Tocqueville Duquesne ρώτησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα,
 
Στο άρθρο για το UPDF αναφέρετε μια αποκλειστική έκπτωση που έχετε διασφαλίσει. Όντως επέλεξα να την αγοράσω, όμως έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα και ίσως θα πρέπει να ενημερωθούν οι αναγνώστες σας. Πριν μπω σε λεπτομέρειες, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι η προσφορά στα 59,99$ αφορά στην εφάπαξ αγορά του προγράμματος + 1 χρόνο τη χρήση του AI;

5 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα, η προσφορά στα $59,99 αφορά μόνο την εφάπαξ αγορά του προγράμματος UPDF Pro. Από εκεί και μετά, για τη χρήση του AI απαιτούνται $69.00 σε ετήσια βάση, αλλά στην αγορά του εφάπαξ πακέτου UPDF Pro δίνουν 7 ημέρες δωρεάν το ΑΙ. Μετά τη λήξη της δοκιμής, αν δεν ακυρωθεί, θα χρεώσουν και το νέο ποσό της ετήσιας συνδρομής.

Tocqueville Duquesne απάντησε πριν 2 μήνες

Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχουν παραπλανητικές πληροφορίες στην καρτέλα της προσφοράς. Όπως θα δείτε και στην εικόνα που επισυνάπτω παρακάτω, αναφέρεται ότι υπάρχει έκπτωση 73%. Αυτό θα προέκυπτε μόνο αν αθροίσουμε το αρχικό κόστος της εφάπαξ αγοράς του προγράμματος (79,99$) + το κόστος του AI Assistant για 1 χρόνο (139$). Άρα το "Save 73%" θα ίσχυε μόνο αν δινόταν και το AI Assistant για 1 χρόνο και όχι για 1 εβδομάδα.

Εφόσον ισχύει η διευκρίνηση που γράψατε, προσωπικά θα ζητήσω να ακυρωθεί η αγορά, αλλά θα πρέπει να ζητήσετε και εσείς να διορθωθεί η προσφορά, καθώς εκτίθεται το site.
 
Δυστυχώς η επικοινωνία με το support της UPDF ήταν κάκιστη, καθώς οι περισσότερες απαντήσεις που μου έδωσαν είναι αυτοματοποιημένες. Δεν φταίτε εσείς σε αυτό, αλλά ήθελα να το αναφέρω...

Tocqueville Duquesne απάντησε πριν 2 μήνες

Ακόμα και στην ανάλυση των αγορών, φαίνεται όντως σαν να έχω διπλοπληρώσει την ετήσια συνδρομή:

 

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Έχουμε επικοινωνήσει με την εταιρεία αλλά ακόμα δεν μας έχουν απαντήσει. 

 

Tocqueville Duquesne απάντησε πριν 1 μήνα

Μετά από πολλές προσπάθειες, προχώρησαν σε έρευνα και αναγνώρισαν ότι είχε πρόβλημα το σύστημά τους, με αποτέλεσμα να αναγράφεται λάθος η έκπτωση στο πακέτο.
 
Ζήτησα refund και προχωράει η διαδικασία κανονικά...
 
Ευχαριστώ το PCSteps για την ανταπόκριση.