Ilias sint2016 ρώτησε πριν 7 έτη

Χαίρεται πρόσφατα αγόρασα ένα κινητό από gearbest με τρόπο αποστολής Priority Line.
Μετά από 20 μέρες μου έστειλαν μήνυμα ότι άλλαξαν τρόπο αποστολής και το στέλνουν με απλό ταχυδρομείο και ότι πιθανόν να καλύψουν
μέρος των εξόδων (50 δολάρια max) σέ περίπτωση δασμών χωρίς να εξηγούν περεταίρω.
Στο pcstep συνεχίζεται να ανεβάζετε άρθρα για αγορές με αυτό των τρόπο.Αυτό έγινε σίγουρα σε μια παρτίδα αγορών των Σεπτέμβριο.
Σίγουρα θα υπάρχει καθυστέρηση παράδοσης (το αναφέρουν στό email)
Σίγουρα δεν θα έρθει στην πόρτα μου
Και σχεδόν σιγουρά θα πληρώσω τελώνια και διάφορα, εφόσον ξεπερνάω τα 150€
χάρης τα +23€ του τρόπου αποστολής που επέλεξα.
Επειδή το βλέπω να μας τα ξεκαθαρίζει το paypal ,στο τέλος,
Εφόσον στα ticket πού έχω ανοίξει κάνουν τούς
«κινεζους».Θαπαρακαλούσα να με συμβουλέψεται
Αν φτάσουμε στα άκρα
Να προσβάλλω την σύμβαση
Επειδή θα καθυστερήσουν, επειδή με οδηγούν σε extra χρεώσεις, επειδή δεν έρχεται στην πόρτα μου η επειδή ο ήλιος ανατέλλει κάθε μέρα ή για όλα τα παραπάνω.
Θεωρώ ότι θα βοηθήσετε και εμένα και άλλους αναγνώστες σας που
αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα.
Ευχαριστώ

2 Απαντήσεις

Filipp Hamberis απάντησε πριν 7 έτη

Αγαπητέ φίλε, μαζί σου !!!!!!!
Αυτό το Gearbest σου βγάζει τη πίστη !!!! δεν αξίζει το κόπο, τόση αγωνία !!! τους προπληρώνεις και σε γράφουν κανονικά.... τέλος απο μένα κι όχι μόνο... δεν ξέρω το τρόπο που μπορεί κανείς να τους βάλει χέρι...Πράγματι, κάνουν τους "κινέζους"... ούτε μια διεύθυνση e mail δεν έχουν... Περιμένω ένα μήνα, αγορά αξίας 1.200 € , κοιτάζω το 7track.net..... προσπαθώ να μάθω την εταιρεία μεταφοράς...TIΠΟΤΑ..!!!
Τέρμα λοιπό οι αγορές από Κίνα και ειδικότερα απο το Gearbest..
Καλή τύχη, μη κλαίμε τα λεφτά μας.!!!

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα, αρχικά για ενημέρωση να αναφέρω ότι υπάρχουν προβλήματα και καθυστερήσεις με τις παραγγελίες καθώς υπήρξαν πολλές παραγγελίες λόγω των προσφορών του Σεπτεμβρίου. Επίσης σχεδιάζουν να φτιάξουν επιπλέον αποθήκες στην Ευρώπη κάτι που όμως θα πάρει χρόνο. Οι πληροφορίες μας λένε ότι μέχρι το τέλος της εβδομάδας οι παραγγελίες θα ξεκολλήσουν. 
Από τη στιγμή που δεν είσαι ικανοποιημένος με την αγορά σου και άλλα σου υποσχέθηκαν στην αρχή επικοινώνησε αρχικά μαζί τους και εξέφρασε τους τα παράπονα σου. Εάν δεν βρεθεί μία λύση η οποία σε ικανοποιεί μπορείς να κινηθείς μέσω του paypal και να αναφέρεις και εκεί τα γεγονότα.