Είχα πολύ καιρό να κάνω αγορά μέσω prepaid και επιχείρησα εχθές, κάτι από ebay, είχα ξεχάσει τον κωδικό pay pal όμως, ζήτησα να μου στείλουν email για να βάλω νέο κωδικό, έτσι και έγινε και πλέον μπορώ και είμαι πάλη ενεργοποιημένος στο paypal, μερικώς όμως.
Ξανά προσπάθησα να κάνω την αγορά, έβαλα κωδικό paypal (πλέον με τον νέο κωδικό) αλλα τιποτα.
Τα έχω κάνει αχταρμά, πολύ μπλέξιμο, ζήτησα με email βοήθεια από paypal και μου έστειλαν αυτό το μήνυμα που επίσης με έχει δυσκολέψει πολύ γιατί δεν ξέρω τι να κάνω ακριβώς.
Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει παρακαλώ!
”Dear Α…. M…….,
Thank you for contacting PayPal in relation to your limited account
access.
Since every case is unique and we often need to ask you questions to
understand the details of your situation, we usually prefer to answer
these types of queries by phone.
Below you will find some general guidelines to help you. If this does
not answer your question, please give us a call at the number below
instead.
Limiting account access is a security measure we take to keep PayPal
safe and protect our customers. This can happen for a variety of
reasons. When you log into your account, you will see a message
explaining the reason behind the decision to limit access to it.
Possible reasons could include:
β’ Possible unauthorised account access
β’ Unresolved buyer disputes or credit card chargebacks
β’ Violations of PayPal’s User Agreement or Acceptable Use Policy
To see what we need you to do to restore your account access, follow
these steps:
1. Log in to your PayPal account at http://www.paypal.com
2. Click on ‘Resolution Centre’ link near the top of the page
3. Complete all steps listed in the ‘Steps to Remove Limitations’ table
The steps you will be asked to complete to restore access are unique to
your issue. Often they will involve simply providing information to
verify your identity, financial information or the merchandise you are
selling.
β’ Steps which are not completed have a status of ‘Waiting for your
response’
β’ Steps which are completed but require review have a status of ‘In
Review’
β’ Steps which are completed have a status of ‘Information Submitted’
When all the steps are completed we will review the information. We aim
to complete our review within 48 hours. Information is reviewed in the
order on which it is received. We will email you with an update when the
review is complete.”
Όταν κάνεις log-in στο λογαριασμό, κάποιο μήνυμα θα σου βγάζει σχετικά με το γιατί έχει περιοριστεί ο λογαριασμός σου.
Γράψε μας αυτό το μήνυμα εδώ για να δούμε τι χρειάζεται να κάνεις.
Δεν βλεπω καπου να υπαρχει επιλογη ”begin a limitation review”.
Και η 3 επιλογες ειναι Complete.
Η πρωτη μου ζηταει για να το επιβεβαιώσουν οτι ειμαι εγω να επιβεβαιώσω νομιζω καποιο ποσον που μου εχουν αφαιρεσει απο την καρτα και εφόσον το επιβεβαιώσω να μου το επιστρεψουν.
Η δευτερη μου ζηταει να αλλαξω κωδικο, το εχω κανει.
Η τριτη μου ζηταει να επιβεβαιώσω οτι ειμαι εγω ο κατοχος.
Το θεμα ειναι οτι σε οποια απο της τρις και αν πατισω, δεν γινετε τιποτα.
Why is my account access limited?
Your account access has been limited for the following reason(s):
Jul 22, 2014: We want to check with you to make sure that no one has logged in to your account without your permission.
Please take a moment to change your password and create new security questions. You should also take a look at your account information and recent transactions. Make sure that your account information (address, phone number, etc.) hasn’t changed and that you recognize all of your recent transactions.
If you see a payment that you don’t recognize, let us know by going to the Resolution Center. Click “Dispute a Transaction” to report an unauthorized transaction.”
