Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΠΡΟΒΛΗΜΑ: ΘΥΡΑ Ή ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ;
Δημόφιλος Θεσπιεύς ρώτησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα σας!

Έχω πάρει έναν εξωτερικό σκληρό portable 2.5 Μαxtor. Κατά την πρώτη συνδεση μέσω του καλωδίου usb με το λαπτοπ (lenono), μου εμφάνισε επιμόνως μήνυμα για να κάνω φορμάτ τον δισκο (ολοκαινουργιος και αδειος), δοκίμασα 2-3 φορες (αποσυνδεοντας και επανασυνδέοντας τον σκληρο) με το ίδιο αποτέλεσμα και αναγκαζόμουν να τραβηξω το καλώδιο αφ`ου δεν είχε καν ενδειξη για ασφαλή απεγκατασταση και τα μηνυματα για φορματ πολλαπλασιαζονταν, μπορεί να ανοιξαν και 50. Την ιδια θύρα την χρησιμοποιώ χωρίς προβλήματα με φλασακια, άλλο εξωτ.σκληρο, ποντικι κλπ

Συνδέοντας τον σκληρό με άλλη θύρα, εν πρώτοις όλα φάνηκαν φυσιολογικά και ξεκίνησα την μεταφορά αρχείων. Μετά την ομαλή μεταφορά ολίγων γίγα, μου πετάει το μήνυμα "The Destination You have specified does not exist.It might be an offline network location or an empty CD/DvD Drive check the location and try again.",αποσυνδέθηκε ο εξ.σκληρος και επανασυνδέθηκε σε δευτερόλεπτα. Αυτό επαναληφθηκε 2-3 φορές. Κάποια αρχεία μεταφερονταν ομαλά, κάποια άλλα σταματούσαν με το ανωτέρω μήνυμα. Επίσης, αποσυνδεοταν ο εξ.σκληρός κατά την αναπαραγωγή κάποιων αρχείων που ειχαν προλάβει να μεταφερθουν (τα περισσοτερα τα έπαιζε κανονικά). Μετά από κάποια ωρα πετάει πάλι το μήνυμα για φορμάτ, πρώτη φορά σε αυτη την θυρα.

Την επομένη τον συνέδεσα στην θυρα οπου εμφάνιζε επιμόνως το μηνυμα για φορμάτ και όλα ηταν φυσιολογικά, ξεκίνησα μεταφορά αρχείων αλλά μετά από κάποια ώρα επανεμφανίσθηκε το "The Destination You have specified does not exist κλπ"

Σημειωτέον ότι μέσω win kai hdsentinel δείχνουν όλα οκ. Ομως εξ αρχής είναι πολύ υψηλή η θερμοκρασία, ψηλοτερη από τον εσωτερικό. Σε ηρεμία γύρω στους 30 και κατα την μεταφορά χτυπησε 43 βαθμούς! Στο κρυσταλ ντισκ δεν βγαζω άκρη γιατί δείχνει πχ σφαλματα αναγνωσης εκατομμύρια, τα οποια αυξανονται κατα εκατοντάδες χιλιαδες προφανως υπάρχει ασυμβατοτητα; Επίσης, μου έκανε πλύ κακή εντυπωση ότι λόγω της φθηνης συσκευασίας το καλώδιο usb ήταν πολύ λυγισμένο.

Πρέπει να ζητήσω αντικατάσταση; Ευχαριτώ πολύ!

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα φίλε μου!!!

Έχεις τη δυνατότητα να δοκιμάσεις τον δίσκο σε άλλον υπολογιστή; Αν σου εμφανίσει κι εκεί τα ίδια προβλήματα, μάλλον έχει κάποιο θέμα ο δίσκος.

Αν εκεί δουλέψει σωστά, δοκίμασε να ενημερώσεις τους driver της μητρικής σου.