Καλημέρα σας
Εχω παραγγείλει ένα κινητό απο GearBest αλλά δεν έφτασε ποτέ προφανώς κάπου χαθηκε στη διαδρομή.
Ευτυχώς είχα προνοήσει έχοντας πληρώσει και ασφάλεια αποστολής ( shipping insurance).
Από το Gear Best μου πρότειναν μια λύση της επαναποστολης χωρίς χρέωση αλλά εγώ επιθυμώ ένα full refund του ποσού και περιμένω απάντηση τους
Τι γίνεται σε αυτή τη περίπτωση
Ευχαριστώ
Καλησπέρα Γιάννη, εάν έχουν περάσει αρκετές ημέρες χωρίς να σου απαντήσουν ακολούθησε τα βήματα που προτείνουμε εδώ για να μεσολαβήσουμε εμείς.
https://www.pcsteps.gr/240715-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-gearbest-%CF%84%CE%BF-pcsteps-%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%B2%CE%B5%CE%AF/
Please login or Register to submit your answer