Καλησπέρα,
Είχα αγοράσει από το Gear Best ένα κινήτο Umidigi A5 Pro) και όπως είχα αναφέρει σε προηγούμενη ερωτησή μου υπάρχει προβλήμα με την κεραία του.Το έχω αναφέρει πολλές φορές στο Gear Best να μου βρουν μια λύση στο προβλήμα και συνεχεία μου λένε ότι δεν καταλαβαίνουν. Εσέις μπορείτε να μεσολαβείσετε?
Ευχαριστώ.
1 Απαντήσεις
Καλησπέρα Βίκυ
Δεν μπορούμε να μεσολαβήσουμε εμείς για αγορές τρίτων. Αναγκαστικά πρέπει να επικοινωνήσεις εσύ μαζί τους.
Αν έχεις πληρώσει μέσω Paypal, κάνε αναφορά εκεί μαζί με σχετικά screenshot που να φαίνεται το πρόβλημα. Ίσως καταφέρεις να πάρεις επιστροφή χρημάτων.
Please login or Register to submit your answer