Νίκος Καπουράλ ρώτησε πριν 3 έτη

Αγαπητά PC Steps
Κατ' αρχήν ευχαριστώ πολύ για τις τόσες χρήσιμες οδηγίες που μας στέλνετε.
Θα ήθελα να πάρετε μια θέση σχετικά με πρόβλημα που μου έχει  προκύψει με το Cyberghost. (Δυστυχώς τότε που προέκυψε δεν το είχατε συμπεριλάβει στα μηνύματα που μας στέλνετε.) Στις 17 Ιουνίου 2020 έκανα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ανανέωση διότι από μόνοι τους αποφάσισαν ότι δεν μπορούσα να ακυρώσω την ανανέωση. Για όσους δεν το ξέρουν η ανανέωση είναι υποχρεωτική και μπορείς μόνο να ακυρώσεις την μέλλουσα ανανέωση. Η συνδρομή ήταν πρόσφορα για ένα χρόνο + 6 μήνες. Αναγκαστικά ανανέωσα. Συγχρόνως ακύρωσα την μελλοντική ανανέωση. Χθες (πλησιάζει το κλείσιμο ενός χρόνου) μου έστειλαν προειδοποίηση ότι τελειώνει η συνδρομή. Ναι αλλά είχα προσφορά για + 6 μήνες. Τους απάντησα σχετικά και μου είπαν ότι οι 6 μήνες προσφορά ισχύει εφόσον κάνω ανανέωση συνδρομής στον χρόνο επάνω (και όχι στους 18 μήνες). Τους έστειλα την αλληλογραφία που είχαμε τότε, όπου με διαβεβαιώνουν ότι δεν πρόκειται να γίνει άλλη ανανέωση, πλην όμως αυτοί επιμένουν ότι δεν δικαιούμαι την προσφορά των επιπλέον 6 μηνών.
Υπάρχει και η σχετική αλληλογραφία.
Είναι αυτά ενέργειες σοβαρής εταιρείας;;
Νίκος Καπασακαλίδης

2 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλημέρα Νίκο, θα μεταφέρουμε την ερώτηση σου στην επαφή μας στην εταιρεία και θα σε ενημερώσουμε..

 

Νίκος Καπουράλ απάντησε πριν 3 έτη

Καλημέρα. Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση.
Νίκος