Spiros Koutis ρώτησε πριν 6 έτη

Καλησπερα!Εχω κανει μια παραγγελια με Priority Line EU Express, και μου εστειλαν το παρακατω μηνυμα.Μου λεει να αλλαξω μεθοδο αποστολης,αλλα τι γινεται τωρα με το τελωνειο;
Dear SPYROS
Thank you for your recent order from gearbest.
This is an update about your order.
Because the custom has some special limits to the item you ordered.
We need to change shipping method for your order.
At this time we cannot ship the item by the shipping method you choose.
We have solution to offer:
Ship by regular mail with tracking number
Estimated delivery time 10-25 working days after shipment
If there is any price difference, we will either refund it to or request you to pay if any.
IMPORTANT NOTE: Please reply us within 2 business days. We wish to send your order as soon as possible.
After the time frame, we will either send it via the available shipping method without any delay or cancel it and refund in full.
We look forward to hearing from you very soon .
Thank you very much for your understanding and cooperation.
Best Regards
Support Center
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

2 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 6 έτη

Καλημέρα Σπύρο, ουσιαστικά αυτό που σου λένε είναι ότι αν είναι λιγότερα χρήματα από αυτά που ήδη πλήρωσες, θα σου πληρώσουν τη διαφορά, αν είναι περισσότερα, θα πρέπει να πληρώσεις εσύ τη διαφορά.

Spiros Koutis απάντησε πριν 6 έτη

Ευχαριστω πολυ!!