Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΕρωτήσειςΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΛΕ ΟΘΟΝΗΣ ΜΕ WINDOWS 10
Kostas Papakonstantinou ρώτησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα να σας πω συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλεία που κάνετε και την βοήθεια που μου έχετε δώσει κατά καιρούς μέσα από τα άρθρα σας.
Ήρθε όμως η ώρα να ζητήσω κι εγώ την βοηθειά σας,έχω πρόβλημα με μπλέ οθόνες,όσο λειτουργό τον υπολογιστή για απλές εργασίες δεν έχω κανένα πρόβλημα,μόλις ξεκινήσω το gaming
κολλάνε τα πάντα,μόλις ξανανοίξω τον υπολογιστή κάποια στιγμή θα μου πετάξει μπλε οθόνη,για gaming ούτε λόγως ή που δεν θα ξεκινάνει ή που θα παίξω κανένα τέταρτο με μισάωρο το πολύ.
Ξεκίνησα τους ελέγχους σύμφωνα πάντα με τα άρθρα σας και πιστά τις εντολές σας.Να αναφέρω ότι τον υπολογιστή το έστεισα πριν από 2 εβδομάδες.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
MOBO:Gigabyte X470 Aorus Ultra Gaming
CPU:AMD Ryzen 7 2700X
RAM:G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz
GPU:Sapphire Radeon RX 590 8GB Nitro+ Special Edition
M.2 SSD:Corsair Force MP510 480GB
HDD:Toshiba P300 3TB
Τον επεξεργαστή το έκανα test με το Prime95 4 ώρες και δεν έδειξε τίποτα(η θερμοκρασία οριακά 84.8).Αντίθετα το IntelBurnTest στα 30 δευτερόλεπτα έβγαλε ένα κείμενο ολόκληρο.
Τους σκληρούς δίσκους τους έκανα test με το CrystalDiskInfo όλα μια χαρά.
Την κάρτα γραφικών την έκανα test με το FurMark και δεν εντοπίστηκε κανένα πρόβλημα.
Με το Διαγνωστικό Μνήμης των Windows δεν εντοπίστηκε κανένα σφάλμα.
Επίσης ούτε με το MemTest86+.
MemTest64 Μέτα από 50 λεπτά
Σφάλματα:
358.516: Error at 3704558
358.734: Error at 6FD1688
1221.938: Error at 594DEA8
1654.938: Error at 2C2D368
1655.313: Error at 4048688
1656.297: Error at 4024F60
1656.328: Error at 46FD8F8
1656.328: Error at 47B67A8
1656.469: Error at 76500C0
1657.641: Error at 3F4F8E8
1764.828: Error at 655EF08
2414.000: Error at 74D82E0
Και ανάλυση με το WhoCrashed το αποτέλεσμα ένα σφάλμα μετά το format,γιατί πριν το format ήτανε περισότερα,εδώ να πω ότι την δεύτερη φορά
στην κάρτα γραφικών δεν έβαλα τα
drivers από το internet αλλά από το cd και μάλιστα δεν πρότεινε τα τελευταία drivers αλλά τα προηγούμενα.
On Sun 6/10/2019 3:53:40 μμ your computer crashed or a problem was reported
crash dump file: C:\Windows\MEMORY.DMP
This was probably caused by the following module: win32kfull.sys (win32kfull!NtUserDispatchMessage+0x3320)
Bugcheck code: 0x3B (0xC0000005, 0xFFFFF804205C525F, 0xFFFFD5840DC9F900, 0x0)
Error: SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION
file path: C:\Windows\system32\win32kfull.sys
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: Full/Desktop Win32k Kernel Driver
Bug check description: This indicates that an exception happened while executing a routine that transitions from non-privileged code to privileged code.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in a Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that
cannot be identified at this time.
Ανέβασα και μία φωτογραφία με το αποτέλεσμα του IntelBurnTest.
Σας παρακαλώ πείτε μου τι να κάνω.
Ζητάω συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

9 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα Κώστα

Αναφέρεις ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στο gaming. Αυτό γίνεται σε κάθε παιχνίδι ή μόνο σε συγκεκριμένους τίτλους;

Δοκίμασε να εγκαταστήσεις μια διαφορετική έκδοση του driver γραφικών (αν υπάρχει διαθέσιμος).

Kostas Papakonstantinou απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα Γιώργο,μου το έκανε σε GTA 5 και Call Of Duty Black Ops 1,εννοείς πιο παλιά drivers?

Kostas Papakonstantinou απάντησε πριν 5 έτη

Είχα βάλει την έκδοση 19.9.2 το πρώτο,μετά το format έβαλα 19.3.2 τώρα απ'ότι είδα βγάλανε και την 19.10.1,να ψάξω για πριν την 19.3.2?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Αν υπάρχει διαθέσιμη τέτοια έκδοση, δεν χάνεις κάτι να τη δοκιμάσεις. Επίσης, μπορείς να δοκιμάσεις μια επαναφορά των Windows

Kostas Papakonstantinou απάντησε πριν 5 έτη

Το δοκιμάζω και σας ενημερώνω για τα αποτελέσματα.
Ευχαριστώ πολύ.

Kostas Papakonstantinou απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα,
Τελικά δοκίμασα προηγούμενες έκδοσής drivers χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να δοκιμάσω ή να τους την πάω πίσω στο κατάστημα 
που την πήρα?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Δοκίμασες επαναφορά των Windows για να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι πρόβλημα των drivers; Αν ναι, τότε στείλε την για έλεγχο στο κατάστημα αγοράς. 

Kostas Papakonstantinou απάντησε πριν 5 έτη

Επαναφορά δεν έκανα,αλλά έκανα format.
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να δοκιμάσω?

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Αν το πρόβλημα εμφανίζεται και μετά το format, κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για θέμα του υλικού. Αν η κάρτα έχει εγγύηση, δεν χάνεις κάτι να την στείλεις για έλεγχο.