Το skype για επιχειρήσεις βρίσκεται μέσα στο καινούριο Microsoft Office;
Ναι! Συγκεκριμενα υπαρχουν Word, Excel, PowerPoint, Acess, OneNote, OneDrive για επιχειρησεις, Outlook, Publisher και Skype για επιχειρησεις. Εν τελει ποιο απο αυτα χρειαζεται για απλη χρηση σπιτιου;
Word, Excel, Powerpoint (για καμιά εργασία), Outlook (για τη διαχείριση των mail), OneNote (άμα χρησιμοποιείς/κάνεις σημειώσεις) και OneDrive (άμα χρησιμοποιείς το cloud). Access και Publisher είναι λίγο πιο εξειδικευμένα. Δεν πιστεύω να χρειάζονται. Από τα πρώτα που ανέφερα βλέπεις και κρατάς ότι έχεις ανάγκη. Τα 4 πρώτα πάντως σίγουρα.
OK! Θα καταργησω το Skype για επιχειρησεις και το OneDrive για επιχειρησεις (εφοσον τα windows σου δινουν κατευθειαν OneDrive)
Προβλημα: Παταω δεξι κλικ και καταργηση και με παει στην προσθαφαιρεση προγραμματων οπου δεν υπαρχουν μεμονωμενα αλλα μου εμφανιζει μονο του microsoft office 2016
Στο office 2016 δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα, όπως υπήρχε στις παλιότερες εκδόσεις, στις οποίες επέλεγες τι θα εγκαταστήσεις.
Please login or Register to submit your answer