώς και ο λόγος που κάνω εδώ ποστ, είναι το απαράδεκτό κατάστημα από το Gearbest που το αγόρασα, καθώς όταν έκανα ticket για επιστροφή κτλ μου το ακύρωσαν και περάσαμε σε μια μακρόσυρτη συζήτηση με το να μου λένε να διαβάσω καλά το βιβλίο οδηγιών για το πως φορτίζεται και να δοκιμάσω άλλη μπριζα , αν έχουμε το θεό μας!! Τέλος πάντων, με έστειλαν να μιλήσω υποτίθεται με email με το "επισημο τμήμα service" τους που κανείς δεν απάντησε στο email. Εν τέλη έχω κάνει τώρα στο site του Gearbest το "Platform arbitration" που δεν έχω ιδέα τι είναι, μόνο με την ελπίδα να εισακουστώ ότι μου φέρανε χαλασμένο πράμα και δικαιούμαι την εγγύηση!! Παιδιά τι κάνω ακριβώς σε αυτήν την περίπτωση ;; Το κατάστημα στην Γερμανία από όπου το πήρα κάνει τον κινέζο απότι φαίνεται

1 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα φίλε μου, δεν έχω να σου προτείνω κάτι..απλά να επιμείνεις όσο μπορείς...εάν έχεις κάνει την αγορά μέσω του paypal άνοιξε υπόθεση και εκεί και ανέφερε το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις με την συγκεκριμένη αγορά...