ソロン 破壊竜 ρώτησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα σας. Έχω πρόβλημα με το λάπτοπ μου, Dell Inspiron 15 5000 series, DESKTOP-O79FG42. Κολλάει πάρα πολύ, ειδικά ο firefox. Ανοίγω μια καρτέλα και η ραμ φτάνει στο 90%.Η ram είναι 4,00 GB Single-channel 664Mhz. Διάφορα προγράμματα επίσης αργούν να ανταποκριθούν. Δεν ανοίγω άλλο πρόγραμμα και κολλάει. Παλιότερα έβγαζε πολλές μπλε οθόνες, και όταν το πήγα για service και το πήρα είπαν ότι είχε πρόβλημα ο σκληρός και ότι τον αντικατέστησαν. Βέβαια ξαναείδα μπλε οθόνες και έχω τρέξει πολλές φορές το διαγνωστικό μνήμης των windows χωρίς να βρει κάτι. Σας παρακαλώ πείτε μου τι φταίει για να το αντιμετωπίσω. Ευχαριστώ

5 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλημέρα

Όσο αφορά τα κολλήματα, μπορεί να ευθύνεται η λίγι μνήμη. Για άνετα χρήση καλό είναι να μην έχεις κάτω από 8 GB. Μια αναβάθμιση της μνήμης σίγουρα θα βοηθούσε.

Όσο αφορά τις μπλε οθόνες, έχεις δοκιμάσει format για να βεβαιωθείς πως δεν τις προκαλεί κάποιος driver; Θυμάσαι τι κωδικό σφάλματος εμφανίζουν;

ソロン 破壊竜 απάντησε πριν 3 έτη

Έκαναν format εκεί που το πήγα για επισκευή αφού άλλαξαν τον σκληρό δίσκο(ssd). Το παρέλαβα τις πρώτες μέρες του οκτώβρη και η τελευταία μπλε οθόνη ήταν πριν περίπου 2 εβδομάδες. Ο κωδικός ήταν κάτι με video μέσα και ψάχνοντας λύση έκανα update τα drivers, δεν ξαναέβγαλε από τότε. Πριν από αυτό ο συχνότερος κωδικός ήταν memory management, και κανα δυο φορές kernel data inpage error. Επίσης κάποιες φορές ενώ έκλεινε η οθόνη πατούσα το κουμπί για ανοίξει και παρέμενε μαύρη,δεν ξέρω τι το προκαλούσε αυτο. Χθες πάντως έκανα την ενημέρωση δυνατοτήτων για τα windows 10, έκδοση 20H2 και ο firefox λειτουργούσε κανονικά χωρίς να κολλάει. Υπήρχαν απλά και φορές που φοβόμουν να ανοίξω firefox για να μην κολλήσει πάλι το λάπτοπ. Ευχαριστώ

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Αν έλεγε κάτι για video, πιθανότατα ευθυνόταν ο driver γραφικών και γι αυτό έφτιαξε αφού έκανες update τους drivers.

Αν έχεις άλλες διαθέσιμες μνήμες για δοκιμή καλό είναι να τις δοκιμάσεις και να δεις αν εμφανίζεται πάλι το ίδιο πρόβλημα.

ソロン 破壊竜 απάντησε πριν 3 έτη

Νόμιζα απλά ότι αφού το πήγα για επισκευή εκεί που το αγόρασα και τους είπα τι πρόβληματα είχε και οτι κολλούσε, θα είχαν αντικαταστήσει τη ραμ αν έβρισκαν κάποιο πρόβλημα. Δεν έγινε κάτι τέτοιο, οπότε υπέθεσα ότι λύθηκε το πρόβλημα για το οποίο έφταιγε ο σκληρός(εαν έφταιγε).Δυστυχώς δεν έχω διαθέσιμες μνήμες, και καθώς δεν γνωρίζω από αυτά δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να πειράξω κάτι. Εκτός αυτού επειδή έχω ακόμα αρκετούς μήνες στην εγγύηση δεν θέλω να την χάσω ανοίγοντας τον υπολογιστή. Δεν γνωρίζω βέβαια αν βοήθησε η ενημέρωση που έκανα χθες. Ευχαριστω

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Αφού έχεις εγγύηση, καλό είναι να τους πως πας πάλι πίσω για να ελέγξουν για τυχών προβλήματα υλικού.

Θα μπορούσες να δοκιμάσεις άλλο ένα format, αλλά αν το πρόβλημα εμφανιστεί ξανά σχεδόν σίγουρα είναι θέμα υλικού.