Καλησπέρα σας,
έχω τον εκτυπωτή canon TS5050 και όταν πάω να εκτυπώσω από τον υπολογιστή (windows 11 home) μου βγάζει μήνυμα ότι ο εκτυπωτής"Δεν ανταποκρίνεται". Τι μπορώ να κάνω;
*ο εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος με usb
Καλησπέρα φίλε μου
Για αρχή, μπορείς να δοκιμάσεις να εγκαταστήστεις από την αρχή τους drivers του εκτυπωτή.
Τα εγκατέστησα, αλλά έχω το ίδιο πρόβλημα
Από άλλες συσκευές μπορείς να εκτυπώσεις κανονικά; Αν υπάρχει παλιότερη έκδοση του driver, δοκίμασε και εκείνη. Επίσης, αν το πρόβλημα εμφανίζεται με ενσύρματη και ασύρματη σύνδεση.
Από άλλες συσκευές εκτυπώνει κανονικά. Το πρόβλημα εμφανίζεται στην ενσύρματη σύνδεση. Ασύρματη από υπολογιστή δεν έχω δοκιμάσει. Τι μπορώ να κάνω;
Παρατήρησες πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα, πχ μετά από κάποιο update?
Ναι, μετά από update
Σε windows 11
Το πιο πιθανό είναι πως πρόκειται για bug, οπότε μια επαναφορά των Windows θα λύσει το πρόβλημα.
Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από επαναφορά. Πριν με windows 11 λειτουργούσε κανονικά
Σχεδόν σίγουρα είναι θέμα του driver. Αλλά από τη στιγμή που η επανεγκατάσταση σου δεν έλυσε το πρόβλημα, η μόνη λύση είναι να κάνεις πάλι επαναφορά.
Please login or Register to submit your answer