apostolis salmour ρώτησε πριν 6 έτη

καλησπερα. εχω το Α3 2017 Samsung galaxy και κατα διαστηματα μου βγαζει ειδοποιηση "εντοπιστηκε υγρασια στη θυρα φορτισης /USB.Για να φορτισετε τη συσκευη σας βεβαιωθειτε οτι η θυρα ειναι εντελως στεγνη. μπορει να χρειαστει αρκετη ωρα για να στεγνωσει η θυρα." Το κινητο δεν εχει βρεχτει ποτε και οταν βγαζει αυτο το μηνυμα δεν φορτιζει το κινητο παρα μονο οταν το το εχω κλειστο.γνωριζετε τι μπορω να κανω για να μην βγαζει αυτο το μηνυμα ή αν οντως υπαρχει υγρασια εναν τροπο για να τη αφαιρεσω οπως πχ με ενα πιστολακι, ξερω γω. Ευχαριστω

3 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλησπέρα Αποστόλη,
Από τη στιγμή που σου βγάζει τέτοιο μήνυμα, πρόκειται για θέμα υλικού και θα πρέπει να το δει το service.
Μόνο αυτοί μπορούν να το ανοίξουν και να δουν αν όντως έχει πιάσει υγρασία στο εσωτερικό της συσκευής.
Το μόνο που μπορείς να κάνεις εσύ είναι μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων για να βεβαιωθείς ότι δεν έχει γίνει απλά κάποιο κόλλημα στο λογισμικό. 

Eirini Melissopoulou απάντησε πριν 5 έτη

Εχω και εγώ το a3 του 2017,και μου έβγαλε ακριβως τα ίδια βεβαια λεει πως μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος,τι πρέπει να κανω ;

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο που μπορείς να κάνεις, καθώς δεν είναι θέμα λογισμικού. Είχες αφήσει το κινητό κάπου με υγρασία, πχ σε βροχή;
Δοκίμασε να το αφήσεις κάπου ζεστά για κάποιες ώρες και συμβουλέψου το service της εταιρείας.