Καλησπέρα,
το τελευταίο διάστημα όταν κάνω μια παραγγελία από banggood και βάζω σαν shipping method priority direct mail, μετά από λίγες μέρες παίρνω μήνυμα ότι δεν μπορεί να γίνει η αποστολή με τη συγκεκριμένη μέθοδο.
Dear Sir/Madam,
Thank you for placing an order.
We regret to inform you that the item can't be shipped with the shipping method you chose due to some specific restrictions of the logistics carrier.
In order to provide a better service to you, we could help you:
-Change: Change the shipping method to Air Parcel Register.
Ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό; Μπορώ να κάνω την επιλογή EU priority line?
Σας ευχαριστώ
Καλησπέρα Γιάννη, δυστυχώς δεν γνωρίζουμε γιατί δημιουργείται αυτό το πρόβλημα, σου δίνει την επιλογή για ΕU priority line?
Ναι, μου δινει αυτή την επιλογή. Να δοκιμάσω με αυτόν τον τρόπο; Με το τελωνείο ξέρουμε τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;
Γιάννη, λογικά και με αυτή την επιλογή δεν θα έχεις πρόβλημα..
Please login or Register to submit your answer