λουκασ ιντζιρτζης ρώτησε πριν 1 έτος
Καλησπερα σε ολη την ομαδα…χθες δοκιμασα να βαλω κατι ψειρες στο pc που ειχα και απο τοτε εχω παρατηρησει οτι ο ηχος εχει “αλιωθει”μονο οταν χρησημοποιω το headset (razer nari essential) ειδικα στα games ο ηχος ειναι καπως πιο “βαθυς” και “θολος”. Οταν συνδεω τα ηχεια (creative pebble v2) δεν υπαρχει κανενα απολυτως θεμα…Δοκιμασα να κανω reinstall το synapse αλλα τιποτα. Στην αντιμετωπιση προβληματων μου εβγαλε (γενικο προγραμμα οδηγησης ηχου) ως προβλημα, γνωστο και ως (generic audio driver detected)….Ειδα καποια βιντεο στο youtube και διαβασα κατι αρθρα αλλα δεν εβγαλα ακρη το μονο που καταλαβα ειναι να κανω reinstall τους drivers αλλα φοβαμαι να πειραξω τετοια πραγματα για να μην μεινω και χωρις ηχο 😅.
Tο συστημα εχει windows 10 pro. H motherboard ειναι η asus rog strix b550 a gaming…Κατεβασα και εναν καινουριο driver που ειχε στο site της μητικης αλλα και παλι δεν αλαξε κατι…Η βοηθεια σας ειναι πολυτιμη
Σας ευχαριστω!

8 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Καλησπέρα Λουκά

Απ’ όσο βλέπω, τα Razer συνδέονται με USB, άρα έχουν δική τους κάρτα ήχου.

Δοκίμασε να κάνεις απεγκατάσταση το Synapse, καθώς και να απεγκαταστήσεις όλες τις συσκευές ήχου από τη διαχείριση συσκευών των Windows. Μετά κάνε επανεκκίνηση και σύνδεσε της συσκευές από την αρχή.

λουκασ ιντζιρτζης απάντησε πριν 1 έτος

μεχρι στιγμης δεν ειχα κανει κατι απεγκατασταση…το μονο που εκανα ηταν να βγαλω το stick του headset και το ξαναεβαλα…ολα ηταν ενταξει μεχρι που το ξαναεπαθε…μηπως ειναι θεμα των ακουστικων η του usb stick? επισης οταν ειχε φτιαξει για λιγο δοκιμασα να δω αν βγαλει καποιο σφαλμα στην αντιμετωπιση προβληματων και δεν ειχε βγαλει…υποψιαζομαι θεμα του headset!

λουκασ ιντζιρτζης απάντησε πριν 1 έτος

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,απεγκατεστησα τις συκευες ηχου και εκανα επανεκιννηση ο ηχος ειναι μια χαρα αλλα συνεχιζει να βγαζει αυτο το σφαλμα στην αντιμετωπιση προβληματων!
υπαρχει κατι αλλο να προτεινετε?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Το συγκεκριμένο σφάλμα λογικά αναφέρεται στην κάρτα ήχου της μητρικής, οπότε δοκίμασε να κατεβάσεις ξανά τον driver από τη σελίδα του κατασκευαστή. Θα τους βρεις εδώ.

λουκασ ιντζιρτζης απάντησε πριν 1 έτος

πρεπει πρωτα να διαγραψω τους ηδη υπαρχων?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Δεν χρειάζεται, αλλά δεν χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις.

λουκασ ιντζιρτζης απάντησε πριν 12 μήνες

Και παλι δεν γινεται τιποτα, μηπως ειναι θεμα της μητρικης η του headset?? γιατι οταν επιλεγω ως συσκευη αναπαραγωγης τα ηχεια δεν μου βγαζει το error στο  windows troubleshooter ενω οταν χρησημοποιω τα ακουστικα το βγαζει, πραγματικα δεν ξερω τι γινεται!

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 12 μήνες

Θα μπορούσες να δοκίμασεις ένα format για να βεβαιωθείς πως δεν πρόκειται για πρόβλημα λογισμικού.