Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ NOVAGO
Filipp Hamberis ρώτησε πριν 8 έτη
Καλημέρα Άγγελε
σε παρακαλώ, αν γνωρίζεις, να με βοηθήσεις στο εξής: Ως συνδρομητής της NOVA, έκανα χρήση της δυνατότητας novago. Έκανα εγκατάσταση του WebTV PC Plugin στο Laptop, πήρα τους κωδικούς από τη NOVA, όλα πήγαν καλά, αλλά μετά από 2 ημέρες έκανα αντικατάσταση του ΗD με δίσκο SSD. Αφού εγκαταστάθηκαν το λειτουγικό (windows 8.1) kai όλα τα προγράμματα, έγινε και η εγκατάσταση του παραπάνω Plugin. Πλήν όμως η NOVA, δεν με αφήνει να “μπώ” με το μήνυμα ότι έχω υπερβεί τον επιτρεπόμενο αριθμό συσκευών, Με τον προηγούμενο HD μπαίνω κανονικά. Ύστερα απο επικοινωνία που είχα μαζί τους, δε μπόρεσα να καταλάβω τι ακριβώς συμβαίνει. Επειδή είναι γελοίο και επικίνδυνο το βάλε-βγάλε των δίσκων, σε παρακαλώ άν σου είναι γνωστό αυτό το θέμα να με βοηθήσεις να βρω κάποια άκρη.

5 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 8 έτη

Καλησπέρα Φίλιππε,

Μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις clone το λειτουργικό σύστημα από τον παλιό δίσκο στον καινούριο με αυτόν τον οδηγό, αν και θα χρειαστεί να αγοράσεις ένα σύστημα για να συνδέσεις εξωτερικά στο laptop μέσω USB τον παλιό δίσκο.

Πάντως, για να αποφύγεις αυτόν τον μπελά, τι ακριβώς σου είπαν από τη Nova?

Filipp Hamberis απάντησε πριν 8 έτη

Παράλειψή μου: στον παλαιό σκληρό έχω windows 7 και στον ssd windows 8.1. συνεπώς, κλωνοποίηση αποκλείεται.
Από τη nova μου είπαν ότι: 1) ΜΠΟΡΕΙ να φταίει η αλλαγή δίσκου (διερωτάμαι αν η υπηρεσία αυτή στηρίζεται στο ΙΡ του υπολογιστή ή σε κάποιο χαρακτηριστικό του δίσκου), 2) ΜΠΟΡΕΙ να φταίει το λειτουργικό (σε αλλους υπολογιστές με 8.1 δουλεύει τέλεια).
Με λίγα λόγια, ειμαι με ενα κατσαβίδι στο χέρι για να μπορώ να δω novago. Με συγχωρείς για το μπελά που έβαλα και σε σένα. Άν μπορείς, ερεύνησέ το, εγώ δεν μπορώ να κάνω περισσότερο γιατί είμαι σχετικά άπειρος. Και πάλι ευχαριστώ.

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 8 έτη

Το πρόβλημα είναι πως δεν έχω Novago για να το κοιτάξω.

Το σίγουρο είναι πως αποτελεί ευθύνη της Nova να λειτουργήσει η εφαρμογή τους, ή έστω να σου πουν τι ακριβώς πρέπει να κάνεις. Τα “μπορεί” είναι απαράδεκτα όταν μιλάμε για την υποστήριξη μιας πληρωμένης υπηρεσίας.

Στη θέση σου θα επέμενα να επικοινωνήσω στην εταιρεία που έχει φτιάξει το συγκεκριμένο plugin, γιατί είναι απαράδεκτο να αλλάζεις δίσκους για να χρησιμοποιήσεις μια υπηρεσία την οποία πληρώνεις.

Θα σε συμβούλευα επίσης να απευθυνθείς στο συνήγορο του καταναλωτή και να καταγγείλεις αυτή τη συμπεριφορά. Δεν είναι δυνατόν να κάνουν ό,τι θέλουν στη Nova.

Filipp Hamberis απάντησε πριν 8 έτη

Αγαπητέ Άγγελε, το “μυστήριο¨με το novago ….l;yuhke.
To απαραίτητο plugin, διαβάζει το ID του δίσκου [ου είναι εκατεστημένο. Αυτή τη πληροφορία στέλνει στη nova και στη συνέχεια γίνεται σύνδεση. Γεννάται όμως ένα σοβαρό ερώτημα, για το οποίο ίσως χρειαστεί και η άποψη της δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος, ‘Αν δηλαδή η nova ή οποισδήποτε άλλος, αποκτά ευχέρεια πρόσβασης και στα περιεχόμενα του δίσκου. Τι λες, πρέπει να ερευνηθεί αυτή η υποψία, ή είναι “άνευ περιεχομένου”????

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 8 έτη

Το ID, Φίλιππε, δεν είναι μέρος των περιεχομένων του δίσκου, ούτε έχει να κάνει με τα αρχεία.

Είναι όπως ο αριθμός πλαισίου στο αυτοκίνητο, ένας μοναδικός αριθμός που χαρακτηρίζει το δίσκο, και είναι ο ίδιος ακόμα κι αν δεν υπάρχουν καθόλου αρχεία μέσα.

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς, λοιπόν.

Το θέμα είναι, σου είπαν πώς να κάνεις το plugin να λειτουργήσει με το νέο δίσκο? Γιατί αμφιβάλλω αν στο συμβόλαιο που υπέγραψες λέει πως απαγορεύεται να αλλάξεις δίσκο – ρίξε πάντως μια ματιά, καλού-κακού.