theboss cap ρώτησε πριν 5 έτη

Γεια σας παιδια .
Πριν λιγες μερες εκανα αγορα ολων των εξαρτηματων για σταθερο υπολογιστη απο ενα ηλεκτρονικο καταστημα .Μολις τον εφτιαξα ομως ,συνειδητοποιησα οτι δεν εδινε σημα στην οθονη .Δοκιμασα να το λυσω και να το ξαναφτιαξω αλλα τιποτα . Το πηγα λοιπον σε εναν τεχνικο ,ο οποιος το κοιταξε και μου ειπε οτι εχει προβλημα η μητρικη και πως πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα που την πηρα και να ζητησω εγγυηση κτλ .Ετσι και εκανα και μετα απο συννενοηση τους την εστειλα.Μετα απο καμια 10αρια μερες (ηταν κλειστο για μια εβδομαδα) με πηραν τηλεφωνο και μου ειπαν οτι την δοκιμασαν και η μητρικη φαινοταν οτι ειναι ενταξει !! Αφου μου την εστειλαν πισω ,δοκιμασα να ξαναφτιαξω το pc και το προβλημα συνεχισε να υπαρχει .Την πηγα στον τεχνικο και μου ειπε οτι εχει προβλημα η μητρικη σιγουρα , αφου ο ιδιος δοκιμασε την μητρικη σε αλλο συστημα , και τα εξαρτηματα του pc μου με αλλη μητρικη και λειτουργησαν και τα δυο κανονικα .Τι μπορω να κανω εγω τωρα εκτος απο το να παρω αλλη μητρικη ??
Ryzen 5 2400
Corsair cx series cx450
KingstonA400 240gb
Gigabyte B450M DS3H
CMK8GX4M2C3000C16

2 Απαντήσεις

theboss cap απάντησε πριν 5 έτη

Λάθος , τον 3 2200 έχει.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα

Όπως το περιγράφεις, όντως ακούγεται αν σαν έχει πρόβλημα η μητρική.

Κάνε άλλη μια προσπάθεια με το κατάστημα αγοράς, αλλιώς επικοινώνησε μόνος σου με το service. Ένας από τους εισαγωγείς της Gigabyte νομίζω είναι η Info Quest.

Επίσης, μπορείς να πιέσεις το κατάστημα με καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

Καλό είναι να ρωτήσεις με τι εξαρτήματα έκανε δοκιμή ο τεχνικός και με τι εξαρτήματα το κατάστημα. Ίσως υπήρχε θέμα με συγκεκριμένα εξαρτήματα.