GoogleUser974 ρώτησε πριν 5 έτη

Εχω αγορασει περιπου πριν 6 μηνες ενα MECΟOL BB2PRO ,με προεγκατεστημενο το NETFLIX. Εδω και 3 μηνες περιπου,τελειως ξαφνικα,δε μπορω να συνδεθω γιατι "προεκυψε σφαλμα, Κωδικος σφαλματος :NW-6-404".Εχω ηδη κανει αρκετες φορες απεγκατασταση-εγκατασταση της εφαρμογης ,χωρις ομως κανενα αποτελεσμα,και παντα με τον ιδιο κωδικο σφαλματος.Σημειωτεον ,οτι υπαρχει συνδρομητικη σχεση με την πλατφορμα του NETFLIX.
Επικοινωνησα μαζι τους και ως απαντηση πηρα "θα το κοιταξουμε ".
Τι κανουμε  παιδια?

5 Απαντήσεις

Χάρης Αναγνωστόπουλος Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα,
Ακόμη και στο ίδιο τους το FAQ αναφέρονται σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Για τη δική σου περίπτωση τονίζουν να κάνεις εγκατάσταση της εφαρμογής από το Google Play.

Αν δεν βλέπεις την εφαρμογή στο Google Play, τότε το TV Box δεν είναι πιστοποιημένο από τη Google. Οπότε, δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις την εφαρμογή του Netflix σε αυτό.

GoogleUser974 απάντησε πριν 5 έτη

Αγαπητε Χαρη καλησπερα.
Την εφαρμογη την εχω κανει εγκατασταση (ξανα) απο το Google Play (και μονον απο αυτο) .....Ουτως η αλλως οταν αγορασα το TV BOX ,το ΝΕΤFLIX ηταν ηδη προεγκατεστημενο ,οπως και το Google Play φυσικα.
Σε ευχαριστω για τον κοπο σου.
Αρα,τι κανουμε τελικα ?

GoogleUser974 απάντησε πριν 5 έτη

......Σημειωτεον οτι το NETFLIX δουλευε κανονικα ,οπως εγραψα και στην αρχη.
Μετα , αρχισαν τα προβληματα.....

Χάρης Αναγνωστόπουλος Staff απάντησε πριν 5 έτη

Δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει κάτι. Ενδεχομένως το tv box να βγήκε από τις λίστες της Google, και πλέον το Netflix δεν επιτρέπει τη χρήση της εφαρμογής.
Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις ξανά μαζί τους, και να τους τονίσεις ότι η εφαρμογή τους λειτουργούσε κανονικά πριν στο tv box. Ίσως μέσω του συστήματος υποστήριξης να δίνουν περισσότερες λεπτομέρειες, και σου προσφέρουν κάποια εναλλακτική λύση.

GoogleUser974 απάντησε πριν 5 έτη

Ευχαριστω πολυ !