Καλησπέρα Χρήστο και καλές γιορτές,
Έχεις μεγάλη διαφορά το αν χρησιμοποιείς το Wifi του σπιτιού σου ή δεδομένα.
Με το Wifi είσαι συνδεδεμένος στο δίκτυο του σπιτιού σου, ενώ με τα δεδομένα όχι.
Ρίξε μια ματιά εδώ τις διαφορές στις ρυθμίσεις που απαιτούνται:
https://community.teamviewer.com/t5/tkb/articleprintpage/tkb-id/Knowledgebase/article-id/2
Το πιο απλό είναι να δοκιμάσεις να βάλεις μια παλαιότερη έκδοση του Teamviewer, για να δεις αν κάνει διαφορά.
Για το firmware, μπορείς να ελέγξεις στο router αν κρατάει logs που να δείχνουν πως έγινε κάποια αναβάθμιση. Βέβαια το να πας σε παλαιότερο firmware δεν είναι λύση, καθώς τα firmware κλείνουν κενά ασφαλείας, οπότε ή θα πρέπει να ψάξεις να δεις αν το τελευταίο firmware έχει δημιουργήσει σε κάποιον άλλο αυτό το πρόβλημα, ή να το πάρεις απόφαση και να αλλάξεις router, για να έχεις ένα που θα είναι πιο σταθερό στο θέμα του wake on LAN.
Το ότι λειτουργεί αν είναι ένας υπολογιστής ανοιχτός μπορεί να οφείλεται είτε στο Teamviewer ή στο να κρατάει το router σε εγρήγορση για την εφαρμογή του wake on lan. Κάπου ανάμεσα στα δύο βρίσκεται η λύση.
Για το πρώτο σκέλος έκανα εγκατάσταση παλαιότερη έκδοση και δεν άλλαξε κάτι.
Το δεύτερο που αναφέρεις δεν το κατάλαβα. Αν μπορείς να μου το εξηγήσεις.
Όσο για firmware του router βρήκα ότι δεν έχει κάνει αναβάθμιση. Έχει την αρχική ενώ έχουν βγεί άλλες δύο ενημερώσεις. Το router ειναι TP link Model No. TD-W8960N
Η λύση για αυτό είναι να τεθεί χειροκίνητα το ARP, μπαίνοντας στο router μέσω Telnet. Εδώ έχει οδηγίες ειδικά για το δικό σου router.
Από τη στιγμή που δεν άλλαξε το firmware, είναι περίεργο που παλιά λειτουργούσε και τώρα δεν λειτουργεί, όμως είναι σίγουρο πως η λύση βρίσκεται στο router, καθώς αυτό είναι η μόνη ενεργή συσκευή όταν όλοι οι υπολογιστές είναι κλειστοί.
Please login or Register to submit your answer