Αυτο και στο τελος σε παρενθεση ενα ID.
Άλλαξε το password και τις ερωτήσεις ασφαλείας, δες αν υπήρξε κάποια παράξενη συναλλαγή στις 22 Ιουλίου, και αν όλα είναι εντάξει, επικοινώνησε μαζί τους και πες τους πως έκανες ό,τι χρειαζόταν.
Dear Andreas Moustakis, You just changed your password. If you didnβt change your password, give us a call right away at +1-402-935-7733. Just a reminder: – Never share your password with anyone. – Create passwords that are hard to guess and donβt use personal information. Be sure to include uppercase and lowercase letters, numbers, and symbols. – Use different passwords for each of your online accounts.
Δεν γινετε να τους παρω τηλ. μαμοτο μου….
Μετα μου εστειλαν αυτο αφου τα αλλαξα.
Hello Andreas Moustakis, The security questions and answers for Andreas Moustakis’s PayPal account were changed on Mar 2, 2015. If you did not authorize this change, please contact us immediately using the phone number found on the following page: https://www.paypal.com/gr/contact-phone Sincerely, PayPal Security Advisory: When you log in to your PayPal account, be sure to open up a new web browser (e.g. Internet Explorer or Firefox) and type in the PayPal URL to make sure you are on the real PayPal website.
Τωρα προσπαθησα να ξανα κανω αγορα αλλα τιποτα, ακομα τα ιδια.
Περίμενε να σου απαντήσουν στο μήνυμα που έστειλες για τον περιορισμό του λογαριασμού, αγνόησε αυτά τα δύο μηνύματα, είναι αυτοματοποιημένα ενημερωτικά μηνύματα.
Τι αλλο μπορω να κανω;
Δεν υπάρχει τίποτε άλλο που μπορείς να κάνεις, ακόμα κι αν φτιάξεις νέο λογαριασμό, είναι αδύνατον να βάλεις την ίδια prepaid κάρτα.
Δες εδώ για τις απάτες μέσω email.
τελέια……….
πατησα συνεχεια και μου εβγαλε την εικονα που σας εδειξα παραπάνω.
Βλεπω τρελο ζόρι παντος με την καρτα.
Λεω να το αφησω το θεμα, τωρα θα κανω εκφορτιση καρτας, θα παρω το υπολιπο να το μεταφερω στον λογαριασμο μου, με χρεώνουν και 2 ευρω για την εκφορτιση.
Τωρα τη θεμα εχω που εχω δώσει τα στοιχεια μου εκει στο ψευτικο paypal;
Θα παω να βγαλω μια κενουργια καρτα.
Να ξανα κανω το ιδιο;
Μεσω paypal να την λειτουργό;
Πως ακυρώνω τον λογαριασμο μου στο paypal για να φτιαξω κενουργιο οταν βγαλω την νεα καρτα;
Και πρόσεξε με το νέο λογαριασμό μην πέσεις θύμα απάτης.
Τον παραταω ετσι;
Πηγα στην Πειραιώς και μιλήσαμε, μου ειπαν να καλεσω στην ”ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 182838”.
Τους καλεσα, επιβεβαίωσαν τα στοιχεια μου και της καρτας και μου ειπαν οτι αν δεν λυθει το θεμα με το paypal, παω για ακύρωση αυτης της καρτας και επανεκδοση αλλης, μαλιστα οτι ποσόν εχω μεσα στην καρτα τωρα θα μεταφερθει αμεσως στην νεα καρτα.
Αυτο θα κανω αμα δεν μου απαντησουν απο paypal και το ερωτημα μου τωρα ειναι το εξης.
Ξανα ακολουθω την ίδια διαδικασία για εγραφη στο paypal, πως θα τα κανω;
Θα μπω με νεω λογαριασμο με νεο mail και αν ”ναι” δεν θα εχω θεματα οταν θα δουν ιδια στοιχεια με αυτα της προηγουμενης καρτας;
Please login or Register to submit your answer