user Pc ρώτησε πριν 2 μήνες
Καλησπέρα σας,
έχω τον εκτυπωτή canon TS5050 και όταν πάω να εκτυπώσω από τον υπολογιστή (windows 11 home) μου βγάζει μήνυμα ότι ο εκτυπωτής”Δεν ανταποκρίνεται”. Τι μπορώ να κάνω;

11 Απαντήσεις

user Pc απάντησε πριν 2 μήνες

*ο εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος με usb

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα φίλε μου
Για αρχή, μπορείς να δοκιμάσεις να εγκαταστήστεις από την αρχή τους drivers του εκτυπωτή.

user Pc απάντησε πριν 2 μήνες

Τα εγκατέστησα, αλλά έχω το ίδιο πρόβλημα

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Από άλλες συσκευές μπορείς να εκτυπώσεις κανονικά; Αν υπάρχει παλιότερη έκδοση του driver, δοκίμασε και εκείνη. Επίσης, αν το πρόβλημα εμφανίζεται με ενσύρματη και ασύρματη σύνδεση.

user Pc απάντησε πριν 1 μήνα

Από άλλες συσκευές εκτυπώνει κανονικά. Το πρόβλημα εμφανίζεται στην ενσύρματη σύνδεση. Ασύρματη από υπολογιστή δεν έχω δοκιμάσει. Τι μπορώ να κάνω;

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Παρατήρησες πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα, πχ μετά από κάποιο update?

user Pc απάντησε πριν 1 μήνα

Ναι, μετά από update

user Pc απάντησε πριν 1 μήνα

Σε windows 11

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Το πιο πιθανό είναι πως πρόκειται για bug, οπότε μια επαναφορά των Windows θα λύσει το πρόβλημα. 

user Pc απάντησε πριν 1 μήνα

Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από επαναφορά. Πριν με windows 11 λειτουργούσε κανονικά

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Σχεδόν σίγουρα είναι θέμα του driver. Αλλά από τη στιγμή που η επανεγκατάσταση σου δεν έλυσε το πρόβλημα, η μόνη λύση είναι να κάνεις πάλι επαναφορά.